Η κορυφαία έκδοση του B-SUV του Ρύσελσχαϊμ εξοπλίζεται με 281 ηλεκτρικούς ίππους, και το ακρωνύμιο GSE που μαρτυρά την σπορτίφ διάθεση της μάρκας.
Το ημερολόγιο έδειχνε Αύγουστο του 2018, όταν η Opel παρουσίασε ως concept ακόμα, ένα αυτοκίνητο με την ονομασία GT X Experimental. Το φουτουριστικό αυτό δίχρωμο πρωτότυπο μοντέλο με τις κυρτές μεγάλες επιφάνειες και τις νέον λεπτομέρειες, λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούνιο του 2020 πήρε σάρκα και οστά, ενώ με την υιοθέτηση του ισχυρότερου ηλεκτρικού κινητήρα του ομίλου Stellantis, παρουσιάζει έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα απ' ότι είχαμε συνηθίσει.
Από αισθητικής άποψης και τεχνικής άποψης τα διακοσμητικά ένθετα, το έμβλημα GSE, οι κίτρινες δαγκάνες των τετραπίστονων φρένων της Alcon με τους δίσκους των 380χλστ. συμπεριλαμβανμένων αγωνιστικoύ τύπου τακάκια με σωληνάκια υψηλής πίεσης και οι ζάντες αποκλειστικής σχεδίασης, υπερθεματίζουν το αγωνιστικό DNA του αυτοκινήτου.
BUY NOW
Εσωτερικά έχουμε καθίσματα GSE Performance με επένδυση Alcantara και ενσωματωμένα προσκέφαλα, που φέρουν λειτουργία μασάζ και θέρμανσης, ένα νέο σύστημα διεύθυνσης και το τιμόνι με το επίπεδο κάτω και πάνω μέρος να προμηνύει μια απολαυστική εμπειρία οδήγησης.
Ο διαμορφώσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών και η αντίστοιχη οθόνη του συστήματος πολυμέσων διαθέτουν νέα γραφικά και απόχρωση, και προσφέρουν επιπλέον πληροφορία που αφορά τις επιδόσεις, την διαχείριση της μπαταρίας, τις δυνάμεις G κ.α.
Το μοντέλο τροφοδοτείται από μια μπαταρία 54 kWh (50,8 kWh ωφέλιμη) που αρκέι για 336 χιλιόμετρα αυτονομίας, καθώς η κατανάλωση του ανέρχεται στις 18,5 kWh/100 χλμ. Το αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης αποστέλει στους εμπρός τροχούς 281 ίππους και 345 Nm ροπής, ικανά να επιταχύνουν το αμάξωμα των 1.597 κιλών στα 100χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα, και συνεχίζοντας έως τα 200 χλμ./ώρα.
Το σύστημα διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, Eco, Normal και Sport. Στο πρώτο η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 191 ίππους (140 kW) και τα 300 Nm με την τελική να περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα , στο δεύτερο τους 232 ίππους και 345 Nm με τελική 180 χλμ./ώρα, και στο τρίτο αποδίδει τα μέγιστα και ανεβάζει την τελική ταχύτητα στα 200 χλμ./ώρα.
Η τεχνολογία του, εμπνευσμένη από το Mokka GSE Rally, περιλαμβάνει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen πολλαπλών δίσκων, ειδικά σχεδιασμένους άξονες και νέα ειδικά εξελιγμένα αμορτισέρ με υδραυλικά τέρματα, καινούργια ελατήρια και νέες παχύτερες αντιστρεπτικές ράβδους. Όλα τα εξαρτήματα υψηλής τάσης προέρχονται επίσης από το Mokka GSE Rally (κινητήρας Μ4, inverter, μπαταρία, καλωδίωση κ.α.).
Το Opel Mokka GSE διατίθεται ήδη στη χώρα μας, με τις τιμές να εκκινούν από τα 40.900 ευρώ συμπεριλαμβανομένης προωθητικής ενέργειας και της επιδότηση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά», ενώ συνοδεύεται και από εγγύηση μπαταρίας 8 χρόνων ή 160.000 χιλιομέτρων.