Η Chrysler στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης με το πρωτότυπο Airflow Concept (Video)

Chrysler Airflow Concept

Το πρωτότυπο της εισόδου της Chrysler στην ηλεκτροκίνηση έχει μπαταρία 118 kWh που του εξασφαλίζει αυτονομία 643 χιλιομέτρων, αλλά και δύο ηλεκτρικά μοτέρ 402 ίππων και τετρακίνηση.

Η αμερικανική εταιρεία ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2025, και να μετατρέψει τη γκάμα της σε πλήρως ηλεκτρική το 2028. Το Airflow Concept που εκθέτει αυτές τις μέρες στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης δεν είναι καινούριο, παρά μόνο μια αισθητική παραλλαγή με την ονομασία Airflow Graphite Concept.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αυτήν, η Chrysler φιλοδοξεί να διαπιστώσει τις αντιδράσεις για τις μελλοντικές της χρωματικές επιλογές, μετά την αρχική παρουσίαση του Airflow Concept με το λευκό χρώμα Artcic White. Τώρα, δοκιμάζει το συνδυασμό του μαύρου Galaxy Black με πολλαπλές λεπτομέρειες -εντός και εκτός- στο χρώμα του χαλκού Cyprus Copper και με λευκό εσωτερικό.

Στο αμάξωμα το χρώμα του χαλκού εντοπίζεται κυρίως στις ζάντες 22 ιντσών, στους καθρέπτες και στη δυναμική σιλουέτα του τόξου της οροφής στην άνω γραμμή των παραθύρων - που είναι ένα από τα στοιχεία δυναμισμού της έκδοσης Graphite. Εσωτερικά, οι προσθήκες χάλκινου χρώματος βρίσκονται σε σημεία του ταμπλό και του τιμονιού, και συνδυάζονται με το ανοιχτόχρωμο Ice Grey.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την Chrysler, η έκδοση Graphite είναι ένα από τα πολλά αρχικά σχέδια που είχε κάνει για το Airflow Concept. Ο συνδυασμός των χρωμάτων του, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι εμπνευσμένος από το «σοφιστικέ αστικό πνεύμα που αισθάνεται άνετα στην κυκλοφορία ανάμεσα στους ψηλούς ουρανοξύστες της μεγαλούπολης».

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται οι καινοτομίες του εσωτερικού του χάρη στην «αρχιτεκτονική» των ηλεκτρονικών του συστημάτων που η Chrysler ονομάζει STLA Brain - και αποτελούν μέρος του STLA SmartCockpit. Η τεχνολογία αυτή εντάσσει την τεχνητή νοημοσύνη στην πλοήγηση, στις φωνητικές εντολές, στις λειτουργίες ηλεκτρονικών αγορών από την οθόνη του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι οθόνες του ταμπλό επιδέχονται μεγάλο εύρος εξατομίκευσης -απλούστευσης και οργάνωσης- στα μέτρα που βολεύουν ακριβώς τον χειριστή του αυτοκινήτου. Μια άλλη καινοτομία είναι η ενσωματωμένη κάμερα που διαθέτει κάθε κάθισμα, για να επιτρέπει σε κάθε επιβάτη να συμμετέχει σε μεμονωμένη βιντεοκλήση ενώ βρίσκεται εν κινήσει.

Τέλος, το Airflow Concept διαθέτει και αυτονομία επιπέδου 3, μέσω του συστήματος STLA AutoDrive. Κατά πάσα πιθανότητα, όταν το Airflow Concept μετεξελιχθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής, ο οδηγός θα μπορεί να κατεβάζει το σύστημα αυτό από την κεντρική οθόνη μέσω των over-the-air (OTA) ανανεώσεων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ