Νέες εικόνες της BMW i7 από τις δοκιμές ηχομόνωσης στο Μόναχο

BMW i7 Sound Test

Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα και νέες φωτογραφίες της ηλεκτρικής της «ναυαρχίδας» i7, λίγες εβδομάδες πριν την παγκόσμια πρεμιέρα και εμπορική αντιπαράθεσή της με τη Mercedes EQS.

Το ολοκαίνουριο κέντρο έρευνας και καινοτομίας (FIZ) που κατασκεύασε η BMW εντός του εργοστασίου της στο Μόναχο περιλαμβάνει ειδικές αίθουσες μελέτης της ηχομόνωσης των βαυαρικών αυτοκινήτων. Εκεί οι μηχανικοί της εταιρείας εξετάζουν με λεπτομέρεια τους ήχους του κινητήρα, της κύλισης των ελαστικών και του αέρα που έρχεται σε επαφή με το αμάξωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την ακρίβεια, μελετούν κάθε ήχο που μπορεί να σχετίζεται με το αυτοκίνητο: τους τεχνητούς ήχους του κινητήρα στο εσωτερικό, που εξελίσσονται σε συνεργασία με τον μουσικοσυνθέτη του Hollywood Hans Zimmer, αλλά και τον τεχνητό ήχο που εκπέμπουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να κάνουν αισθητή -ελλείψει θερμικού κινητήρα- την παρουσία τους στους πεζούς.

Όσο κι αν ακούγεται παράξενο, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης βοηθούσε τους μηχανικούς διότι με αυτόν ήταν εύκολο να ακυρώσουν όλους τους άλλους ήχους από τον αέρα και τα ελαστικά. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αφήνουν όλους τους υπόλοιπους ήχους να ακουστούν, και κατά συνέπεια απαιτούν διαφορετική μελέτη. Ειδικά αν πρόκειται για μια ηλεκτρική λιμουζίνα πολυτελείας, όπως η BMW i7.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το σκοπό αυτό, η BMW προχώρησε σε μια σειρά λύσεων και καινοτομιών ηχομόνωσης, που μελετά προσεκτικά στο FIZ. Για τον περιορισμό του θορύβου κύλισης, τα ελαστικά περιλαμβάνουν ειδική τεχνολογία απορρόφησης αφρού, ενώ για τη μείωση του ήχου του κινητήρα εξελίχθηκαν ειδικές βάσεις στήριξης.

Οι αεροδυναμικοί ήχοι, επιπλέον, περιορίζονται από τα «χωνευτά» χερούλια των θυρών, από τα ειδικά μελετημένα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών (μιας και η BMW επέλεξε να μην τους αντικαταστήσει με κάμερες) και από την πλήρη κάλυψη του δαπέδου από ενιαία λεία επιφάνεια. Φυσικά, αυτές οι τελευταίες αλλαγές προσφέρουν και οφέλη στον περιορισμό της αντίστασης στον αέρα, και κατά συνέπεια στην αυτονομία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα BMW Σειρά 7 και η ηλεκτρική της εκδοχή i7 αναμένεται να παρουσιαστούν επίσημα από τη βαυαρική εταιρεία τους προσεχείς μήνες. Πέραν της EV εκδοχής, στο άλλο άκρο θα υπάρχει η 760i με θερμικό κινητήρα V8 που θα αποδίδει πάνω από 600 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ