Τα Made in Greece scooters γεμίζουν τους δρόμους της Ελλάδας -Ποιος τα επέλεξε

Τα δίκυκλα που συναρμολογούνται στη χώρα μας κέρδισαν πανίσχυρους ξένους ανταγωνιστές τους σε ανοικτό διαγωνισμό.
Ένας ελληνικός όμιλος κέρδισε επάξια τον ανοικτό διαγωνισμό για την προμήθεια εκατοντάδων ηλεκτρικών scooters, έχοντας πανίσχυρους ανταγωνιστές με χαμηλότερες τιμές αλλά όχι με τα κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά των οχημάτων Made in Greece!
Ο λόγος για τον όμιλος Πετρόπουλο και το πρώτο Made In Greece ηλεκτρικό scooter που φέρει το λογότυπο Noos και σύμφωνα με πληροφορίες του carandmotor.gr επελέγη από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία για να προμηθευτεί 250 ηλεκτρικά οχήματα μέσω χρονομίσθωσης και πιο συγκεκριμένα μέσω της εταιρείας Instacar.
BUY NOW

Αυτή ουσιαστικά αποτελεί και την πρώτη μεγάλη παραγγελία για το εργοστάσιο συναρμολόγησης ηλεκτρικών scooter της θυγατρικής του ομίλου Πετρόπουλου που ονομάζεται Ecoshift, το οποίο εκτός από τα οχήματα έχει στόχο τις Μπαταρίες, την Επαναχρησιμοποίηση μπαταριών και τέλος την Ανακύκλωσή τους.
Σύμφωνα με τον διαγωνισμό, όπως φαίνεται και στην Διαύγεια, που ολοκληρώθηκε στα μέσα του καλοκαιριού, τα ΕΛΤΑ ζητούσαν να προμηθευτούν με μακροχρόνια λειτουργική μίσθωση (operational leasing) 250 καινούργια ηλεκτρικά δίκυκλα για χρονική διάρκεια 60 μηνών από την ημερομηνία παραλαβής του εκάστοτε οχήματος ή της ομάδας οχημάτων χωρίς δικαίωμα εξαγοράς τους, προϋπολογισθείσας δαπάνης 1.650.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής (με βαρύτητα 70% κόστος και 30% ποιότητα).
Τα ελληνικά ηλεκτρικά scooters Noos επιλέχθηκαν τελικά από τα ΕΛΤΑ και ήδη οι γραμμές παραγωγής στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της θυγατρικής του ομίλου Πετρόπουλος στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας έχουν πάρει «φωτιά».

Ποιο είναι το Noos
Το ηλεκτρικό scooters το οποίο συναρμολογείται στην Αττική κινείται από έναν κινητήρα Bosch με ισχύ από 3Kw έως 5 Kw και η μπαταρία του προσδίδει μια αυτονομία της τάξης των 60 χλμ. Αν ο ιδιοκτήτης επιθυμεί μεγαλύτερη αυτονομία τότε μπορεί να αποκτήσει και δεύτερη μπαταρία η οποία τοποθετείται στον ίδιο αποθηκευτικό χώρο με την πρώτη διπλασιάζοντας στα 120 χλμ. την αυτονομία κίνησης!
Το Noos είναι συνεχώς συνδεδεμένο στο iCloud οπότε και το εργοστάσιο συναρμολόγησης έχει συνεχώς όλα τα δεδομένα ελέγχου του οχήματος, με αποτέλεσμα οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει να μπορεί η κατασκευάστρια εταιρεία να ειδοποιήσει τον οδηγό του ή άμεσα να του αντικαταστήσει το όχημα με την βλάβη με κάποιο άλλο.
Επίσης όλα στο Noos φαντάζουν τόσο απλά καθώς έχει γίνει ευρεία χρήση της τεχνολογίας και ο οδηγός θα μπορεί να κάνει τα πάντα από το κινητό του τηλέφωνο! Άλλωστε αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το ηλεκτρικό scooter δεν έχει κλειδί αλλά διαθέτει μία κάρτα RF ωστόσο η εταιρεία δίνει το δικαίωμα στον χρήστη να κλειδώνει και ξεκλειδώνει το όχημά του από το κινητό του τηλέφωνο.
Η μπαταρία ελληνικής σχεδίασης χρησιμοποιεί κελιά της Samsung και περιλαμβάνει πρώτες ύλες από την Κίνα έχει βάρος λιγότερο από 12,5 κιλά. Οι Έλληνες μηχανολόγοι που σχεδίασαν κατάφεραν να κάνουν πολύ εύκολη την μεταφορά της καθώς την έχουν μετατρέψει να δείχνει σαν ένα μικρό… τσαντάκι μεταφοράς αντικειμένων. Η διάρκεια για μια πλήρη φόρτιση διαρκεί περίπου 2 ώρες ενώ από το 20% στο 80% η φόρτιση σε ένα wall box μπορεί να επιτευχθεί σε μόλις 90 λεπτά!
Το ηλεκτρικό scooter που συναρμολογείται στην Ελλάδα ζυγίζει περίπου 100 κιλά ενώ μπορεί με άνεση να μεταφέρει δύο άτομα συνολικού βάρους άνω των 180 κιλών χωρίς να μειώνεται αισθητά η αυτονομία της μπαταρίας του.

Κατά την σχεδίαση του Noos έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην μεταφορά πραγμάτων και μάλιστα ειδικά για τις εταιρείες που διαθέτουν στόλο δίκυκλων για υπηρεσίες delivery η εταιρεία έχει σχεδιάσει ένα ειδικά προσαρμοσμένο κουτί μεταφοράς στο πίσω μέρος του scooter με χωρητικότητα 100 λίτρων.
Το Noos βγαίνει σε δύο εκδόσεις που θα αφορούν την κατηγορία L1 και L3 όπου στην πρώτη η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 45 χλμ. ενώ στην δεύτερη η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 80 χλμ./ώρα.
Η κατηγορία L1 ανήκει στα μοτοποδήλατα οπότε οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να το οδηγούν νόμιμα απλά αναβαθμίζοντας την άδεια οδήγησης του αυτοκινήτου μέσω κάποιων μαθημάτων σε Σχολή Οδηγών και χωρίς να δώσουν εξετάσεις. Η κατηγορία L3 χρειάζεται άδεια οδήγησης μοτοσυκλέτας.