Αναβάθμιση για την πανίσχυρη Ducati Panigale V4

Ducati Panigale V4 αναβάθμιση 2023

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η Ducati αναβαθμίζει την κορυφαία Panigale V4, σύμφωνα και με τις εξελίξεις της εργοστασιακή ομάδας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike.

Η εξέλιξη στους αγώνες είναι ασταμάτητη και η Ducati παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της περνώντας όλες τις σημαντικές αλλαγές στις μοτοσικλέτες δρόμου της με στόχο να τις διατηρεί στην κορυφή της κατηγορίας τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έπειτα και από τις μεγάλες αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην ιταλική superbike την προηγούμενη χρονιά, οι φετινές αφορούν στη βελτίωση της λειτουργίας των ηλεκτρονικών συστημάτων της Panigale μέσω αναβάθμισης του λογισμικού τους. Στόχος φυσικά να γίνει η πανίσχυρη Superbike ακόμη πιο ευκολοδήγητη και φιλική προς το αναβάτη άσχετα από το επίπεδο εμπειρίας του τελευταίου.

Για τη βελτίωση της σταθερότητας, της μεγαλύτερης ακρίβειας κατά το φρενάρισμα αλλά και της βελτίωσης της κατευθυντικότητας η Panigale V4 δέχεται το νέο λογισμικό διαχείρισης φρένου για τον κινητήρα της Engine Brake Control (EBC) EVO 2. Το εν λόγω λογισμικό φέρει διαφορετικό καλιμπράρισμα για κάθε μία από τις σχέσεις που έχει επιλέξει ο αναβάτης στο κιβώτιο, για κάθε ένα από τα τρία διαθέσιμα προγράμματα λειτουργίας. Μάλιστα προσαρμόζει το φρένο του κινητήρα ανάλογα σε ποια φάση βρίσκεται ο αναβάτης κατά το φρενάρισμα αυξάνοντας σταδιακά τη συμπίεση όσο πιέζονται λιγότερο τα φρένα, σε βαθμό ωστόσο που δεν κινδυνεύει να μπλοκάρει ο πίσω τροχός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέο λογισμικό έχουμε και για τη διαχείριση του quickshifter Ducati Quick Shift (DQS) με στόχο οι αλλαγές χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη να γίνονται ακόμη πιο ομαλά άσχετα από το πόσο ανοίγει το γκάζι. Πλέον στις αλλαγές με μερικό άνοιγμα του γκαζιού το λογισμικό δεν κόβει την ανάφλεξη αλλά αλλάζει τον χρονισμό της ανάφλεξης.

Ανάμεσα στις αλλαγές είναι και η αλλαγή στη διαχείριση της λειτουργίας του κυκλώματος ψύξης με το νέο λογισμικό να φροντίζει ώστε ο αναβάτης να δέχεται λιγότερα θερμικά φορτία, ειδικά όταν κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο.

Αλλαγές τέλος έχουμε στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού Ducati Traction Control (DTC) αλλά και στο ηλεκτρονικό γκάζι ώστε η «συνεργασία» μεταξύ των δύο να είναι ακόμη πιο αρμονική με την μοτοσικλέτα υπό κλίση. Αναφορικά με το ride by wire και με στόχο το παραπάνω οι αλλαγές που έγιναν αφορούν στο συσχετισμό της ροπής που ζητά ο αναβάτης ανοίγοντας το γκάζι και της πραγματικής ροπής που φτάνει τελικά στον πίσω τροχό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την Ducati το αναβαθμισμένο λογισμικό θα είναι διαθέσιμο ως ενημέρωση και για τις υπάρχουσες Panigale V4, V4 S και V4 SP2, με μια επίσκεψη σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ