Volvo: Επιδότηση Ηλεκτροκίνησης έως 10.000 ευρώ -Από 29.900 ευρώ το EX30

Volvo EX30 1

Το πρόγραμμα επιδότησης αγοράς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Volvo συνεχίζεται, αυξάνοντας το συνολικό όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή μέχρι και το ποσό των 14.000 ευρώ.

Ένα επιπλέον κίνητρο προσφέρει η Volvo Car Hellas για την απόκτηση ενός εκ των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της γκάμας της, εξασφαλίζοντας επιδότηση ύψους 7.000 ευρώ η οποία συνδυάζεται με το κρατικό πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» των 3.000 ευρώ.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μπορεί κανείς να αποκτήσει ένα ηλεκτροκίνητο Volvo με όφελος που φτάνει συνολικά τα 10.000 ευρώ. Με αυτά τα δεδομένα, η τιμή του μικρότερου και πιο προσιτού ηλεκτροκίνητου Volvo διαμορφώνεται στα 29.900 ευρώ, ενώ αν συνυπολογίσει κανείς και το όφελος απόσυρσης παλαιού αυτοκινήτου (1.500 ευρώ) η τιμή μειώνεται περαιτέρω στα 28.400 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Volvo EX40

Αναλόγως διαμορφώνονται οι τιμές και για τα άλλα αμιγώς ηλεκτρικά Volvo, με το οικογενειακό SUV ΕΧ40 να ξεκινά από τα 39.712 ευρώ και το κομψό crossover EC40 από τα 46.848 ευρώ, χωρίς το όφελος της απόσυρσης.

Η Volvo αποτελεί έναν από τους πρωτεργάτες της ηλεκτροκίνησης και η γκάμα της περιλαμβάνει αυτή την στιγμή πέντε διαφορετικά προηγμένα μοντέλα της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Ένα από αυτά είναι και το premium compact SUV EX30, το κυρίαρχο στις πωλήσεις premium B SUV για το 2024 στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κινητήρα.

Volvo EX30
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το νέο ηλεκτρικό SUV EX30, η Volvo εμπλούτισε με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων. Το B SUV της Volvo τοποθετείται στην βάση της ηλεκτροκίνητης γκάμας, κάτω από τα αντίστοιχης τεχνολογίας EX40, EC40, ES90 και EX90.

Η βασική έκδοση του Volvo EX30 είναι η Single Motor που αποδίδει 272 ίππους και 343 Nm ροπή, η οποία παίρνει ενέργεια από ένα πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 51 kWh (49 kWh ωφέλιμη). Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης και οι επιδόσεις που χαρίζει στο σουηδικό compact SUV είναι αρκετά δυνατές, με επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ.

Volvo EX30 2

Ακολουθεί η έκδοση Single Motor Extended Range με το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, αλλά με μεγαλύτερη μπαταρία διαφορετικής σύστασης. Σε σχέση με την πρώτη έκδοση που έχει μπαταρία τύπου LFP χωρητικότητας 49 kWh, η Extended Range έχει μεγαλύτερη τύπου NMC χωρητικότητας 69 kWh (64 kWh). Παράλληλα, η μπαταρία της έκδοσης μπορεί να φορτίσει με υψηλότερη μέγιστη ισχύ, 153 kW αντί για 134 kW που έχει η μικρότερη. Στον τομέα των επιδόσεων, η μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 5,3 δλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην κορυφή συναντούμε την τετρακίνητη έκδοση Twin Motor, οι άλλες δύο είναι πισωκίνητες, με μέγιστη ισχύ 428 ίππων και 543 Nm. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, οι επιδόσεις που χαρίζει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στο B-SUV της Volvo είναι κορυφαίες, όντας το ταχύτερο μοντέλο στην ιστορία της σουηδικής εταιρείας. Για να πιάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση απαιτεί μόλις 3,6 δλ., με την τελική του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.

Volvo EX90

Η κορυφαία έκδοση Twin Motor διαθέτει το μεγάλο πακέτο μπαταριών τύπου NMC και μπορεί να δεχθεί ταχυφόρτιση ισχύος 153 kW. Στον τομέα της αυτονομίας και σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η μεγάλη έκδοση εξασφαλίζει 460 χλμ. στον οδηγό της (έως 635 χλμ. στην πόλη), με την πισωκίνητη με το ίδιο πακέτο μπαταριών (RWD Extended Range) να φτάνει τα 480 χλμ. (έως 662 χλμ. στην πόλη). Η βασική πισωκίνητη έκδοση έχει αυτονομία έως 344 χλμ., που σε αστικές συνθήκες ανεβαίνει στα 475 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ηλεκτροκίνητη γκάμα της Volvo συμπληρώνουν τα πρόσφατα ανανεωμένα Volvo EX40 και EC40, ενώ ξεχωριστή θέση καταλαμβάνουν και τα νέα EX90 και ES90, αποτελώντας τις ναυαρχίδες των Σουηδών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ