audi q3

Το εντυπωσιακό Crater της Hyundai ανοίγει τον ορίζοντα των 4x4

Hyundai Crater concept

Με το πρωτότυπο Crater -που ατυχώς δεν θα βγει στην παραγωγή- η κορεατική εταιρεία ξεδίπλωσε τις ιδέες για τα μελλοντικά τετρακίνητα οχήματα, αποδεικνύοντας παράλληλα πόσο σοβαρά βλέπει το off-road κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς.

Το Crater, προεπισκόπηση μιας πιθανής σειράς σκληροτράχηλων μοντέλων της Hyundai, έχει φαντασμαγορικές off-road λεπτομέρειες που έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να βγουν σε ένα μαζικής παραγωγής τετρακίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μεταξύ άλλων, αυτές είναι τα off-road ελαστικά 33 ιντσών, οι μεταλλικές ποδιές, οι γάντζοι ρυμούλκησης και πολλαπλά πρόσθετα φώτα. Σχεδιαστικά, φέρει την ίδια ψηφιακή pixel παραλλαγή που είδαμε στο Ioniq 5 XRT, μαζί με αρκετές «παιχνιδιάρικες» κρυφές λεπτομέρειες.

Αν παρατηρήσει κανείς προσεκτικά τους ανοδιωμένους γάντζους ανάκτησης στον εμπρός προφυλακτήρα, θα βρει μια μικρή φιγούρα που οι σχεδιαστές ονομάζουν «Crater Man». Αυτός ο χαρακτήρας λειτουργεί ως λογότυπο του concept και επαναλαμβάνεται σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου, από εξωτερικά στοιχεία μέχρι τις αγκράφες των ζωνών και το ταμπλό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εσωτερικό είναι εξίσου εκκεντρικό. Αντί για κλασικό ταμπλό, υπάρχει ένας κυλινδρικός όγκος «κρεμασμένος» με δύο ιμάντες. Πάνω του βρίσκονται τέσσερις μικρές, αποσπώμενες τετραγωνικές οθόνες που δείχνουν widgets όπως οι εφαρμογές του smartphone -όπως το Spotify- και μπορούν να αφαιρεθούν από το αυτοκίνητο. Όλα αυτά συνοδεύονται από μοναδικά φωτιστικά στοιχεία που «λούζουν» την καμπίνα σε μια ζεστή πορτοκαλί-χάλκινη απόχρωση.

Τα καθίσματα και η κεντρική κονσόλα παρουσιάζουν μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που η Hyundai ονομάζει «Curve of Upholstery». Ουσιαστικά, κάθε σημείο αφής είναι τυλιγμένο σε μαλακά, καμπύλα υλικά και δεν υπάρχει ούτε ίχνος σκληρού πλαστικού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Hyundai δεν μπαίνει σε τεχνικές λεπτομέρειες, λέγοντας απλώς ότι το Crater είναι ηλεκτρικό. Είναι πιθανό να χρησιμοποιεί τη μπαταρία 84 kWh του Ioniq 5 και ένα διπλό μοτέρ με απόδοση γύρω στους 320 ίππους και σχεδόν 600 Nm ροπής.

Αυτό που ξέρουμε είναι ότι το Crater δείχνει να έχει πραγματικές off-road δυνατότητες, πέρα από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα θηριώδη ελαστικά. Στο εσωτερικό υπάρχουν χειριστήρια για υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων και κλειδώματα των διαφορικών. Δεν είναι ξεκάθαρο πώς θα λειτουργούσαν σε ένα EV, όμως το μήνυμα είναι σαφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το Crater, που φυσικά αυτούσιο δεν μπορεί να περάσει στην παραγωγή, η Hyundai ενδέχεται να προαναγγέλει τον μελλοντικό της αντίπαλο για αυτοκίνητα όπως το Ford Bronco ή το Jeep Wrangler - ειδικά με τη σειρά XRT που σταδιοδρομεί στην αμερικανική αγορά.


ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ