Στην Κροατία με την πανίσχυρη Ford Mustang Mach-E GT

Ford Mustang Mach E GT

Με 487 ίππους και 860 Nm ροπής, η Mustang Mach-E GT δίνει τις δικές της απαντήσεις σε εκείνους που εξακολουθούν να κοιτούν με καχυποψία την πρώτη ηλεκτροκίνητη υλοποίηση της Ford.

Για όσους δεν έχουν καταφέρει να ακολουθήσουν τις καταιγιστικές, ομολογουμένως, εξελίξεις των τελευταίων ετών στον θαυμαστό κόσμο της αυτοκίνησης, μια μικρή εισαγωγή για το τι μπορεί να κομίζει ένα ηλεκτροκίνητο SUV στο ρύγχος του οποίου δεσπόζει το περήφανο… άτι της Ford θεωρείται επιβεβλημένη.

Σωστά υποθέσατε, πρόκειται για μια Mustang και η συζήτηση για το αν ένα SUV και δη ηλεκτρικό δικαιούται να φέρει το όνομα του θρυλικού pony car, στην περίπτωση της έκδοσης GT, σταματά πριν καλά-καλά ξεκινήσει στο άκουσμα των 487 ίππων και των 860 Nm ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ford Mustang Mach E GT

Ψυχροί αριθμοί θα μονολογήσουν οι αθεράπευτα ρομαντικοί αυτού του κόσμου, παρατηρώντας βέβαια ένα SUV 2,3 τόνων να υπερνικά τους νόμους της Φυσικής, επιταχύνοντας σαν ακονισμένο βέλος από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, δεν μπορείς από το να υποκλιθείς, στη νέα-ηλεκτροκίνητη τάξη πραγμάτων.

Με την Ford Mustang Mach-E να γράφει ήδη χιλιόμετρα στην ελληνική άσφαλτο, η κορυφαία έκδοση GT έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα του ηλεκτροκίνητου SUV, το οποίο καλείται να αναμετρηθεί πρωτίστως με το Tesla Model Υ και δευτερευόντως με τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές τους.

Ford Mustang Mach E GT
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και δεν διεκδικεί τον τίτλο του premium, γίνεται ευθύς αμέσως αντιληπτό ότι η ποιότητα στον θάλαμο επιβατών βρίσκεται τουλάχιστον ένα σκαλί πάνω από οποιοδήποτε άλλο Ford.

Στην έκδοση GT, οι επενδύσεις Alcantara σε συγκεκριμένες επιφάνειες του ταμπλό και των θυρών καλούνται να προσδώσουν την απαραίτητη ατμόσφαιρα, μολονότι η παρουσία της κάθετα τοποθετημένης οθόνη αφής των 15,5 ιντσών, καθιστά μάταιη κάθε προσπάθεια εξοπλιστικού αντιπερισπασμού.

Οι φυσικοί διακόπτες, λείπουν, από το πιλοτήριο χωρίς αυτό ωστόσο να στοιχίζει σε εργονομία, μιας και το μέγεθος σε συνδυασμό με την ευκρίνεια της κεντρικής οθόνης αφής φροντίζει ώστε ο χειρισμός των υποσυστημάτων του αυτοκινήτου να γίνεται εύκολα, απλά και έως έναν βαθμό διαισθητικά.

Ford Mustang Mach E GT

Με τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου να βρίσκονται τοποθετημένες στο δάπεδο του αμαξώματος, οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές παραμένουν ανεπηρέαστοι και αν μη τι άλλο ανάλογοι των εξωτερικών διαστάσεων του αμαξώματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ας μην ξεχνάμε ότι η Mustang Mach-E πρόκειται για ένα SUV που αγγίζει σε μήκος τα 4,8 μέτρα, εκ των οποίων τα 2,99 αντιστοιχούν στο μεταξόνιο. Δεν τίθεται, λοιπόν, ζήτημα χωροταξικών ή μη συμβιβασμών, από τη στιγμή που η ηλεκτροκίνητη πρόταση της Ford «κρύβει» τις όποιες τεχνολογικές ιδιαιτερότητές της.

Ford Mustang Mach E GT

Αυτό που δεν μπορεί να κρύψει είναι η διάθεσή της να τσαλακώσει το αμόλυντο προφίλ ενός μηδενικών ρύπων τετράτροχου, προτάσσοντας όχι μόνον τις αποστομωτικές επιδόσεις αλλά κυρίως τις αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί ώστε να μπει στο πετσί ενός νέου, απαιτητικότερου ρόλου.

Το αμεσότερο σύστημα διεύθυνσης, οι πιο επιθετικές ρυθμίσεις της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης, η νέα χαρτογράφηση του Traction και του Stability Control, ακόμα και η παρουσία των φρένων της Brembo πίσω από τις ζάντες των 20 ιντσών, δίνουν μια διαφορετική χροιά στην ηλεκτροκίνητη υπεροχή του επιβλητικό σε διαστάσεις και προδιαγραφές SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ford Mustang Mach E GT

Από την πλευρά του, ο χειριστής του δεν έχει από το να επιλέξει ένα από τα τρία προγράμματα οδήγησης, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να προσαρμόσει τον τρόπο με τον οποίο το πλαίσιο εκτελεί τις εντολές του και αλληλεπιδρά με την άσφαλτο.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της κατανομής της ροπής, καθώς φεύγοντας από το… φιλήσυχο Whisper Driving Mode και φτάνοντας έως το Untamed, η Mustang Mach-E GT αποκτά τον κώδικα συμπεριφοράς μιας πισωκίνητης σπορ κατασκευής.

Ford Mustang Mach E GT
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά στη βρεγμένη άσφαλτο της Κροατίας θα αποτελούσε κάτι περισσότερο από ρίσκο οποιαδήποτε προσπάθεια να αναζητήσει κανείς τη λεπτή κόκκινη γραμμή που χωρίζει τη σύνεση από την υπερβολή, αφήνοντας στην πιο touring πτυχή της Mach-E GT να επικρατήσει.

Με την αυτονομία άλλωστε να αγγίζει, χάρη στις μπαταρίες των 88 kWh, τα 500 χιλιόμετρα και τη μέγιστη ισχύ φόρτισης των 150 kW να προσφέρει σχεδόν 100 χιλιόμετρα σε μια δεκάλεπτη συνεδρία, γίνεται απολύτως κατανοητό ότι η κορυφαία έκδοση της Mustang Mach-E διαθέτει την ποιότητα και το βάθος των… προδιαγραφών ώστε να προσαρμόζεται με την ίδια επιτυχία σε διαφορετικές περιστάσεις.

Ford Mustang Mach E GT

Η διάθεση της Mach-E GT των 487 ίππων αναμένεται να ξεκινήσει στη χώρα μας το αμέσως επόμενο διάστημα, με την τιμή να κυμαίνεται σύμφωνα με τις πρώτες προβλέψεις μεταξύ 70.000 και 80.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: ηλεκτρικό, 487 PS, 860 Nm
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους τέσσερις τροχούς
Επιδόσεις: 3,7 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 200 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Αυτονομία (WLTP): 500 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας: 88 kWh
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.743/2.097/1.613 χλστ., 2.984 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 2.273 κιλά
Χώρος αποσκευών: 519 λτ. (+100 λτ. στο μπροστινό τμήμα)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ