
Οι Ινδονήσιοι αποκάλυψαν το πρώτο τους αυτοκίνητο, ένα καλοσχεδιασμένο SUV με την εποπτεία της Italdesign, εξαρτήματα της Volkswagen και κινεζικό σύστημα ηλεκτροκίνησης με μεγαλη αυτονομία.
Η Ινδονησία δεν είναι ένα μικρό κράτος της Νοτιοανατολικής Ασίας. Είναι η τέταρτη πολυπληθέστερη χώρα στον κόσμο με 285 εκατομμύρια κατοίκους και η μεγαλύτερη οικονομία της περιοχής, όπου πωλούνται περίπου ένα εκατομμύριο νέα αυτοκίνητα το χρόνο.

Στην ασιατική αυτή χώρα κατασκευάζονται αρκετά αυτοκίνητα και φυσικά δραστηριοποιούνται με μεγάλη έμφαση πολλοί κατασκευαστές. Κατά συνέπεια, μόνο παράλογο δεν ήταν να προχωρήσουν οι Ινδονήσιοι ένα πρώτο πλάνο κατασκευής δικών τους αυτοκινήτων.
BUY NOW
Το πλάνο αυτό ξεκίνησε από την TMI (Teknologi Militer Indonesia), μια κολοσσιαία εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της αμυντικής βιομηχανίας. Και ξεκίνησε με ένα οικογενειακό SUV, ονόματι i2C, κάτι που επίσης βγάζει νόημα διότι το best-seller μοντέλο πέρσι της ινδονησιακής αγορας ήταν το Toyota Innova, ένα MPV μήκους 4,75 μέτρων.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η TMI είδε την ευκαιρία να περάσει από τα τεθωρακισμένα στα οικογενειακά αυτοκίνητα. Κι έτσι, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Gaikindo παρουσίασε το i2C , το οποίο μεταφράζεται ως Indonesian Indigenous Car (Εγχώριο Αυτοκίνητο της Ινδονησίας).
Η TMI δήλωσε πως συνεργάστηκε με το γνωστό στούντιο Italdesign, το οποίο ανήκει κατά 90% στην Audi - δηλαδή, στον όμιλο VW. Βέβαια, οι Ιταλοί φέρονται να είχαν μόνο εποπτικό ρόλο, ενώ οι γραμμές του αμαξώματος αποδίδονται σε πέντε Ινδονήσιους σχεδιαστές. Το γερμανικό DNA πάντως δεν κρύβεται και, σε κάθε περίπτωση, η αντιγραφή δεν είναι ασυνήθιστη - σε έναν κόσμο όπου η απόλυτη σχεδιαστική πρωτοτυπία έχει γίνει είδος υπό εξαφάνιση.

Πέρα από το σχέδιο, αρκετά εξαρτήματα του i2C προέρχονται απευθείας από τις αποθήκες της VW - από τους αεραγωγούς και τα κουμπιά των παραθύρων, μέχρι τις χειρολαβές των καθρεπτών και τις φωτιζόμενες επιφάνειες αφής κάτω από την κεντρική οθόνη.
Ωστόσο, η βάση του αυτοκινήτου έχει ξεκάθαρα κινεζική προέλευση. Το i2C βασίζεται σε ηλεκτρική πλατφόρμα με αυτονομία 617 χιλιομέτρων (σύμφωνα με το κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC). Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 83,4 kWh, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα - χαρακτηριστικά που θυμίζουν έντονα την BYD, πιθανό μελλοντικό προμηθευτή.

Το αν αυτή θα είναι τελικά η τελική διαμόρφωση παραμένει άγνωστο, αφού η παραγωγή δεν προβλέπεται να ξεκινήσει πριν το 2027 ή και το 2028. Ούτε είναι βέβαιο αν θα διατηρηθεί η τιμή-στόχος που ανακοινώθηκε - περίπου 24.000 ευρώ.

Για αυτά τα χρήματα, ο αγοραστής θα παίρνει ένα SUV με τρεις σειρές καθισμάτων (σε εκδόσεις 6 και 7 θέσεων), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,1 δευτερόλεπτα, τελική 200 km/h και μέγιστη ισχύ φόρτισης 150 kW.