Υψηλές επιδόσεις για τη Ford Mustang Mach-E GT

Ford Mustang Mach E GT

Η Ford λανσάρει την Mustang Mach-E GT με ειδικά ρυθμισμένο κινητήριο σύνολο, ανάρτηση MagneRide, ειδικά ελαστικά και φρένα και νέο προφίλ οδήγησης Untamed Plus 

H ford παρουσίασε στην Ευρώπη τη Mustang Mach-E GT – την πιο συναρπαστική και οδηγοκεντρική έκδοση του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού SUV. Παράγοντας περισσότερη ισχύ από οποιοδήποτε μοντέλο παραγωγής που έχει διαθέσει ποτέ η Ford στην Ευρώπη, η Mustang Mach-E GT μπορεί να επιταχύνει από 0-100 km/h σε 3,7 δευτ. – κάτι που σημαίνει ότι πρόκειται για το πιο γρήγορο σε επιτάχυνση ευρωπαϊκό πενταθέσιο μοντέλο στην ιστορία της Ford.

Ford Mustang
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τετρακίνηση με δύο μοτέρ, το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, η προηγμένη, προσαρμοζόμενη ανάρτηση MagneRide και το υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης της Brembo συνδυάζονται ιδανικά εξασφαλίζοντας απόκριση και ευελιξία σπορ αυτοκινήτου. Η Mustang Mach E GT περιλαμβάνει επίσης μία μοναδική ρύθμιση στο κινητήριο σύνολο που μεταφέρει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς από τις υπόλοιπες τετρακίνητες εκδόσεις της Mustang Mach-E, με την υποστήριξη ειδικά σχεδιασμένων ελαστικών που μπορούν να μεταφέρουν την τεράστια ροπή στη επιφάνεια του δρόμου. 

Επιπλέον, το νέο προφίλ οδήγησης Untamed Plus3 είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τους οδηγούς να εξισορροπούν την ισχύ των κινητήριων μονάδων για την επίτευξη σταθερών χρόνων κατά την οδήγηση στην πίστα – το συγκεκριμένο πρόγραμμα προσαρμόζει ταυτόχρονα τα συστήματα ελκτικής πρόσφυσης και έλεγχου της ευστάθειας του αμαξώματος εκεί όπου οι συνθήκες και οι κανονισμοί το επιτρέπουν.

Οι προδιαγραφές φρένων και ελαστικών είναι επίσης μοναδικές για την Mustang Mach-E GT. Η Ford συνεργάστηκε με την Pirelli για τη δημιουργία μιας ειδικής γόμας και χάραξης πέλματος ελαστικών διαστάσεων 245/45 R20 υποστηρίζοντας έτσι την αυξημένη ροπή σε συνδυασμό με την τετρακίνηση του μοντέλου. Κατάλληλα για τροχούς πλάτους 8 ιντσών – 1 ίντσα επιπλέον από τους τροχούς της στάνταρ Mustang Mach-E – τα μοναδικά αυτά ελαστικά παρέχουν εξαιρετική πρόσφυση και πλευρική ευστάθεια κατά τη σπορ οδήγηση. Τα αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα διαμέτρου 385 mm της Brembo με τα οποία εφοδιάζεται η Mustang Mach E GT είναι τα μεγαλύτερα σε σχέση με εκείνα οποιουδήποτε μοντέλου της Mustang Mach-E.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ford Mustang

Δύο ηλεκτροκινητήρες AC κινούν ανεξάρτητα τους εμπρός και πίσω τροχούς της Mustang Mach E GT και μαζί παράγουν ισχύ 487 ίππων και ροπή 860 Nm – σχεδόν 15% περισσότερη ροπή σε σχέση με το υψηλών επιδόσεων υπεραυτοκίνητο Ford GT. Ο νέος, πίσω ελαιόψυκτος σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει τη μέγιστη ροπή του σε 0,5 δευτερόλεπτα, ενώ ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας του συστήματος τετρακίνησης παρέχει ανεξάρτητα πρόσθετη ισχύ, ροπή και ελκτική πρόσφυση στους εμπρός τροχούς για ομαλή επιτάχυνση και άριστες επιδόσεις στις στροφές. 

Το κινητήριο σύνολο είναι διαμορφωμένο για να αυξάνει προοδευτικά την ισχύ που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω της κατανομής της τετρακίνησης, καθώς οι οδηγοί επιλέγουν αντίστοιχα τα προφίλ οδήγησης Whisper, Active και Untamed – προσαρμόζοντας με τον τρόπο αυτό τα οδηγικά χαρακτηριστικά μεταξύ ενός πολιτισμένου, κυρίως προσθιοκίνητου SUV και ενός δυναμικού σπορ coupe με αυξημένη κατανομή ισχύος πίσω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι οδηγοί της Mustang Mach E GT μπορούν επίσης να επωφεληθούν από το αποκλειστικό προφίλ οδήγησης Untamed Plus. Μαζί με το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης, την αυξημένη απόκριση του γκαζιού, τη σφικτότερη ανάρτηση, τα εικονικά κατεβάσματα και τον ενισχυμένο εσωτερικό ήχο του προγράμματος Untamed, το προφίλ Untamed Plus ρυθμίζει το σύστημα κίνησης ώστε να προσφέρει σταθερότητα όσον αφορά την παροχή ισχύος και ροπής σε διαδοχικούς γύρους σε μία πίστα. Το προφίλ αυτό ρυθμίζει επίσης και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας για ελάχιστη παρέμβασή τους κατά την οδήγηση σε πίστα. Ο πιο δυνατός ήχος στο εσωτερικό αυξάνει την ακουστική απόλαυση ακόμα και με το όχημα σταματημένο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ