Ξεκίνησε η παραγωγή κυψελών καυσίμου για την υδρογονοκίνητη BMW iX5

bmw ix5 hydrogen

Η BMW έβαλε μπρος την παραγωγή του συστήματος κίνησης της iX5 Hydrogen που θα παράγει 374 ίππους.

Σε πλήρεις ρυθμούς δουλεύουν οι «μηχανές» της BMW, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή συστημάτων κυψελών καυσίμων για την iX5 Hydrogen. Τα πρώτα κομμάτια του υδρογονοκίνητου SUV αναμένεται να υποβληθούν σε δοκιμές σε δημοσίους δρόμους εντός του τρέχοντος έτους.

Το νέο σύστημα κίνησης της BMW παράγεται σε εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Μόναχο και απαρτίζεται από μία κυψέλη καυσίμου, δύο δεξαμενές αποθήκευσης με πίεση 700-bar, την πέμπτη γενιά του ηλεκτροκινητήρα BMW eDrive, αλλά και μία υψηλής τάσης μπαταρία.

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι οι αυτές καθαυτές οι κυψέλες καυσίμου για την BMW iX5 Hydrogen θα λαμβάνονται από την Toyota, με την οποία η βαυαρική εταιρεία διατηρεί συνεργασία από το 2013. Η BMW στη συνέχεια θα τις ενσωματώνει στο σύστημα κίνησης που η ίδια παράγει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bmw ix5 hydrogen

«Ως μία ευέλικτη πηγή ενέργειας, το υδρογόνο έχει να διαδραματίσει βασικό ρόλο στο δρόμο την κλιματική ουδετερότητα. Και θα αποκτήσει μεγάλη σπουδαιότητα, όσον αφορά τις ιδιωτικές μετακινήσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της BMW, Oliver Zipse.

«Θεωρούμε ότι τα υδρογονοκίνητα οχήματα είναι ιδανικά σε τεχνολογικό επίπεδο, προκειμένου να πλαισιώσουν τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, και να συμπληρώσουν την εικόνα της ηλεκτρικής κινητικόας. Ξεκινώντας, σήμερα την παραγωγή κυψελών καυσίμου μικρής κλίμακα, καταδεικνύουμε την τεχνική ωριμότητα αυτού του τύπου συστήματος κίνησης, υπογραμμίζοντας παράλληλα τις δυνατότητές του για το μέλλον», πρόσθεσε ο Zipse.

Σύμφωνα με τις υφιστάμενες πληροφορίες, η συνολική ισχύς του συστήματος θα ανέρχεται σε 374 ίππους, 170 εκ των οποίων θα παράγονται από τις κυψέλες καυσίμου. Τα υπόλοιπα PS θα παρέχονται από τον ηλεκτροκινητήρα BMW eDrive.

bmw ix5 hydrogen
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζεται ότι πριν από αρκετούς μήνες η BMW iX5 Hydrogen υποβλήθηκε σε ένα απαιτητικό πρόγραμμα δοκιμών σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, ως μέρος των τελικών χειμερινών δοκιμών στο κέντρο του ομίλου BMW στο Arjeplog, στη Β. Σουηδία. 

Στο επίκεντρο των μηχανικών βρέθηκε – μεταξύ άλλων - η ολοκληρωμένη λειτουργική δοκιμή και επικύρωση του συστήματος κυψελών καυσίμου, των δεξαμενών υδρογόνου, της μπαταρίας υψηλής ισχύος και της κεντρικής μονάδας ελέγχου, ώστε να επιβεβαιωθεί ότι αυτή η πρόταση κινητικότητας μηδενικών εκπομπών CO2 προσφέρει οδηγική απόλαυση και εκρηκτικές επιδόσεις σε ακραίες χαμηλές θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν. - Διαβάστε περισσότερα εδώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ