Γεννημένο, σχεδιασμένο και συναρμολογημένο στην Ελλάδα, το NOOS της ECOSHIFT αποδεικνύει πως η ελληνική καινοτομία μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι σε διεθνείς κατασκευαστές, συνδυάζοντας τεχνολογία, πρακτικότητα και εξαιρετική οικονομία κίνησης.
Σε μια εποχή που η ηλεκτροκίνηση αλλάζει τα δεδομένα στις πόλεις, ένα ελληνικό δημιούργημα έρχεται να βάλει τη δική του υπογραφή στο μέλλον των αστικών μετακινήσεων. Το NOOS του project ECOSHIFT του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος, είναι η επιβεβαίωση και το αποτέλεσμα τόλμης της ελληνικής επιχειρηματικότητας που εμπιστεύεται Έλληνες μηχανικούς, ηλεκτρολόγους και σχεδιαστές και επιβεβαιώνει ότι η Χώρα μας μπορεί να παράγει τεχνολογίες αιχμής.
Η φιλοσοφία του βασίζεται στην προσβασιμότητα, την ευκολία και τη βιωσιμότητα, με στόχο το χαμηλό κόστος χρήσης, καθιστώντας το μια οικονομική λύση τόσο για επαγγελματίες όσο και για ιδιώτες που κινούνται καθημερινά μέσα στην πόλη.
BUY NOW
Το NOOS ξεχωρίζει με τον φουτουριστικό του σχεδιασμό και τις καθαρές γραμμές που του χαρίζουν ένα δυναμικό χαρακτήρα. Η εργονομική θέση οδήγησης, με σέλα ύψους 780 χιλιοστών και επίπεδο δάπεδο, προσφέρει άνεση και ευκολία, ενώ η οθόνη LCD 8 ιντσών με τεχνολογία 4G και εφαρμογή για smartphone δίνει πλήρη έλεγχο στον αναβάτη.
Διαθέτει επίσης keyless εκκίνηση, θύρα USB και γάντζο αποθήκευσης στην ποδιά και μικρό αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ενώ προσφέρεται με δυνατότητα τοποθέτησης έξτρα πίσω βαλίτσας ή cargo βάσης για επαγγελματική χρήση.
Η «καρδιά» του NOOS είναι ένας ηλεκτροκινητήρας της Bosch, ενσωματωμένος στον πίσω τροχό, με ισχύ που κυμαίνεται από 3 έως 5 kW, δηλαδή από 4 έως 6,7 ίππους, ανάλογα με την έκδοση. Προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Dynamic) ώστε να προσαρμόζεται στις ανάγκες του αναβάτη.
Στο Eco mode η έμφαση δίνεται στην αυτονομία, με περιορισμό της ταχύτητας στα 45 χλμ./ώρα, το Normal επιτυγχάνει ισορροπία ανάμεσα σε επιτάχυνση και κατανάλωση, ενώ το Dynamic απελευθερώνει όλη την ισχύ του κινητήρα για πιο ζωηρές μετακινήσεις.
Το NOOS διατίθεται σε δύο εκδόσεις, ώστε να καλύπτει διαφορετικές ανάγκες μετακίνησης. Η πρώτη, κατηγορίας L1e, φτάνει τα 45 χλμ./ώρα και απευθύνεται σε όσους κινούνται καθημερινά μέσα στην πόλη ή δραστηριοποιούνται σε διανομές μικρής ακτίνας, ενώ η δεύτερη, κατηγορίας L3, αγγίζει τα 80 χλμ./ώρα και προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία για προάστια και πιο εκτεταμένες διαδρομές. Η έκδοση L3 είναι ήδη στην αγορά, με την L1 να υπολογίζεται να είναι διαθέσιμη το πρώτο εξάμηνο του 2026.
Στην ισχυρότερη έκδοση με δύο αποσπώμενες μπαταρίες λιθίου κυλινδρικών κελιών Samsung χωρητικότητας 44Ah ή 2,2 kWh η καθεμία, ανεπτυγμένες επίσης από Έλληνικά «χέρια», η αυτονομία φτάνει έως τα 131 χιλιόμετρα, ενώ η φόρτιση πραγματοποιείται μέσω απλής πρίζας σούκο. Αυτό μεταφράζεται σε κόστος χρήσης μόνο σχεδόν 50 λεπτών του ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα (μέση τιμή ρεύματος: 0,15 ευρώ/kWh), αφού το NOOS καταναλώνει μόλις 3,3 kWh για τη συγκεκριμένη απόσταση.
Με τον τρόπο αυτό το «Made in Greece» scooter αναδεικνύεται σε έναν πραγματικό πρωταθλητή οικονομίας, που δίνει τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη του να πραγματοποιεί με άνεση και ευκολία αρκετά χιλιόμετρα στην πόλη, έχοντας ένα πολύ χαμηλό κόστος χρήσης.
Το όφελος που προσφέρει το NOOS είναι ακόμη πιο σημαντικό εφόσον το συγκρίνουμε με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο scooter 125 κ.εκ. Για κάθε 100 χιλιόμετρα διαδρομής, το scooter με το μοτέρ βενζίνης απαιτεί σχεδόν 3,5 ευρώ καυσίμου (μέση τιμή βενζίνης: 1,75 ευρώ/λίτρο, με μέση κατανάλωση 2,0 λτ./100 χλμ.), δηλαδή 7 φορές περισσότερα από ό,τι το NOOS.
Παράλληλα, η ανάρτησή του έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις ελληνικές αστικές συνθήκες, προσφέροντας σταθερότητα και άνεση, ενώ τα δισκόφρενα εμπρός και πίσω εξασφαλίζουν δυναμική, προοδευτική πέδηση και σιγουριά σε κάθε φρενάρισμα.
Η βασική έκδοση του NOOS κοστίζει 5.642 ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται κρατικές επιδοτήσεις ή άλλες προωθητικές ενέργειες.
Το NOOS είναι η απόδειξη ότι η Ελλάδα μπορεί να σχεδιάσει και να κατασκευάσει τεχνολογικά προηγμένα προϊόντα που μπορούν να πρωταγωνιστήσουν, χαρίζοντας ταυτόχρονα στους αναβάτες του πρακτικότητα και οικονομία.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να επισκεφτούν το website της εταιρείας.
Η ίδια ομάδα του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος σχεδίασε και κατασκεύασε και το BES 1.0: Ένα έξυπνο και πλήρως modular σύστημα αποθήκευσης ενέργειας με διακριτικό σχεδιασμό για κατοικίες, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς, το οποίο μπορεί να λειτουργήσει και ως UPS (Uninterruptible Power Supply), καλύπτοντας κάθε ανάγκη για ενεργειακή αυτονομία, ευελιξία και αξιοπιστία. Η BES 1.0 διαθέτει τη δυνατότητα σύνδεσης με φωτοβολταϊκά, το δίκτυο, είτε με άλλη πηγή ενέργειας (π.χ. γεννήτρια) και αποτελεί μια έξυπνη λύση για κατοικίες, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ