Η Ducati αποκλειστικός κατασκευαστής του MotoE

ducati motoe

Η ηλεκτρική εποχή για τη Ducati ξεκινά, με την ιταλική μάρκα να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα εποχή του παγκόσμιου motorsport στους δύο τροχούς

Πρόκειται αναμφισβήτητα για ένα ιστορικό βήμα για τον κατασκευαστή μοτοσυκλετών από το Borgo Panigale, ο οποίος, ακολουθώντας την παράδοσή του να χρησιμοποιεί τον ανταγωνισμό στις πίστες ως εργαστήριο για νέες τεχνολογίες και λύσεις που στη συνέχεια γίνονται διαθέσιμες σε όλους τους αναβάτες, εισέρχεται στον κόσμο των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ξεκινώντας από τον πιο σπορ τομέα, αυτόν της ηλεκτρικής κατηγορίας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP.

Στόχος είναι η ανάπτυξη τεχνογνωσίας και τεχνολογιών σε έναν συνεχώς εξελισσόμενο νέο κόσμο, όπως ο ηλεκτρικός, μέσα από μια εμπειρία οικεία στην εταιρεία όπως αυτή της συμμετοχής και διάκρισης σε αγώνες. Η τελευταία αποτελεί θεμελιώδες κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας, ξεκινώντας από την Ducati 851, η οποία έβαλε στην αγορά τις σπορ μοτοσυκλέτες δρόμου της Ducati, φέρνοντας επανάσταση στην κατηγορία με τον καινοτόμο δικύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα, τον ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και τις τετραβάλβιδες κεφαλές, που προέρχονταν από τη μοτοσυκλέτα Ducati 748 IE, που έκανε το ντεμπούτο της σε αγώνες αντοχής στο Le Castellet το 1986.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έκτοτε, αυτή η ατέλειωτη μεταφορά τεχνογνωσίας γινόταν πάντα από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, στο οποίο συμμετείχε η Ducati από την πρώτη σεζόν το 1988, και από το MotoGP, στο οποίο η Ducati είναι ο μόνος μη-Ιαπωνικός κατασκευαστής μοτοσυκλετών που έχει κερδίσει παγκόσμιο πρωτάθλημα.

ducati

Ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα, ο κινητήρας V4 της Panigale. Στην πραγματικότητα εκφράζει αυστηρά ολόκληρη τη φιλοσοφία της Ducati, με όλη την κατασκευή του – από τις διαστάσεις των κυλίνδρων έως τον αντίθετα περιστρεφόμενο στροφαλοφόρο άξονα – να προέρχεται από τον κινητήρα που έκανε το ντεμπούτο του στη Desmosedici GP το 2015. Αντίστοιχα, και ο V4 Granturismo που εξοπλίζει τη νέα Multistrada V4, προέρχεται από την Panigale. Επίσης, όλο το λογισμικό ελέγχου των μοτοσυκλετών προέρχεται άμεσα από αυτά που αναπτύχθηκαν στον κόσμο των αγώνων. Σε αυτά, να προστεθεί επίσης και ο τομέας της αεροδυναμικής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πιστή στην παράδοση των τεχνολογικών λύσεων που από τον κόσμο των αγώνων πέρασαν στις καθημερινές μοτοσυκλέτες, η Ducati θα αντιμετωπίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Enel MotoE ως ένα αγωνιστικό εργαστήριο, που θα της επιτρέψει να αναπτύξει και να δοκιμάσει σε απαιτητικές συνθήκες, τις καλύτερες τεχνολογίες για σπορ, ελαφριές και ισχυρές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Ταυτόχρονα, το γεγονός ότι η Ducati αποτελεί μέρος του Volkswagen Group, το οποίο έχει καταστήσει την ηλεκτροκίνηση βασικό πυλώνα της στρατηγικής “New Auto” για το 2030, αποτελεί την καλύτερη προϋπόθεση για μια εξαιρετική ανταλλαγή τεχνογνωσίας στον τομέα των ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων.

Η ανακοίνωση της συμφωνίας έγινε κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου στο Misano World Circuit “Marco Simoncelli”, την παραμονή του Made in Italy & Emilia-Romagna Grand Prix, του τρίτου από το τέλος γύρου του MotoGP 2021.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ