Το λάθος με το κλειδί που κάνουμε όλοι το πρωί στο αυτοκίνητο

Το λάθος που κάνουμε το πρωί με το κλειδί του αυτοκινήτου

Σημαντικό είναι το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι οδηγοί το πρωί αναφορικά με τον τρόπο που βάζουν σε λειτουργία τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους.

Οι χαμηλές θερμοκρασίες και γενικότερα οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν κατά τη διάρκεια του χειμώνα απαιτούν ακόμη περισσότερη προσοχή από την πλευρά του οδηγού τόσο αναφορικά με την οδήγησή όσο και για την εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου.

Οι καθημερινές συνήθειες δύσκολα κόβονται και σε αυτό συμβάλλουν και οι έντονοι ρυθμοί στους οποίους ζει η μεγαλύτερη μερίδα των οδηγών, οι οποίοι δεν αφήνουν περιθώριο για δεύτερες σκέψεις και κάνουν ακόμη πιο δύσκολη την αλλαγή μίας κακής συνήθειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαρακτηριστικό παράδειγμα κακής συνήθειας που έχουν όλοι σχεδόν οι οδηγοί όταν μπαίνουν στο αυτοκίνητο το πρωί είναι να βάλουν το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη και να θέσουν άμεσα σε λειτουργία το μοτέρ.

Και ενώ η άμεση εκκίνηση του μοτέρ το καλοκαίρι δεν δημιουργεί κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, τον χειμώνα η χαμηλή θερμοκρασία «ζορίζει» πολύ περισσότερο την μπαταρία και μειώνει έτσι τη διάρκεια της ζωής της.

Το παραπάνω γίνεται γιατί όταν γυρνάμε το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη «ξυπνάμε» τα περισσότερα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου καθώς η κεντρική μονάδα πραγματοποιεί έλεγχο της λειτουργίας τους, ενώ ταυτόχρονα εκκινεί και η ηλεκτρική τρόμπα της βενζίνης, μαζί με τον κλιματισμό, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα έχουμε ξεχάσει ενεργοποιημένο.

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε όταν μπαίνουμε το πρωί στο αυτοκίνητο είναι να γυρίσουμε το κλειδί στην τελευταία θέση πριν από την ενεργοποίηση της μίζας και να περιμένουμε την κεντρική μονάδα να κάνει τον έλεγχο της. Αυτόν τον έλεγχο εμείς τον καταλαβαίνουμε από τις ενδείξεις του πίνακα πληροφοριών αφού οι περισσότερες από αυτές ανάβουν εκείνη τη στιγμή ταυτόχρονα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφού σβήσουν οι ενδείξεις του πίνακα και ακούσουμε και παραμείνουν αναμμένες μόνο εκείνες που μας δείχνουν ότι το αυτοκίνητό μας δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, τότε μπορούμε με ασφάλεια να ενεργοποιήσουμε και τη μίζα για να θέσουμε σε λειτουργία το μοτέρ.

Για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το πετρέλαιο ίσως χρειαστεί να περιμένουμε ελάχιστα περισσότερο, ενώ αυτό πρέπει να μας γίνει συνήθεια ειδικά αν έχουμε στην κατοχή μας αυτοκίνητο παλιότερης τεχνολογίας.

Τέλος, σε κάθε περίπτωση, πριν γυρίσουμε το κλειδί για να λειτουργήσει η μίζα, βεβαιωνόμαστε ότι έχουμε απενεργοποιήσει το καλοριφέρ ή το air condition του αυτοκινήτου μας, αλλά και τα φώτα, στην περίπτωση που έχουμε αυτή τη δυνατότητα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ