Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Audi Q6 e-tron

Audi Q6 e-tron 1

Το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό SUV διαθέτει τεχνολογία αιχμής και λανσάρει πολλά νέα χαρακτηριστικά που θα δούμε στα επερχόμενα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας.

Η Audi παρουσίασε σήμερα το καινούργιο Q6 e-tron που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα PPE με το ηλεκτρικό κύκλωμα των 800V και ταυτόχρονα λανσάρει το νέο εντυπωσιακό εσωτερικό των μοντέλων της φίρμας.

Audi Q6 e-tron 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σύγχρονη πλατφόρμα Premium Platform Electric της Audi είναι κοινή με αυτή που χρησιμοποιεί η Porsche για τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Macan. Διαθέτει αρχιτεκτονική 800V και δύο ηλεκτρομοτέρ για αρχή, ένα για τον εμπρός και ένα για τον πίσω άξονα, με τις εκδόσεις λανσαρίσματος να αφορούν την απλή έκδοση και την σπορτίφ S.

Το νέο Audi Q6 e-tron τοποθετείται εμπορικά ανάμεσα στα Q4 e-tron και Q8 e-tron, με το μήκος του να ορίζεται στα 4,77 μέτρα, το πλάτος στα 1,99 μέτρα και το ύψος στα 1,65 μέτρα. Το μεταξόνιο που εξασφαλίζει η νέα πλατφόρμα αγγίζει τα 2,9 μέτρα, πράγμα που σημαίνει ότι οι χώροι στην καμπίνα αναμένεται να είναι πολύ καλοί. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 526 λίτρα, ενώ υπάρχει και ένα μικρό frunk για την αποθήκευση των καλωδίων.

Audi Q6 e-tron 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Audi διαθέτει αρκετά αεροδυναμική σιλουέτα για το είδος, με ιδιαίτερα δυναμική σχεδίαση στο εμπρός μέρος και νέας σχεδίασης τρισδιάστατη μάσκα που αγκαλιάζεται από λεπτά φώτα τεχνολογίας OLED. Τα τελευταία πραγματοποιούν πρεμιέρα σε μοντέλο της Audi και σύντομα θα τα δούμε να κοσμούν και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας. Οι δυναμικές γραμμές συνεχίζονται κατά μήκος του αμαξώματος και παντρεύουν χαρισματικά την επικλινή οροφή με το υπόλοιπο αμάξωμα.

Νέας αντίληψης είναι και το εσωτερικό, συνδυάζοντας με επιτυχία την σύγχρονη εικόνα με την χρηστικότητα και την εργονομία. Το νέο πανοραμικό MMI, έτσι το ονομάζει η Audi, περιλαμβάνει μία επιπλέον οθόνη μπροστά από τον συνοδηγό, όπως συμβαίνει πλέον και με τα ανταγωνιστικά μοντέλα.

Audi Q6 e-tron 4

Σύμφωνα με την Audi, το εσωτερικό αποτελείται από υψηλής ποιότητας υλικά και διαθέτουν αντίστοιχο μοντάρισμα για αίσθηση στιβαρότητας, ενώ αρκετά από αυτά είναι οικολογικού προσανατολισμού για ευνόητους λόγους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο σύστημα ενημέρωσης του οδηγού και πολυμέσων MMI panoramic έχει κυρτή σχεδίαση και οι δύο οθόνες που το αποτελούν είναι τεχνολογίας OLED. Η οθόνη που βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό έχει διαγώνιο 11,9 ιντσών, ενώ αυτή του συστήματος πολυμέσων φτάνει τις 14,5 ίντσες.

Audi Q6 e-tron 5

Η οθόνη που εντοπίζουμε εμπρός από τον συνοδηγό έχει διαγώνιο 10,9 ιντσών και μπορεί να προβάλει χρήσιμες πληροφορίες, ακόμα και ταινίες. Όπως είναι φυσικό, το σύστημα υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη (A.I.), ενώ δεν απουσιάζει και η ψηφιακή βοηθός που εκτελεί φωνητικές εντολές.

Και οι δύο εκδόσεις φέρουν πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 100 kWh (94,9 kWh ωφέλιμη), ενώ αργότερα θα προστεθεί έκδοση με ένα ηλεκτρομοτέρ στον πίσω άξονα που θα εξασφαλίζει και μεγαλύτερη αυτονομία.

Audi Q6 e-tron 6
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βασική έκδοση του νέου Audi Q6 e-tron αποδίδει 388 ίππους και σε συνδυασμό με το μεγάλο πακέτο μπαταριών, υπόσχεται αυτονομία που φτάνει τα 625 χλμ. Η ισχυρότερη έκδοση, η SQ6 e-tron, αποδίδει 517 ίππους.

Στον τομέα των επιδόσεων, οι τετρακίνητες εκδόσεις λανσαρίσματος παρουσιάζονται αρκετά δυνατές, με την απλή έκδοση να πιάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,9 δλ. και η ισχυρότερη SQ6 e-tron σε μόλις 4,3 δλ. Η τελική ταχύτητα ακουμπά τα 210 χλμ./ώρα και 230 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Audi Q6 e-tron 7

Από πλευράς φόρτισης, η νέα αρχιτεκτονική των 800V επιτρέπει δυνατότητα φόρτισης που φτάνει σε ισχύ τα 270 kW. Αυτό σημαίνει ότι το νέο Audi Q6 e-tron μπορεί να ανακτήσει ενέργεια για την κάλυψη 255 χλμ. σε 10 λεπτά, ενώ για ποσοστό από το 10% έως το 80% απαιτεί κάτι παραπάνω από 20 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Audi Q6 e-tron και η σπορ έκδοση S θα ξεκινήσουν άμεσα το εμπορικό τους λανσάρισμα στη Γερμανία και αμέσως μετά σε όλη την Ευρώπη.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ