O «μπόμπος» της Honda ανανεώνεται

Honda Monkey

Μετά την επιστροφή του το 2018, το θρυλικό Monkey της Honda ανανεώνεται για το 2022, με ένα νέο, αερόψυκτο κινητήρα, κιβώτιο 5 σχέσεων και συμβατότητα με τα πρότυπα EURO5. 

Το Honda Monkey – ο θρυλικός ‘μπόμπος’ που άφησε εποχή τη δεκαετία 1970 - πρωτοπαρουσιάστηκε το 1961. Σχεδιασμένο αρχικά με προδιαγραφές παιδικού παιχνιδιού 49cc για το Tama Tech, ένα ψυχαγωγικό πάρκο στο Τόκιο, σύντομα έγινε τόσο δημοφιλές, ώστε η εταιρία δημιούργησε μία έκδοση δρόμου, που άρχισε να εξάγεται σε ΗΠΑ και Ευρώπη το 1963, με εντυπωσιακό χρωμιωμένο ρεζερβουάρ, σπαστό τιμόνι και τροχούς διαμέτρου 5 ιντσών, χωρίς αναρτήσεις. Το 2018, ήταν και πάλι η εποχή του Monkey. Εμπνευσμένο από το ρετρό στυλ του αρχικού μοντέλου (αλλά και με την πρακτικότητα και τη γοητεία μιας μοτοσυκλέτας 125cc του 21ου αιώνα) το ολοκαίνουργιο Monkey έφερε το χαμόγελο στα πρόσωπα των Ευρωπαίων αναβατών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, για το 2022, το Monkey αποκτά έναν αναβαθμισμένο κινητήρα, μεγαλύτερο κιβώτιο, βελτίωση στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, νέο χρώμα και βελτιώσεις στα σημεία, κάνοντας πιο απολαυστική την εμπειρία για τον αναβάτη και ανεβάζοντας τον πήχη στην καθημερινή χρηστικότητα. Το Monkey έχει ένα νέο, διβάλβιδο αερόψυκτο κινητήρα 124cc SOHC (προερχόμενο από το MSX Grom) με διάμετρο 50mm, διαδρομή 63,1mm και λόγο συμπίεσης 10:0:1 Η μέγιστη ισχύς 9,4 άλογα αποδίδεται στις 6.750rpm και η μέγιστη ροπή 11Nmστις 5.500 σ.αλ..

Το νέο κιβώτιο 5-σχέσεων, που αντικαθιστά το παλιότερο 4-σχέσεων, διευρύνει την κλιμάκωση με στόχο τις επιδόσεις και την άνεση στις μεγαλύτερες διαδρομές. Η τελική ταχύτητα είναι 91km/h. Η μηχανική λειτουργία του συμπλέκτη παραπέμπει σε μεγάλη μοτοσικλέτα, ενώ οι τροχοί των 12 ιντσών αυξάνουν την ευελιξία εντός πόλης. Όπως είναι φυσικό, το μικρό μέγεθος του Monkey και η αξιόπιστη ισορροπία του στις χαμηλές ταχύτητες, του επιτρέπουν να ελίσσεται με ευκολία στους συνωστισμένους δρόμους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης: Οι 10 μοτοσικλέτες που κλέβονται περισσότερο

Ο κινητήρας επίσης είναι ιδιαίτερα οικονομικός, αφού καταναλώνει 1,5 λτ./100 χλμ. (WMTC mode) χρησιμοποιώντας τεχνολογίες χαμηλών τριβών, όπως ένας έκκεντρα τοποθετημένος κύλινδρος και κοκκοράκι με ρουλεμάν για την κίνηση των βαλβίδων. Το προηγμένο σύστημα ψεκασμού PGM-FI εγγυάται την αποδοτική διαχείριση του καύσιμου μίγματος. Το ανανεωμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας τον Αύγουστο με τις τιμές του να ξεπερνούν τα 4.000 ευρώ. 

Διαβάστε επίσης

Νέο Opel Astra: Όσα αξίζει να γνωρίζετε για το γερμανικό best seller

Δείτε εδώ το carandmotor.gr, το πρώτο premium site αυτοκινήτου στην Ελλάδα

 Lada Niva: Η ιστορία ενός ζωντανού θρύλου της αυτοκίνησης

Peugeot 208: Tα δυνατά σημεία του γαλλικού best seller

Oδηγούμε το νέο Hyundai Bayon- Πόσο καλό το φθηνό κορεάτικο SUV

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ