Το κινεζικό μοντέλο που πετάει το γάντι στο Tesla Model 3

byd seal antipalos tesla model 3

Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για το λανσάρισμα του BYD Seal, ενός μοντέλου που αναμένεται να κονταροχτυπηθεί με το best-selling ηλεκτρικό, θέλοντας να το κατεδαφίσει από την κορυφή.

Στιγμές δόξας βιώνει το Tesla Model 3 στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα, όπως μαρτυρούν και οι πωλήσεις του στο σύνολο του 2021, όταν και αναδείχθηκε στο δημοφιλέστερο ηλεκτρικό παγκοσμίως.

Μεγάλη είναι η ζήτησή του και στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη, την Κίνα, όπου οι ανταγωνιστές του αυξάνονται με εκθετικούς ρυθμούς, εποφθαλμιώντας την εκθρόνιση του αμερικανικού sedan.

Το προσεχές διάστημα το Tesla Model 3 θα κληθεί να αντιμετωπίσει και έναν ακόμα αντίπαλο από την ασιατική χώρα, και συγκεκριμένα το BYD Seal, ένα μοντέλο που… δεν διεκδικεί δάφνες σχεδιαστικής πρωτοτυπίας, δεδομένου ότι έχει αντλήσει αρκετά στιλιστικά στοιχεία από το καμάρι του Elon Musk.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεγαλύτερο σχεδιαστικό ατόπημα του Seal είναι η απροκάλυπτη αντιγραφή της αεροδυναμικής σιλουέτας του Model 3, αν και δεν γίνεται να αγνοηθούν οι απόπειρες διαφοροποίησης, μέσω του διανθίσματος του ρύγχους του κινεζικού αυτοκινήτου με πιο αιχμηρά φώτα, μεγάλες εισαγωγές αέρα και έντονες γραμμώσεις στο καπό.

Μια διαρροή εικόνων σε επίσημη ιστοσελίδα της κινεζικής κυβέρνησης μας προσφέρει μια πρώτη γεύση και για το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το οποίο υιοθετεί μια εκ βάθρων διαφορετική προσέγγιση, έχοντας ως μεγάλο πρωταγωνιστή τη LED μπάρα που γεφυρώνει τα φωτιστικά σώματα.

Το BYD Seal βασίζεται σε μια πλατφόρμα που προορίζεται για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το μήκος του είναι 4,8 μ., το πλάτος 1,88 μ., το ύψος 1,46 μ., και το μεταξόνιο φτάνει τα 2,92 μ. αποτελώντας εχέγγυο για τη διαμόρφωση ενός ευρύχωρου εσωτερικού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσημες ανακοινώσεις για τις τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου δεν έχουν γίνει και αναμένονται συν τω χρόνω, αλλά κινεζικά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η μπαταρία θα είναι χημείας λιθίου-φωσφορικού σιδήρου, στις οποίες έχει επενδύσει η BYD και διακρίνονται για τη μεγάλη ενεργειακή πυκνότητά τους.

To Seal αναμένεται να διατεθεί σε δύο πισωκίνητες εκδόσεις ισχύος 204 ή 313 ίππων, αλλά και μια τετρακίνητη άνω των 400 PS, το βάρος της οποίας θα υπερβαίνει τους δύο τόνους.

Οι τιμές θα ανακοινωθούν κατά το λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην Κίνα, με τις πρώτες εκτιμήσεις να αναφέρουν πως η βασική έκδοση θα ξεκινά από τα 220.000 γουάν ή 31.400 ευρώ, με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ