H Mercedes-AMG εξελίσσει στους πάγους την αντίπαλο της Porsche Taycan

Mercedes-AMG EV testing

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mercedes-AMG βρίσκεται σε πυρετώδη ρυθμό εξέλιξης ενόψει της παρουσίασής του μέσα στο 2025, για να αντιμετωπίσει τη νέα Taycan των 1.000 ίππων.

Το ηλεκτρικό super-sedan του Affalterbach στην ουσία θα αποτελέσει το διάδοχο της τρέχουσας, θερμικής AMG GT 4-Door Coupe, που διαθέτει τον κινητήρα V8, και αναμένεται να γίνει η ισχυρότερη Mercedes μαζικής παραγωγής μέχρι σήμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα καρπωθεί τη νέα και προηγμένη ηλεκτρική πλατφόρμα AMG.EA, και θα κινείται από το τεχνολογικά κορυφαίο σύστημα ηλεκτροκίνησης που εξέλιξε η βρετανική Yasa της Οξφόρδης, θυγατρική της Mercedes.

Ο σχεδιασμός του ηλεκτρικού sedan της AMG θα το διαχωρίζει από τα άλλα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα της Mercedes, και θα φέρει πολλές από τις ιδέες που παρουσίασε το 2022 με το πρωτότυπο Vision 2025. Θα έχει πιο χαμηλή και πιο αιχμηρή σιλουέτα και νέα στοιχεία όπως οι δύο τριάδες κυκλικών φώτων στην ουρά και ο εξειδικευμένος διαχύτης.

Mercedes Vision AMG
Mercedes Vision AMG

Τα στοιχεία αυτά μπορούμε να δούμε και από τις εικόνες του πρωτοτύπου δοκιμών που έδωσε στη δημοσιότητα η Mercedes-AMG από τις δοκιμές του αυτοκινήτου στις χειμερινές συνθήκες του ευρωπαϊκού Βορρά. Πίσω από το καμουφλάζ μπορεί κανείς να διακρίνει το εκτενές καπό, το χαμηλό ύψος από το έδαφος, τη χαμηλή και κεκλιμένη γραμμή της οροφής, αλλά και επίσης το μεγάλο μέγεθος του αυτοκινήτου προκειμένου να προσφέρει αξιόλογους χώρους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, από τις φωτογραφίες φαίνεται να διαθέτει ενεργή πίσω πτέρυγα, αλλά και αρκετά λιτό και συνεπώς αεροδυναμικό αμάξωμα, με «χωνευτές» χειρολαβές των θυρών. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά φαίνονται, αν και κάτω από το καμουφλάζ, ότι θα είναι τα έξι κυκλικά πίσω φώτα, στον ογκώδη πίσω προφυλακτήρα.

Το τέταρτο αποκλειστικό δημιούγημα του Affalterbach, μετά από τις coupe SLS και GT και την GT 4-Door, είναι πολύ πιθανό ότι θα προσεγγίζει ή και θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους, για να ανταγωνιστεί τη νέα Porsche Taycan Turbo GT.

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τις τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά ο διευθυντής της Yasa, Tim Woolmer, επιβεβαίωσε ότι ένας από τους ηλεκτροκινητήρες της εταιρείας παράγει 480 ίππους και ζυγίζει μόλις 24 κιλά. Με δύο ή και τρεις ηλεκτροκινητήρες, ο διάδοχος της GT 4-Door μπορεί άνετα να πετύχει τον παραπάνω στόχο ισχύος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Mercedes One-Eleven concept
Mercedes One-Eleven concept

Εξάλλου, με το πρωτότυπο One-Eleven η γερμανική εταιρεία έδειξε την τάση της να τοποθετεί στο μέλλον και τους δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, ώστε να προκύπτει η ελευθερία να χαμηλώνει το ρύγχος όσο το δυνατόν προς την άσφαλτο, για λόγους αεροδυναμικής απόδοσης. Όλες αυτές οι απορίες θα λυθούν με την παρουσίαση του ηλεκτρικού super-sedan της Mercedes-AMG, μέσα στο 2025.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ