Το κινεζικό ηλεκτρικό με 1.631 ίππους και πόρτες τύπου gullwing

BAIC Arcfox 77 Concept

Το Arcfox 77° του κινεζικού κολοσσού BAIC φέρει την υπογραφή του θρυλικού σχεδιαστή Walter de Silva και διαθέτει ασύλληπτη ισχύ - με στόχο να ανταγωνιστεί τις Rimac και Lotus.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BAIC παρουσίασε το Arcfox 77°, ένα ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο 1.631 ίππων, το οποίο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε υπό τον διάσημο Ιταλό σχεδιαστή Walter de Silva - γνωστού από τη δουλειά του στις Volkswagen, Audi, Alfa Romeo και Lamborghini.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μοντέλο ανήκει στην premium θυγατρική της BAIC, την εταιρεία Arcfox, και ξεχωρίζει χάρη στην εντυπωσιακή του σχεδίαση με πόρτες τύπου gullwing (που ανοίγουν προς τα πάνω), συνδυάζοντας τη δυναμική σιλουέτα ενός Coupe με την ευρυχωρία και πρακτικότητα ενός MPV.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η καινοτομία, με περιστρεφόμενα καθίσματα, ασυνήθιστο τιμόνι και ενσωματωμένες οθόνες στις πόρτες.

Στο τεχνικό κομμάτι, το μοντέλο εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 1.631 ίππους και 800 Nm ροπής. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 254 km/h, ενώ με όλη αυτή την υπερβάλλουσα ισχύ η επιτάχυνση από στάση στα 97 km/h (60 mph) ολοκληρώνεται σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα.

Η ανάρτηση είναι τύπου διπλών ψαλιδιών εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ το σύστημα πέδησης διαθέτει κεραμικά δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες, εξασφαλίζοντας απόσταση φρεναρίσματος 35 μέτρα από τα 100 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αυτονομία φτάνει τα 400 χιλιόμετρα, χάρη στην ελαφριά -αλλά άγνωστης μέχρι στιγμής χωρητικότητας- μπαταρία. Η φόρτιση από 20% σε 80% διαρκεί μόλις 30 λεπτά. Παρά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, το βάρος κρατήθηκε στα 1.840 κιλά, χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων.

Η BAIC δεν έχει ανακοινώσει αν το 77° θα περάσει στην παραγωγή. Ωστόσο, αποτελεί σαφή ένδειξη της κατεύθυνσης που θέλει να ακολουθήσει η Arcfox, η οποία στοχεύει σε 500.000 πωλήσεις ετησίως έως το 2027.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ