Δοκιμές στον Αρκτικό κύκλο για την ηλεκτρική Rolls-Royce Spectre

Rolls-Royce Spectre

Το υπερπολυτελές «ηλεκτρικό super coupe» Spectre, η πρώτη Rolls-Royce χωρίς θερμικό κινητήρα, ολοκλήρωσε τις εξαντλητικές της δοκιμές στις παγωμένες συνθήκες του Αρκτικού κύκλου.

Οι δοκιμές έγιναν στην περιοχή Arjeplog της Σουηδίας, μόλις 55 χιλιόμετρα μακριά από τον Αρκτικό κύκλο, σε θερμοκρασίες που έπεφταν μέχρι και τους -40 βαθμούς Κελσίου. Στο σημείο αυτό ο όμιλος BMW διατηρεί μία μόνιμη εγκατάσταση, που χρησιμοποιεί ως βάση για τις χειμερινές δοκιμές των αυτοκινήτων του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά το τέλος τους, η RR ολοκλήρωσε το ένα τέταρτο των προγραμματισμένων δοκιμών εξέλιξης και αξιοπιστίας του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου - οι οποίες θα ολοκληρωθούν μετά από 2,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα, σε κάθε είδους εξαντλητικές συνθήκες.

Τα πρώτα αντίτυπα της Spectre προγραμματίζεται να παραδοθούν στο τέλος του 2023. Εκτός του ότι πρόκειται για την πρώτη ηλεκτρική RR, είναι και η πρώτη που φορά τροχούς διάστασης 23 ιντσών μετά το 1926. Είναι, θεωρητικά, ο πνευματικός διάδοχος της Phantom Coupe, και βασίζεται στην πλατφόρμα Architecture of Luxury, όπως και οι Ghost, Phantom, και Cullinan.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μήκος της αγγίζει τα 5,18 μέτρα και, αλλά παρόλα αυτά -και προς όφελος της αεροδυναμικής και κατά συνέπεια της μείωσης της κατανάλωσης- ο αεροδυναμικός της συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,26 - χάρη στο κεκλιμένο της παρμπρίζ και στην κάλυψη του δαπέδου, μεταξύ άλλων.

Η Rolls-Royce έχει δημοσιοποιήσει το ότι η μπαταρια της Spectre ζυγίζει 700 κιλά και πέραν του βασικού του σκοπού, που είναι η παροχή ενέργειας στους ηλεκτροκινητήρες, λειτουργεί και ως μέσο ηχομόνωσης του πολυτελούς της σαλονιού από τους θορύβους. Συγκεκριμένα, «ακυρώνει» τους θορύβους μέσω της τοποθέτησης των καλωδιώσεων και σωληνώσεων του αυτοκινήτου μεταξύ του δαπέδου και της μπαταρίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Spectre είναι το πρώτο βήμα προς την ολοκληρωτική στροφή της Rolls-Royce προς την αμιγή ηλεκτροκίνηση, η οποία θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας Στις αρχές της επόμενης θα κάνει το ίδιο και η Mini, ενώ η BMW και η Alpina θα κρατήσουν για λίγα παραπάνω χρόνια τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ