Η Peugeot φέρνει ξανά τη σχεδιαστική επανάσταση με το i-Cockpit του νέου e-5008

Peugeot e-3008 iCockpit

Με το νέο της 7θέσιο ηλεκτρικό SUV η γαλλική εταιρεία κάνει ακόμα ένα σχεδιαστικό και τεχνολογικό άλμα στο εσωτερικό των αυτοκινήτων της.

Η Peugeot έδωσε την πρώτη ιδέα της ηλεκτρικής νέας γενιάς του SUV 5008 παρουσιάζοντας ένα επίσημο Video από το εσωτερικό του, που αποκαλύπτει μια εντυπωσιακή ευρεία οθόνη 21 ιντσών που φιλοξενεί πίσω από το τιμόνι τα όργανα και δεξιά τα πολυμέσα, την πλοήγηση, τη συνδεσιμότητα και όλες τις εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό του e-5008 διατηρεί τη φιλοσοφία του επαναστατικού i-Cockpit που εισήγαγε το εμβληματικό πρώτο 3008, με το οποίο η Peugeot έκανε το πέρασμα στη νέα εποχή της. Το τιμόνι παραμένει μικρό σε διάμετρο και χαμηλό σε τοποθέτηση, κάτω από τη μεγάλη οθόνη που τώρα εκσυγχρονίζεται και βελτιώνει ακόμα περισσότερο την εμπειρία για τον χρήστη.

Στην κεντρική σκηνή του Panoramic i-Cockpit βρίσκεται η μεγάλη, “αιωρούμενη” οθόνη των 21 ιντσών, η οποία είναι ελαφρώς κυρτή και έχει κλίση προς τον οδηγό. Καλύπτοντας, ωστόσο, τα 2/3 του ταμπλό, είναι εύκολα προσβάσιμη και από τον εμπρός συνεπιβάτη. Κάτω από την οθόνη, ο κρυφός ήπιος και ατμοσφαιρικός φωτισμός ενισχύει την αίσθηση των τριών διαστάσεων του ταμπλό κατά τις βραδινές ώρες.

Το νέο Peugeot E-5008 δίνει φυσικά έμφαση στην άνεση και στους χώρους για 7 επιβάτες. Οι πληροφορίες, μέχρι στιγμής, αναφέρουν ότι στο δάπεδό του θα έχει μπαταρία μεγέθους 100 kWh. Η Peugeot έχει επιβεβαιώσει ότι, με αυτή, το νέο της μεγάλο SUV θα προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη των 700 χιλιομέτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για το σχεδιασμό, είναι ήδη γνωστό ότι το νέο e-5008 θα υιοθετήσει τη φιλοσοφία του νέου e-3008, καθώς και την ίδια πλατφόρμα. Στην παρουσίασή του αναμένεται να λανσαριστεί στην τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα- που θα αποδίδουν συνδυαστικά 326 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,4 δευτερόλεπτα.

Peugeot E-3008
Peugeot E-3008

Επίσης, στο λανσάρισμα αναμένεται να διαθέτει τη μικρότερη μπαταρία χωρητικότητας 73 kWh, η οποία θα προσφέρει αυτονομία 525 χιλιομέτρων, καθώς και δυνατότητα φόρτισης με ρυθμό έως και 160 kW.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ