Mercedes Vision EQXX: Το όραμα της αυτονομίας 1.000 χιλιομέτρων

Mercedes Vision EQXX

Η Mercedes-Benz έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του φουτουριστικού ηλεκτρικού πρωτοτύπου Vision EQXX, λίγους μήνες πριν την παγκόσμια πρεμιέρα του νωρίς το 2022.

Το όραμα με το οποίο η γερμανική εταιρεία συνοδεύει το Vision EQXX είναι η ρεαλιστική αυτονομία χιλίων χιλιομέτρων με τη χρήση μπαταρίας όχι μεγαλύτερης από εκείνη ενός συμπαγούς επιβατικού αυτοκινήτου - αλλά, κατά κύριο λόγο, με την επίτευξη μονοψήφιας κατανάλωσης kWh ανά 100 km, που είναι ιδιαίτερα φιλόδοξος στόχος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην αυτονομία, επίσης, θα συμβάλλει και η αύξηση κατά 20 τοις εκατό (σε σχέση με την EQS) της ενεργειακής πυκνότητας της μπαταρίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, που δεν έχουν επιβεβαιωθεί από τη Mercedes-Benz, η μπαταρία ακούγεται ότι θα έχει χωρητικότητα 104 kWh.

Μια τρίτη παράμετρος που θα συμβάλλει στην αυτονομία, όπως φαίνεται από τη σιλουέτα του Vision EQXX, είναι η αεροδυναμική. Η γερμανική εταιρεία έχει ήδη πετύχει τον εντυπωσιακό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cd 0,20 με την EQS, και φιλοδοξεί τώρα να τον μειώσει ακόμα περισσότερο.

Στην εξέλιξη του ηλεκτρικού συστήματος έχει συμβάλλει με την τεχνογνωσία της και η Mercedes HPPT (High Performance Powertrains) που κατασκευάζει τους υβριδικούς κινητήρες της F1 στο Brixworth της Βρετανίας.

Η τεχνολογία αυτή, μέσω του Vision EQXX, θα βρει σταδιακά το δρόμο της προς τα αυτοκίνητα παραγωγής - καθώς δεν υπάρχουν πλάνα το πρώτο να μεξελελιχθεί σε ένα αυτοκίνητο που θα διατίθεται προς πώληση.

Πέραν της ηλεκτρικής τεχνολογίας, πρωτότυπο Vision EQXX με την coupe σιλουέτα του ίσως δίνει και ορισμένες κατευθύνσεις σχετικά με το σχεδιαστικό μέλλον των Mercedes-Benz. Όπως τα λεπτά και λεπτεπίλεπτα εμπρός φωτιστικά σώματα, που συνδέονται με μια φωτεινή λωρίδα. Πολλές από τις γραμμές του, πάντως, ενδεχομένως να προέκυψαν ως «απάντηση» στο Tesla Model S.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ