Αυτά είναι τα πιο προσιτά plug-in υβριδικά της ελληνικής αγοράς

SEAT Leon e Hybrid

Τα 5 πιο προσιτά plug-in υβριδικά βρίσκονται εδώ για να προσφέρουν λύσεις σε εκείνους που θα διακρίνουν πίσω από τις πολλά υποσχόμενες προδιαγραφές τους, τη δυνατότητα να αποσβέσουν ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων της απόκτησής τους.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, το πέρασμα στην παραγωγή των πρώτων υβριδικών τετράτροχων αποτέλεσε την πρωτόλεια έκφανση εξηλεκτρισμού της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρατηρώντας, βέβαια, τα πρώτα αδέξια υβριδικά βήματα της Honda και της Toyota, κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει τι πρόκειται να ακολουθήσει στο μέλλον. Την ταχύτητα με την οποία οι κατασκευαστές θα στρέψουν το βλέμμα τους στην ηλεκτροκίνηση και τη διαφαινόμενη επικράτηση των ηλεκτροκινητήρων έναντι των… αντιπαραγωγικών θερμικών μοτέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά τις κοσμογονικές εξελίξεις των τελευταίων ετών, η υβριδική τεχνολογία παραμένει στο επίκεντρο της αγωνιώδης προσπάθειας που καταβάλλουν οι κατασκευαστές ώστε να προσαρμοστούν στα νέα τεχνολογικά δεδομένα, αποτελώντας τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο αμαρτωλό παρελθόν της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και στο πολλά υποσχόμενο εξηλεκτρισμένο μέλλον της.

Δεν μιλάμε φυσικά για τις νεόκοπες mild hybrid υλοποιήσεις ή για τα self charging συστήματα κίνησης, αλλά για τα φιλόδοξα plug-in υβριδικά τετράτροχα τα οποία έχουν πλημμυρίσει και την ελληνική αγορά προτάσσοντας τις υψηλές επιδόσεις του αλλά και τις απρόσμενα χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Ο win-win συνδυασμός διασφαλίζεται από την ειρηνική συνύπαρξη ενός θερμικού κινητήρα με ένα εξίσου ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ, ωστόσο, τίποτα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη συμβολή των συσσωρευτών, η ενεργειακή χωρητικότητα των οποίων προσφέρει τη δυνατότητα να καλύπτεις αποστάσεις της τάξης των 50 χιλιομέτρων με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Στα μειονεκτήματα των plug-in υβριδικών υλοποιήσεων, τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο έχει το κόστος αγοράς τους, το οποίο τις καθιστά απαγορευμένο καρπό για εκείνους που δεν διαθέτουν τη δυνατότητα να υπερβούν το ψυχολογικό όριο των 30.000 ευρώ ή να καρπωθούν τα φορολογικά οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση ενός τέτοιου αυτοκινήτου ως εταιρικό. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο η αναζήτηση των πιο προσιτών plug-in υβριδικών μοντέλων της ελληνικής αγοράς αποκτά μια ξεχωριστή σημασία, τουλάχιστον για εκείνους που επιθυμούν να ακολουθήσουν τις ραγδαίες εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και να ταξιδέψουν, εκ τους ασφαλούς, στο ηλεκτροκίνητο μέλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

1. SEAT Leon e-Hybrid

H τέταρτη, κατά σειρά, γενιά του SEAT Leon αποτέλεσε τη βάση πάνω στην οποία οι Ισπανοί δημιούργησαν την πρώτη plug-in υβριδική πρόταση στην ιστορία τους. Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές στον σχεδιασμό του αμαξώματός του, το Leon e-Hybrid εφοδιάζεται με τον TSI κινητήρα του 1,4 λίτρου καθώς και με έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων, αποδίδοντας συνδυαστικά 204 ίππους και 350 Nm ροπής. Τι προδιαγραφές του αυτοκινήτου συμπληρώνουν το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων καθώς και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 12,8 kWh. Σύμφωνα με την ισπανική φίρμα, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν υπερβαίνει τα 1,4 λίτρα/100 χλμ. ενώ η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 60 χιλιόμετρα.

Στη χώρα μας το SEAT Leon e-Hybrid εκκινεί από τα 32.190 ευρώ, αποτελώντας το πιο προσιτό plug-in υβριδικό τετράτροχο της ελληνικής αγοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

2. Skoda Octavia Grand Coupe iV

Από τον όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών Volkswagen προέρχεται μια ακόμα προσιτή –τηρουμένων των αναλογιών- plug-in υβριδική πρόταση, η οποία ακολουθεί την ίδια ακριβώς τεχνολογική «συνταγή». Ο λόγο την Skoda Octavia Grand Coupe iV, για την κίνηση της οποίας φροντίζει ο plug-in υβριδικός συνδυασμός του βενζινοκινητήρα των 1.395 κ.εκ. και του ηλεκτροκινητήρα των 116 ίππων. H συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 204 ίππους, την ίδια στιγμή που τα 13 kWh των μπαταριών προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία 79 χιλιομέτρων.

Η τιμή της Skoda Octavia Grand Coupe iV ξεκινά από τα 37.100 ευρώ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι με 2.800 ευρώ επιπλέον μπορεί να φτάσει κανείς στη έκδοση RS iV των 245 ίππων.

3. KIA Xceed PHEV

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παρουσία του Xceed μέσα στην πεντάδα των πιο προσιτών plug-in υβριδικών μοντέλων της ελληνικής αγοράς επιβεβαιώνει το υψηλό value for money των προτάσεων της κορεατικής φίρμας. Το μικρομεσαίων διαστάσεων crossover δεν διαφοροποιείται σημαντικά από το παράδειγμα των ανταγωνιστών του συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρου με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ωστόσο, η απόδοση του υβριδικού συστήματος είναι σημαντικά χαμηλότερη, φτάνοντας τους 141 ίππους και τα 265 Nm, τα οποίο καταλήγουν στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου έξι σχέσεων. Ένα ακόμα σημαντικό μειονέκτημα του KIA Xceed PHEV είναι και η μικρή χωρητικότητα των μπαταριών, η οποία δεν υπερβαίνει τις 8,9 kWh, προσφέροντας αυτονομία 54-59 χιλιομέτρων.

Η τιμή του αυτοκινήτου στη χώρα μας ξεκινά από τα 39.240 ευρώ όντας κατά 1.000 ευρώ φθηνότερο από το αντίστοιχων προδιαγραφών KIA Niro.

4. MINI Countryman Plug-In Hybrid

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το MINI Countryman δεν διακρίνεται μόνον για τον premium χαρακτήρα του και την περιπετειώδη φύση του αλλά και για το γεγονός ότι αποτελεί την πιο προσιτή τετρακίνητη πρόταση της κατηγορίας των plug-in υβριδικών μοντέλων. Στην προκειμένη περίπτωση, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λίτρου είναι εκείνος που κινεί τους τροχούς του μπροστινού άξονα και το ηλεκτρικό μοτέρ των 125 ίππων τους πίσω τροχούς. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου ανέρχεται στους 220 ίππους και τα 385 Nm ροπής, ενώ οι 10 kWh των μπαταριών εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία 51 χιλιομέτρων.

Η τιμή του MINI Countryman Plug-In Hybrid στην ελληνική αγορά είναι 40.780 ευρώ.

5. Jeep Renegade 4xe

Μια ακόμα τετρακίνητη υλοποίηση, η οποία υπόσχεται εκτός δρόμου εξορμήσεις έρχεται από έναν κατασκευαστή με μακρά παράδοση στo off-roading. O λόγος για την Jeep και το plug-in υβριδικό Renegade, το οποίο στην έκδοση των 190 ίππων συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.322 κ.εκ. με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Συνδετικός κρίκος ανάμεσα στα δύο συστήματα κίνησης αποτελεί το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου 11,4 kWh προσφέρουν αυτονομία 43 χιλιομέτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Jeep Renagade 4xe προσφέρεται στην ελληνική αγορά έναντι 41.900 ευρώ.

Διαβάστε επίσης

Τα αυτοκίνητα που παρκάρουν δωρεάν

Δείτε εδώ το carandmotor.gr, το πρώτο premium site αυτοκινήτου στην Ελλάδα

Τα 5 φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ