Έρχεται η πρώτη ηλεκτρική Rolls-Royce

Rolls-Royce 103EX prototype

Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική λιμουζίνα παραγωγής της βρετανικής εταιρείας, το πρώτο της αυτοκίνητο που δεν θα έχει βενζινοκινητήρα V12 μετά το 2003, αναμένεται να βρίσκεται στο επίκεντρο των ανακοινώσεων που θα κάνει η Rolls-Royce στις 29/9 σχετικά με το μέλλον της.

Η RR έχει ήδη παρουσιάσει το πρωτότυπο ηλεκτρικό Phantom και το ρηξικέλευθο, φουτουριστικό πρωτότυπο 103EX (κεντρική φωτό), αλλά αυτό που αναμένεται να ανακοινωθεί την προσεχή Τετάρτη είναι το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Ο ορίζοντας την κατασκευής και διάθεσής του τοποθετείται μετά τα μέσα της τωρινής δεκαετίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην «ιστορική» -όπως τη χαρακτηρίζει η Rolls-Royce -παρουσίαση, αναμένεται να δωθούν και οι λέπτομέρειες σχετικά με τη συνεργασία που θα υπάρξει με τη μητρική BMW, για την παροχή ή μη των μηχανικών μερών και του δαπέδου της ηλεκτρικής Rolls. Καθώς, επίσης, και οι λεπτομέρειες για τον τρόπο συνύπαρξης της ηλεκτρικής αυτής RR με το νέο i7, την EV εκδοχή της «ναυαρχίδας» Σειράς 7 της βαυαρικής εταιρείας.

Η Rolls έχει ξεκινήσει την έρευνα και εξέλιξη των συστημάτων ηλεκτροκίνησης από το 2011. Εκείνο τον καιρό παρουσίασε την ηλεκτρική εκδοχή της Phantom, που όμως δεν προοριζόταν για την παραγωγή. Η έκδοση αυτή είχε δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, που παρήγαγαν 389 ίππους, και μπαταρία 71kWh με αυτονομία 200 χιλιομέτρων.

Το 2016 ακολούθησε άλλο ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο, αυτή τη φορά σχεδιασμένο εν λευκώ και ιδιαίτερα φουτουριστικό για τα δεδομένα της Rolls-Royce: το 103EX. Αυτό συνδύαζε το σύστημα ηλεκτροκίνησης με ένα εξαιρετικά ελαφρύ δάπεδο.

Θυμίζουμε ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Rolls-Royce, Torsten Muller-Otvos, έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η βρετανική φίρμα δεν προτίθεται κάνει το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση με ενδιάμεσες plug-in εκδόσεις, αλλά αντιθέτως θα ξεκινήσει κατευθείαν με αμιγώς ηλεκτρικές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ