Η Ferrari των 1.000 ίππων και των 700.000 ευρώ πωλήθηκε στην Ελλάδα -Ποια είναι;

Ferrari SF90 Stradale 1

Τους δρόμους της χώρας μας θα κοσμεί μια ολοκαίνουργια πανίσχυρη Ferrari που ταξινομήθηκε πριν από λίγες ώρες.

Ελληνικές πινακίδες πήρε σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του carandmotor.gr μια ολοκαίνουργια SF90 Stradale, δίνοντας τέλος στην αρνητική εμπορική επίδοση της ιταλικής μάρκας στην αγορά της χώρας μας που κρατούσε από τον Αύγουστο του 2022, όταν είχε ταξινομηθεί το ίδιο μοντέλο.

Υπενθυμίζεται ότι η SF90 Stradale που ταξινομήθηκε ως καινούργια επί ελληνικού εδάφους το περασμένο καλοκαίρι είχε σηματοδοτήσει το τέλος ενός 10ετούς διάρκειας αρνητικού σερί για την εταιρεία από το Μαρανέλο στη χώρα μας.

Ferrari Sf90 stradale
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα SF90 Stradale ταξινομήθηκε τη Δευτέρα 19 Ιουνίου και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα μέσα στις επομένες μέρες, κοσμώντας με την αστραφτερή παρουσία της το οδικό δίκτυο.

Η SF90 Stradale είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο ευρείας παραγωγής της Ferrari, εγκαινιάζοντας ένα νέο «εξηλεκτρισμένο» κεφάλαιο στην ιστορία της ιταλικής μάρκας.

Το supercar από το Maranello παρουσιάστηκε το 2019 και έχει κοινή ονομασία (SF90) με μονοθέσιο της ιταλικής εταιρείας εκείνης της χρονιάς στη Formula 1.

Το όνομα της SF90 Stradale, που όταν συστήθηκε στο αυτοκινητικό κοινό ήταν η ισχυρότερη Ferrari όλων των εποχών τιμά τα 90α γενέθλια της Scuderia Ferrari, της αγωνιστικής ομάδας των Ιταλών.

ferrari sf90 stradale ellada

Για την κίνηση της SF90 Stradale φροντίζει ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που απαρτίζεται από τέσσερις συνολικά κινητήρες. Κύρια πηγή ισχύος είναι ένας 4λιτρος V8 κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο οποίος φέρει δύο υπερσυμπιεστές και παράγει 780 ίππους. Τρία ακόμη ηλεκτρικά μοτέρ δίνουν το «παρών» με τα δύο από αυτά να βρίσκονται στον εμπρός άξονα και το τρίτο πίσω εντός του αυτόματου κιβωτίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνδυαστικά παράγονται 1.000 ίπποι και 800 Nm ροπής, με τις επιδόσεις να είναι εκρηκτικές και να μετραφράζονται σε 2,5 δλ. για την ολοκλήρωση του σπριντ 0-100 χλμ./ώρα. Tα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,7 δεύτερα και η τελική της ταχύτητα φτάνει στα 340 χλμ./ώρα.

Για την τροφοδότηση των ηλεκτρομοτέρ φροντίζει μια συστοιχεία μπαταριών ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 7,9 kWh, η οποία προσφέρει στο ιταλικό supercar αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως και τα 26 χιλιόμετρα.

Η τιμή της «ελληνικής» SF90 Stradale δεν έχει γίνει γνωστή, αλλά στις ευρωπαϊκές αγορές μια καινούργια ξεπερνά τα 530.000 ευρώ, άρα με την υψηλή φορολογία της Ελλάδας, είναι δεδομένο ότι το κόστος της θα προσεγγίζει τα 700.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ