Mercedes-Maybach EQS: Πολυτέλεια που ηλεκτρίζει

Mercedes Concept EQS

Το πολυτελέστερο σκέλος της Mercedes επεκτείνει τις δραστηριότητές του αναλαμβάνοντας την αναβάθμιση ενός εντυπωσιακού σε διαστάσεις και προδιαγραφές SUV.

Ως γνωστόν ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, έτσι λοιπόν οι άνθρωποι της Mercedes δεν έμειναν με σταυρωμένα χέρια απολαμβάνοντας τους καρπούς του επιτυχημένου λανσαρίσματος τις επιβλητικές σε διαστάσεις και προδιαγραφές EQS, αλλά επέστρεψαν στις σκοτεινές αίθουσες των τμημάτων έρευνας και εξέλιξης για τις ανάγκες της δημιουργίας ενός υπερπολυτελούς SUV.

Ο λόγος για την Mercedes-Maybach EQS, η πρωτότυπη μορφή της οποίας αποκαλύφθηκε με κάθε επισημότητα, θέτοντας ακόμα ψηλότερα τον πήχη στην ευρύτερη κατηγορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Mercedes Maybach EQS
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εκτεταμένη χρήση χρωμίου στην κεντρική εισαγωγή αέρα αναδεικνύει την ιδιαιτερότητα της Mercedes-Maybach EQS, την ίδια στιγμή που οι ζάντες αλουμινίου των 24 ιντσών δεν αφήνουν το περιθώριο παρερμηνειών.

Ένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν από τον κατάλογο εξοπλισμού του αυτοκινήτου είναι οι αυτόματα ανοιγόμενες πόρτες, οι οποίες ενεργοποιούνται και ανοίγουν καθώς ο οδηγός πλησιάζει το αυτοκίνητο.

Mercedes Maybach EQS

Φυσικά, τo ενιαίο ψηφιακό panel, γνωστό και ως Hyperscreen, διατηρεί τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στο cockpit του αυτοκινήτου, ωστόσο, εξίσου εντυπωσιακή είναι και η διαμόρφωση στην πίσω σειρά καθισμάτων με τα δύο ανεξάρτητα καθίσματα, τα οποία υπόσχονται ανέσεις υψηλού επιπέδου.

Με τη σειρά της, η αιρούμενη κεντρική κονσόλα φροντίζει ώστε οι πίσω επιβάτες να διατηρούν την απαιτούμενη ελευθερία κινήσεων, με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και τα υψηλής ποιότητας υλικά να συμπληρώνουν το παζλ ενός πολυτελέστατου lounge.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Mercedes Maybach EQS

Σε ό,τι αφορά στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, γνωστό και ως MBUX, έχει αναπτύξει περαιτέρω τις υπηρεσίες που είναι ικανό να προσφέρει, αναπαράγοντας οπτικοακουστικό περιεχόμενο ακόμα και εν κινήσει, με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός δεν θα απομακρύνει το βλέμμα του από τον δρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ