Peugeot E-3008: Το ηλεκτρικό SUV της νέας εποχής

Peugeot E-3008 1

Το νέο γαλλικό fastback SUV διαθέτει προηγμένα και αποδοτικά ηλεκτρικά συστήματα κίνησης που αλλάζουν τα δεδομένα στις μετακινήσεις.

Η Peugeot έχει μεγάλη και ανταγωνιστική γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μία από τις νεότερες ελεύσεις να αφορά το πιο εμβληματικό μοντέλο στην σύγχρονη ιστορία της, το καινούργιο E-3008.

Peugeot E-3008 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο γαλλικό fastback SUV έχει σχεδιαστεί από «λευκό χαρτί» και είναι το πρώτο μοντέλο του Ομίλου Stellantis που βασίζεται στην ολοκαίνουργια διαμορφώσιμη πλατφόρμα STLA Medium.

Πέρα όμως από τα νέα «θεμέλια», η Peugeot φρόντισε να υποστηρίξει την τρίτη γενιά του μοντέλου με μια αεροδυναμική σιλουέτα, χαρίζοντάς του ένα δυναμικό και όμορφο παρουσιαστικό, που ευνοεί κατά συνέπεια και την αυτονομία των ηλεκτρικών εκδόσεων.

Peugeot E-3008 3

Το νέο Peugeot Ε-3008 διατίθεται, μεταξύ άλλων εκδόσεων υβριδικής και επαναφορτιζόμενης υβριδικής τεχνολογίας, σε τρεις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις με στάνταρ την αντλία θερμότητας.

Η βασική έκδοση διαθέτει εμπρός ηλεκτρομοτέρ 214 ίππων, και συνδυάζεται με πακέτο μπαταριών 77 kWh (73 kWh ωφέλιμη), ενώ η έκδοση Long Range έχει εμπρός ηλεκτρομοτέρ 232 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 103 kWh (98 kWh ωφέλιμη). Η γκάμα ολοκληρώνεται με την τετρακίνητη έκδοση, ένας ηλεκτρικός κινητήρας σε κάθε άξονα, απόδοσης 327 ίππων και το πακέτο μπαταριών των 77 kWh.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot E-3008 4

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η αυτονομία της προσθιοκίνητης Long Range έκδοσης φτάνει τα 680 χλμ. Πρόκειται για ένα επίτευγμα της σύγχρονης αυτοκίνησης, μιας και αφαιρείται το άγχος φόρτισης και αυτονομίας από τον οδηγό. Ταυτόχρονα βέβαια, το κόστος μετακίνησης μειώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό σε σχέση με ένα αυτοκίνητο συμβατικής τεχνολογίας, μιας και το ρεύμα είναι φθηνότερο από τα υγρά καύσιμα.

Με δεδομένο ότι ο μέσος Έλληνας οδηγός πραγματοποιεί 15.000 χλμ. το χρόνο, δηλαδή 1.250 χλμ. το μήνα, είναι ευκόλως κατανοητό ότι με δύο φορτίσεις το μήνα θα μπορείτε να υλοποιείτε όλες σας τις υποχρεώσεις.

Peugeot E-3008 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου NMC που εφοδιάζουν τα νέα E-3008 έχουν αρχιτεκτονική 400V, είναι υγρόψυκτες και μπορούν να δεχθούν μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 160 kW. Αυτό σημαίνει ότι για μια φόρτιση από το 20% έως το 80% θα χρειαστείτε κάτι λιγότερο από μισή ώρα.

Ο στάνταρ ενσωματωμένος φορτιστής των 11 kW (υπάρχει προαιρετικά και 22άρης) θα χρειαστεί για το ίδιο ποσοστό σε ένα wallbox, 4ώρες και 50 λεπτά. Ταυτόχρονα, προσφέρει και λειτουργία V2G και V2L, για «έξυπνο» προγραμματισμό φόρτισης και παροχή ρεύματος σε μια εξωτερική συσκευή (π.χ. ποδήλατο) αντίστοιχα.

Peugeot E-3008 9

Από πλευράς εξοπλισμού, όλες οι εκδόσεις συστήματος κίνησης του νέου E-3008 συνδυάζονται και με τα δύο επίπεδα (Allure και GT) που είναι υπερπλήρη χαρακτηριστικών άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας.

Ακόμα, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά μοντέλα της Peugeot, έτσι και το νέο Ε-3008 επωφελείται από τη μείωση φορολογίας που αφορά εταιρικά ηλεκτρικά οχήματα και απαλλάσσεται πλήρως από τέλη ταξινόμησης και τέλη κυκλοφορίας, κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο και εξαιρείται από τα δημόσια τέλη στάθμευσης για 2 χρόνια. Φυσικά, ευνοείται και από το όφελος της κρατικής επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά 4» που ορίζεται στα 3.000 ευρώ. Επιπλέον, καλύπτεται από πέντε χρόνια εγγύηση, με αυτήν της μπαταρίας να φτάνει τα οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ