Έτοιμη η BMW iX2, στην Ευρώπη στις αρχές του 2024

BMW X2

Η BMW επιβεβαίωσε την παραγωγή της iX2, του συμπαγούς ηλεκτρικού της Coupe-Crossover που θα τοποθετηθεί λίγο πάνω από την iX1 και θα έχει αυτονομία 460 χιλιομέτρων.

Η ηλεκτρική εκδοχή της BMW X2 είναι ένα από τα 13 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα διαθέτει στη γκάμα της η εταιρεία του Μονάχου μέχρι το τέλος του 2023, όπως επιβεβαίωσε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της, Oliver Tzipse.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O εξηλεκτρισμός της γκάμας της εταιρείας απέχει αρκετά χρόνια ακόμα, κι έτσι η X2 εντάσσεται στη στρατηγική «Power of Choice» που προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε τέσσερις τύπους κινητήρων: θερμικών (βενζίνης ή diesel), plug-in υβριδικών, ηλεκτρικών με μπαταρία και ηλεκτρικών με κυψέλες υδρογόνου.

Η iX2, σύμφωνα με πληροφορίες, με την coupe σιλουέτα της θα επιτυγχάνει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή από την iX1, και θα υιοθετεί το ίδιο εσωτερικό. Εκεί θα κυριαρχεί η κυρτή BMW Curved Display, δηλαδή η κρυστάλλινη επιφάνεια που περιλαμβάνει τις δύο ψηφιακές οθόνες – 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και 10,7'' για τα πολυμέσα.

Ανεπίσημο ψηφιακό σχέδιο της νέας, αναμενόμενης BMW X2
Ανεπίσημο ψηφιακό σχέδιο της νέας, αναμενόμενης BMW X2

Στις οθόνες αυτές φημολογείται ότι η iX2 θα διαθέτει το λειτουργικό σύστημα iDrive 8 της BMW, με συνδεσιμότητα 5G και με το σύστημα πλοήγησης BMW Live Cockpit Plus. Ως η Coupe εκδοχή της iX1, η iX2 φυσικά θα έχει και ορισμένες πιο δυναμικές λεπτομέρειες, όπως το σπορ τιμόνι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα βασίζεται, όπως είναι λογικό, στην ίδια αρχιτεκτονική FAAR, η οποία εξελίχθηκε αρχικά για τα πιο συμπαγή αυτοκίνητα των Βαυαρών με κινητήρα εσωτερικής καύσης (X1, X2, 2 Series Active Tourer) και στην πορεία τροποποιήθηκε κατάλληλα για να γίνει δεκτική στην αμιγή ηλεκτροκίνηση.

Κατά συνέπεια, αναμένουμε και στην iX2 τις ίδιες εκδόσεις, όπως την xDrive30 που αποδίδει με δύο ηλεκτροκινητήρες 308 ίππους και διαθέτει μπαταρία 64,7 kWh. Με τη λίγο καλύτερη αεροδυναμική της η αυτονομία θα ξεπερνά λίγο τα 440 χιλιόμετρα της iX1, ενώ η φόρτισή της φτάνει μέχρι τα 130 kW. Μετά από αυτή αναμένεται να ακολουθήσει η iX2 eDrive20 με έναν ηλεκτροκινητήρα και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.

Η παραγωγή της iX2 θα ενταχθεί στο εργοστάσιο που παράγεται και η iX1, στο Regensburg της Γερμανίας, και η διάθεσή της θα ξεκινήσει προς το τέλος του 2023.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θυμίζουμε ότι η στρατηγική της BMW προβλέπει το 50% των πωλήσεών της το 2030 να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στο δρόμο για αυτό, από φέτος σκοπεύει να διαθέτει EV εκδόσεις στο 90% των κατηγοριών, και μέχρι το 2025 να φτάσει τα 2 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών το χρόνο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ