Αποστολή στη Μαγιόρκα: Οδηγούμε το νέο MINI Cooper SE Convertible

MINI Cooper SE Convertible

Το πρώτο ηλεκτρικό κάμπριο στον κόσμο είναι ΜΙΝΙ και το carandmotor ταξιδεύει μέχρι την Μαγιόρκα για να πάρει μια πρώτη γεύση από το περιορισμένης παραγωγής μοντέλο.

Η MINI δεν είναι μια συμβατική εταιρεία. Παρά το γεγονός ότι τα τελευταία 15 χρόνια έχει φτιάξει μια αξιοζήλευτη και πληθωρική γκάμα niche μοντέλων, ακολουθεί πιστά τις προσταγές της αυτοκίνησης και ενίοτε τις δημιουργεί.

MINI Cabrio 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μία τέτοια περίπτωση είναι και το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε στη Μαγιόρκα, καλεσμένοι της εγχώριας αντιπροσωπείας. Το νέο MINI Cooper SE Convertible δεν είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, η συγκεκριμένη όμως έκδοση μπορεί να περηφανεύεται ότι αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό κάμπριο στον κόσμο.

Με καλοκαιρινή διάθeση

Η απόφαση για την δημιουργία αυτή της έκδοσης δεν άργησε να παρθεί. Καταλυτικό ρόλο αποτέλεσε η εμπορική επιτυχία του ηλεκτρικού MINI Hatch, μιας και ένα στα πέντε ΜΙΝΙ που πωλούνται στην Ευρώπη αφορά την ηλεκτρική έκδοση SE.

Το αποτέλεσμα ήταν μέσα σε οκτώ μήνες οι άνθρωποι της MINI να δημιουργούν μία επιπλέον ηλεκτρική έκδοση, που θα συνδυάζεται αυτή την φορά με το 4θέσιο ανοιχτό αμάξωμα. Και μάλιστα, θα παραχθεί σε μόλις 999 μονάδες.

MINI Cabrio 2

Σε σχέση με τις εκδόσεις θερμικού κινητήρα του MINI Convertible, το ηλεκτρικό διαφέρει στα σημεία, μόνο και μόνο για να δείξει τον ηλεκτρικό εσωτερικό του κόσμο. Έτσι λοιπόν, η ηλεκτρική έκδοση δεν ξεχωρίζει μόνο από τον αντίστοιχο λογότυπο, αλλά προσφέρεται αποκλειστικά σε δύο χρώματα, Enigmatic Black and White Silver, και όλα τα περιφερειακά διακοσμητικά είναι στο χρώμα του χαλκού ή μαύρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, υπάρχει ένδειξη με τον αύξοντα αριθμό της έκδοσης περιορισμένης παραγωγής στα μαρσπιέ, ενώ οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών είναι κατασκευασμένες από δευτερογενές αλουμίνιο που προέρχεται από ανακύκλωση.

MINI Cabrio 3

Στο εσωτερικό συναντάμε την γνώριμη εικόνα των MINI, με το μεγάλο κυκλικό πολυόργανο να δεσπόζει το κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να ενημερώνει τον οδηγό. Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται σε δύο σπορ καθίσματα, με τον πρώτο να έχει στα χέρια του ένα πολυλειτουργικό θερμαινόμενο τιμόνι. Αντίστοιχη λειτουργία έχουν και τα εμπρός καθίσματα, δημιουργώντας έτσι τις συνθήκες για βόλτες με κατεβασμένη την κουκούλα ακόμα και όταν ο καιρός δεν είναι τόσο ζεστός.

Η ποιότητα των υλικών είναι στο γνωστό υψηλό επίπεδο της εταιρείας, με το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό να καλύπτεται από μαλακό πλαστικό κορυφαίας ποιότητας. Οι χώροι του 2+2 εσωτερικού θα βολέψουν ουσιαστικά του δύο εμπρός, με τον αυτόν για τις αποσκευές να χωράει τις μπαγκάζια τους για ένα Σαββατοκύριακο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
MINI Cabrio 5

Επιπλέον, ο οδηγός του νέου Cooper SE Convertible μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει την υφασμάτινη κουκούλα με ταχύτητα έως και 30χλμ./ώρα.

Ταιριαστό και επίκαιρο

Η ηλεκτρική έκδοση του ΜΙΝΙ Convertible χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη του 3θυρου Hatch. Αυτό σημαίνει ότι στον εμπρός άξονα βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 184 ίππων και 270 Nm, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης.

Το πακέτο μπαταριών έχει χωρητικότητα 32,6 kWh (28,9 kWh ωφέλιμη) και μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως 50 kW, ανεβάζοντας την στάθμη της μπαταρίας από το 0% στο 80% σε 35 λεπτά. Σε 3φασικό wallbox 11 kW, μία πλήρης φόρτιση διαρκεί μόλις 3μιση ώρες χάρη στον αντίστοιχης ισχύος ενσωματωμένο φορτιστή.

MINI Cabrio 6
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι επιδόσεις που χαρίζει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στο βάρους 1.500 κιλών MINI Cooper SE Convertible είναι αρκετά καλές, με την ακαριαία ροπή να εξασφαλίζει ζωντάνια στο σύνολο. Σύμφωνα με τη MINI, το νέο SE Convertible χρειάζεται 8,2 δλ. για να πιάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Η ανάρτηση με τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων λειτουργεί σωστά, ελέγχοντας σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος. Δεν είναι τόσο σφιχτό όσο η αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση Cooper S, χάνοντας ελαφρώς την ξυραφένια αίσθησή του, αλλά προσφέρει ανώτερη άνεση που αρμόζει στον βολτάδικο χαρακτήρα του.

MINI Cabrio 7

Τα φρένα με την σειρά τους είναι αρκετά αποτελεσματικά και παρά το γεγονός ότι «κουβαλάνε» και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας (με δύο βαθμίδες έντασης), προσφέρουν καλή αίσθηση και η διαδρομή στο πλατύ πεντάλ δεν έχει αλλοιωθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το χέρι στην... καρδιά

Ένα αυτοκίνητο σαν το ηλεκτρικό MINI Convertible περιορισμένης παραγωγής δεν το αγοράζεις με συμβατικά κριτήρια. Το επιλέγεις με οδηγό το συναίσθημα για τον μοδάτο και ιδιαίτερο χαρακτήρα του, καθώς και για το γεγονός ότι λόγω περιορισμένης παραγωγής υπάρχει πιθανότητα να αποκτήσει υψηλότερη αξία στο μέλλον.

Σε κάθε περίπτωση, ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 62.500 ευρώ, που είναι το υψηλότερο μεταξύ όλων των μοντέλων της MINI, με μεγάλη μάλιστα διαφορά από το αντίστοιχης ισχύος Cooper S Convertible των 178 ίππων και των 40.390 ευρώ.

MINI Cabrio 8

Εν κατακλείδι, το MINI Cooper SE Convertible περιορισμένης παραγωγής αποτελεί μία ιδιαίτερη έκδοση ενός ξεχωριστού μοντέλου που μπορεί να ποντάρει πολλά στο συναίσθημα, αλλά φροντίζει με τα χαρακτηριστικά του να υπενθυμίζει ότι είναι μοναδικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: ηλεκτρικός, 184 ίπποι/7.000 σ.α.λ., 270 Nm/100 – 1.000 σ.α.λ.
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 8,2 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 150 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 17,2 kWh/100 χλμ., 0 γρ./χλμ.
Αυτονομία (WLTP): έως 201 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας: 32,6 kWh (28,9 kWh ωφέλιμη)
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 3.850/1.727/1.427 χλστ., 2.495 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.500 κιλά
Χώρος αποσκευών: 160 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 62.500 ευρώ ( από 54.500 ευρώ με κρατική επιδότηση) / 0 ευρώ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ