208

Πρώτη δοκιμή: Νέο Lynk & Co 08 με 200 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας

lynk & Co 08

Το νέο μεσαίο SUV της Lynk & Co επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των plug-in hybrid μοντέλων, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία-ρεκόρ που φτάνει τα 200 χιλιόμετρα.

Αν κάποιος πριν από πέντε χρόνια ανέφερε ότι ένα plug-in hybrid μοντέλο παραγωγής θα μπορούσε να κάνει 200 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας, οι περισσότεροι θα τον κοίταζαν μάλλον με μισό μάτι, αφού ακόμη και τότε υπήρχαν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα πόλης που βρίσκονταν σε αυτά τα επίπεδα αυτονομίας. Η τεχνολογία όμως προχωράει και τα «κάστρα» και τα όρια είναι για να «πέφτουν» και να αλλάζουν, με τη Lynk & Co να πρωτοστατεί σε μια νέα εποχή για τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέλος ενός τεράστιου group που, μεταξύ άλλων, περιέχει τη Lotus και τη Volvo, με τη δεύτερη να έχει εξαιρετικά στενές σχέσεις, μοιραζόμενες τεχνογνωσία, τεχνολογία και εμπειρία, η κινεζική εταιρεία είχε δείξει τις προθέσεις της από την αρχή με το plug-in υβριδικό 01 και το αμιγώς ηλεκτρικό 02.

Πλέον, το νέο της SUV, το 08, φαίνεται να έχει πάρει τα πλεονεκτήματα των δύο κόσμων, του θερμικού και του ηλεκτρικού, και να έχει δημιουργήσει ένα σύνολο που λειτουργεί το ίδιο ισορροπημένα και στα δύο «στρατόπεδα», μεταπηδώντας από τη βενζίνη στο ρεύμα κι αντίστροφα με εξαιρετική ευκολία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και η εμφάνιση του Lynk & Co 08 προδίδει από την πρώτη ματιά ότι πρόκειται για κάτι έξω από τα συνηθισμένα, το πραγματικό του ατού κρύβεται στο κινητίριο σύνολο, το οποίο τοποθετεί το μοντέλο ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Όχι πως θα περάσει απαρατήρητο. Με επιβλητικές διαστάσεις, μήκος 4,82 μέτρα και πλάτος 1,91 μέτρα, το νέο SUV της μάρκας συνδυάζει κομψότητα και δυναμισμό, ακολουθώντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, ενώ το ιδιαίτερο και φωτεινό χρώμα Copper που ήταν βαμμένο το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, από τα πιο «φρέσκα» και trendy, το κάνει να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο τραβώντας τα βλέμματα.

Στην εντυπωσιακή όψη συμβάλλει καθοριστικά η επιβλητική μάσκα με τα διπλά, στενά φώτα ημέρας LED που μέσα τους μοιάζουν να έχουν μικροσκοπικούς κρυστάλλους και τους προβολείς χαμηλότερα, ενώ η συνεχόμενη φωτεινή μπάρα LED δημιουργεί μια ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή που γίνεται σήμα κατατεθέν της Lynk & Co. Εντελώς ιδιαίτερης σχεδίασης είναι οι καθρέφτες χωρίς πλαίσιο, τοποθετημένοι σαν «τοτέμ» επάνω στις πόρτες αντί για το κλασικό σημείο στο αμάξωμα, κίνηση που χαρίζει μια ξεχωριστή εικόνα όταν το μοντέλο το κοιτάς από μπροστά ή πλάγια, ενώ εξίσου χαρακτηριστικές είναι και οι πόρτες με τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο, στοιχείο που παραπέμπει σε σπορ κατασκεύες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γραμμή της οροφής, ελαφρά κεκλιμένη, προσφέρει coupe αίσθηση και οδηγεί ομαλά στο πίσω μέρος, όπου η οριζόντια φωτεινή μπάρα φρένων χαρίζει μια μοναδική «υπογραφή» και γεμίζει το βλέμμα ακόμη και τη νύχτα. Η εικόνα συμπληρώνεται από τον τονισμένο μαύρο διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και τα περιμετρικά μαύρα προστατευτικά, που εκτός από την αισθητική προσθέτουν μια πιο σπορτίφ και περιπετειώδη διάθεση, επιβεβαιώνοντας ότι η σχεδίαση δεν περιορίζεται απλώς στην πολυτέλεια αλλά προσφέρει και δυναμικά στοιχεία.

200 χιλιόμετρα με μια φόρτιση

Όμως αυτό που αλλάζει πραγματικά τα δεδομένα, γέρνοντας την πλάστιγγα υπέρ της Lynk & Co και έναντι του ανταγωνισμού, είναι η τεχνολογική «επανάσταση» που κρύβεται κάτω από το αμάξωμα. Το 08 είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου που βασίζεται στην πλατφόρμα CAM EVO, εξέλιξη της CMA ειδικά για plug-in hybrid, προσφέροντας στους μηχανικούς τον χώρο και την ελευθερία να δημιουργήσουν ένα σύνολο χωρίς περιορισμούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η υβριδική αρχιτεκτονική του αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο 1.5 turbo βενζινοκινητήρα 137 ίππων και 230 Nm, καθώς και από ηλεκτροκινητήρα 208 ίππων και 350 Nm. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 345 ίππους και μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω του τριτάχυτου αυτόματου κιβωτίου 3DHT EVO, το οποίο έχει εξελιχθεί από τη Volvo με στόχο τη μέγιστη απόδοση και αποδοτικότητα. Η υψηλή ιπποδύναμη δεν είναι μόνο για εντυπωσιασμό, αλλά προσφέρει και ουσία, επιτρέποντας στο μοντέλο να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα και να φτάνει τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Αν και μέχρι εδώ δεν υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά σε σχέση με ό,τι συναντάμε σε αντίστοιχα μοντέλα, στον τομέα της μπαταρίας τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Με χωρητικότητα 39,6 kWh, η συστοιχία του Lynk & Co 08 μπορεί να προσφέρει με άνεση πάνω από 160 ηλεκτρικά χιλιόμετρα και να φτάσει τα 200 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, με τη βοήθεια του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Αυτό μεταφράζεται σε κάλυψη των εβδομαδιαίων αναγκών του μέσου οδηγού μόνο με τη χρήση ρεύματος, ενώ παραμένει φυσικά η... ασφάλεια της βενζίνης, για κάθε απρογραμμάτιστο ταξίδι ή μεγαλύτερες διαδρομές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, αρκετά αμιγώς ηλεκτρικά πόλης διαθέτουν μπαταρίες μικρότερης ή ελάχιστα μεγαλύτερης χωρητικότητας. Η συνδυαστική αυτονομία, χάρη και στο ρεζερβουάρ βενζίνης 60 λίτρων, μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 χλμ., προσδίδοντας έναν άκρως πρακτικό χαρακτήρα στο μοντέλο και απαλλάσσοντας τον οδηγό από το άγχος του ανεφοδιασμού.


Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, η κατανάλωση της βενζίνης κυμάνθηκε στα 1,8 λτ./100 χλμ. και του ρεύματος στα 13,4 kWh, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας και τη λειτουργία του συστήματος ανάκτησης. Ακόμα κι όταν «ξεμείναμε» από ρεύμα, αν και ποτέ δεν αποφορτίζεται πλήρως, η κατανάλωση της βενζίνης δεν ξεπέρασε τα 6,0 λτ./100 χλμ.

Μάλιστα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τον τρόπο αποδέσμευσης της ενέργειας από την μπαταρία, κρατώντας ακόμη κι ένα ποσοστό για χρήση σε πιο απαιτητικές συνθήκες, ενώ μέσα από τα προγράμματα οδήγησης μπορεί να διαλέξει αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση, υβριδική (όπου το σύστημα αποφασίζει πώς θα κινηθεί με γνώμονα την καλύτερη κατανάλωση) αλλά και λειτουργία πλήρους ισχύος, όπου το σύνολο προσανατολίζεται στις επιδόσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στη φόρτιση, οι χρόνοι σε wallbox 11 kW θυμίζουν αμιγώς ηλεκτρικό, αφού απαιτούνται περίπου 4,5 ώρες για έναν πλήρη κύκλο. Επιπλέον, διαθέτει ταχυφόρτιση έως και 85 kW, η κορυφαία αυτή τη στιγμή της κατηγορίας και μεγαλύτερη από ορισμένα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, επιτρέποντας φόρτιση από 10 έως 80% σε περίπου 33 λεπτά, χρόνος που μόνο απαγορευτικός δεν είναι, ώστε ο οδηγός να μη στερηθεί τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης.

Πολυτέλεια στις λεπτομέρειες

Όλα τα παραπάνω ενισχύονται από ένα εσωτερικό ιδιαίτερα προσεγμένο, μοντέρνο και με ξεκάθαρη premium φιλοσοφία. Η σχεδίασή του είναι minimal, με σχεδόν κανένα φυσικό κουμπί πέρα από εκείνα στο τιμόνι, τα οποία είναι αρκετά εύχρηστα, και το διακριτικό πλήκτρο των αλάρμ στην οροφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόλις ο οδηγός καθίσει στο κάθισμά του, αντικρίζει τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα 10,2 ιντσών που συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ στο κέντρο δεσπόζει η οθόνη αφής 15,4 ιντσών, ο «εγκέφαλος» που ελέγχει τη διαχείριση των λειτουργιών του αυτοκινήτου και την ψυχαγωγία των επιβατών, καθώς σχεδόν τα πάντα περνούν από εκεί.

Το λογισμικό είναι γρήγορο και η δομή του μενού μελετημένη, ώστε η εξοικείωση να γίνεται άμεσα, αν και ο όγκος των επιλογών απαιτεί λίγο χρόνο μέχρι να μάθει κανείς πού βρίσκεται κάθε λειτουργία. Τα υλικά είναι από το πάνω ράφι, με άφθονα μαλακά πλαστικά και συναρμογή που παραμένει στιβαρή ακόμη και σε σημεία που συχνά περνούν απαρατήρητα, όπως στην ένωση της ηλιοροφής, ενώ λεπτομέρειες όπως το κομψό ηλεκτρικό κουμπί για το άνοιγμα των πορτών προσθέτουν μια επιπλέον δόση πολυτέλειας, ολοκληρώνοντας την premium αίσθηση της καμπίνας.


ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σαλόνι, ήδη από τη βασική έκδοση, είναι επενδεδυμένο με τεχνητό δέρμα και συνοδεύεται από έναν στάνταρ εξοπλισμό που ξεχωρίζει για την πληρότητά του. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, φωνητικό έλεγχο, ατμοσφαιρικό φωτισμό, ασύρματο φορτιστή τηλεφώνου, διζωνικό κλιματισμό, κάμερα 360 μοιρών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα με οσφυϊκή στήριξη, πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή, ηλεκτρική πόρτα πορτμπαγκάζ, πίσω καθίσματα με δυνατότητα ρύθμισης γωνίας πλάτης, εργοστασιακή πλοήγηση και δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου μέσω της εφαρμογής Lynk & Co.

Η πλουσιότερη έκδοση More κάνει το επόμενο βήμα, προσφέροντας τριζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενο τιμόνι και πίσω καθίσματα, μασάζ και εξαερισμό στα εμπρός καθίσματα, προβολείς LED Matrix, αποκλειστικά χρώματα και κορυφαίο ηχοσύστημα Harman Kardon με 23 ηχεία. 

Το τελευταίο αναβαθμίζει θεαματικά την ακουστική εμπειρία, διαθέτοντας ειδικά προγράμματα που αποδίδουν τρισδιάστατο ήχο και προσομοιώνουν διαφορετικά περιβάλλοντα, όπως θέατρο όπερας ή συναυλία. Χάρη δε στα ενσωματωμένα ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού, εκείνος μπορεί να ακούει μουσική ή να συνομιλεί στο τηλέφωνο χωρίς να ενοχλεί τους υπόλοιπους επιβάτες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στον τομέα της υποβοήθησης και της ασφάλειας, το μοντέλο εφοδιάζεται στάνταρ με πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων. Διαθέτει 6 αερόσακους, ανίχνευση τυφλού σημείου, προειδοποίηση σύγκρουσης με αναβαθμισμένο αυτόματο φρενάρισμα, ειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας εμπρός και πίσω, καθώς και προειδοποίηση ανοιχτής πόρτας.

Περιλαμβάνει επίσης σύστημα παρακολούθησης οδηγού, υποστήριξη ελιγμών αποφυγής, υποστήριξη αυτοκινητόδρομου, προηγμένο Cruise Control, υποβοήθηση αλλαγής και διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα, αλλά και εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, μεταξύ άλλων. Όλα τα συστήματα λειτουργούν αρμονικά στην καθημερινότητα, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις επεμβαίνουν ή προειδοποιούν λίγο πιο έντονα απ’ όσο θα θέλαμε, κάτι που πάντως μπορεί να ρυθμιστεί ή να απενεργοποιηθεί πλήρως από τον οδηγό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ταυτόχρονα, το μεταξόνιο των 2.848 χιλιοστών εξασφαλίζει εξαιρετικούς χώρους για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι απολαμβάνουν άφθονο αέρα για γόνατα και κεφάλι, ακόμη κι όταν τα εμπρός καθίσματα βρίσκονται στη μέγιστη προς τα πίσω θέση. Επιπλέον, τα πίσω καθίσματα διαθέτουν δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας της πλάτης, κάνοντας κάθε διαδρομή ακόμη πιο άνετη, ενώ το πορτμπαγκάζ, με χωρητικότητα 540 λίτρων και δυνατότητα αύξησης στα 1.254 λίτρα με αναδιπλωμένα καθίσματα, βρίσκεται εντός του μέσου όρου της κατηγορίας και το σχήμα του είναι πλήρως αξιοποιήσιμο.

Προσανατολισμένο στην άνεση

Παρά τους 345 ίππους που σε προδιαθέτουν για ένα SUV επιδόσεων, η φιλοσοφία του Lynk & Co 08 είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη στην άνεση και την κορυφαία ποιότητα κύλισης. Από την πρώτη κιόλας διαδρομή γίνεται φανερό ότι το 08 έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει την αίσθηση ενός άνετου και εκλεπτυσμένου οικογενειακού ταξιδιωτικού αυτοκινήτου.

Παράλληλα παρότι ακόμη κι αν το DNA του δεν στοχεύει στις σπορ συγκινήσεις, όταν το θελήσει ο οδηγός το 08 δεν θα διστάσει να ανεβάσει ρυθμό σε επαρχιακές διαδρομές ή ορεινά περάσματα. Σε πιο κλειστές και γρήγορες στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος θα κάνουν φυσιολογικά αισθητή την παρουσία τους, χωρίς όμως να δημιουργούν την παραμικρή αίσθηση ανασφάλειας στον οδηγό και τους επιβάτες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα διεύθυνσης, από την πλευρά του, ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία, δείχνοντας ελαφρώς «αποστασιοποιημένο», κάτι σύνηθες στην κατηγορία, ώστε να προσφέρει άνεση και χαλαρότητα στις καθημερινές μετακινήσεις. Όμως, με μια απλή επιλογή της sport ρύθμισης από το infotainment, η συμπεριφορά του αλλάζει αισθητά, με το τιμόνι να βαραίνει, να αποκτά περισσότερη πληροφόρηση και να γίνεται πιο άμεσο, δίνοντας στον οδηγό μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση ώστα να εκμεταλλευτεί την συνολική ισχύ του μοντέλου.

Από την άλλη πλευρά βέβαια, το Lynk & Co 08 αποκαλύπτει τον καλύτερό του χαρακτήρα όταν ο οδηγός υιοθετεί έναν πιο ήρεμο ρυθμό, ξεδιπλώνοντας την ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά και εκπέμποντας μια αυθεντικά οικογενειακή, χαλαρή και με premium χαρακτηριστικά αύρα. Οι αναρτήσεις, παρά τις εντυπωσιακές ζάντες των 21 ιντσών και το βάρος των 2,1 τόνων που καλούνται να διαχειριστούν, φιλτράρουν αποτελεσματικά κάθε κακοτεχνία του δρόμου και δεν αφήνουν κραδασμούς ή θορύβους να ταράξουν την ησυχία της καμπίνας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο αστικό περιβάλλον, παρά τις επιβλητικές του διαστάσεις, το 08 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευέλικτο και εύχρηστο, με το ελαφρύ τιμόνι και την κάμερα 360 μοιρών να κάνουν τις μανούβρες και το παρκάρισμα να μοιάζουν με παιχνίδι.

Η αίσθηση οδήγησης θυμίζει αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κάτι που οφείλεται και στο αυτόματο κιβώτιο, με τον βενζινοκινητήρα να μένει διακριτικά στο παρασκήνιο και να ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτηθεί πλήρης ισχύς. Ακόμη και τότε, ο ήχος του δύσκολα φτάνει στο εσωτερικό, καθώς η κορυφαία ηχομόνωση και τα κρύσταλλα ασφαλείας πάχους 5 χιλιοστών κρατούν σχεδόν όλους τους ανεπιθύμητους θορύβους έξω από το αυτοκίνητο, δημιουργώντας μια καμπίνα που αποπνέει απόλυτη ηρεμία και ασφάλεια.

Όταν μάλιστα το κοντέρ πλησιάζει το ανώτατο όριο ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι παραμένουν εντυπωσιακά χαμηλοί, επιβεβαιώνοντας την προσοχή που έχει δοθεί στην αεροδυναμική και την ηχομόνωση του οχήματος. Η σταθερότητά του δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης, ενώ η ποιότητα κύλισης και η στιβαρότητα είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα καθίσματα, τα οποία συνδυάζουν στήριξη και άνεση, επιτρέποντας σε οδηγό και επιβάτες να διανύουν εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρίς την παραμικρή κόπωση. Όλα αυτά συνθέτουν ένα αυτοκίνητο ιδανικό για μεγάλα ταξίδια, ικανό να «καταπίνει» χιλιόμετρα αβίαστα και με αίσθηση πολυτελούς ηρεμίας. Το ισχυρό και ακούραστο σύστημα πέδησης ολοκληρώνει την εικόνα σιγουριάς, προσφέροντας σταθερή απόδοση και συνέπεια ακόμη και μετά από συνεχόμενη, απαιτητική χρήση.

Στο δια ταύτα

Αν έπρεπε να το περιγράψουμε με μια φράση, το Lynk & Co 08 είναι ένα αυθεντικά premium μοντέλο, σχεδιασμένο για να σταθεί απέναντι στους κορυφαίους του είδους, που συνδυάζει τολμηρή αισθητική με ένα εσωτερικό υψηλής τεχνολογίας, Πέρα από το design, προσφέρει την κορυφαία σήμερα ηλεκτρική αυτονομία σε ένα plug-in hybrid, ικανή να καλύψει τις εβδομαδιαίες μετακινήσεις του μέσου οδηγού με μία μόνο φόρτιση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκεί άλλωστε πραγματικά ξεχωρίζει, καθώς γεφυρώνει δύο κόσμους με μοναδικό τρόπο. Από τη μία έχεις την οικονομία και την ηρεμία ενός αμιγώς ηλεκτρικού, κι από την άλλη την ελευθερία της βενζίνης. Μπορείς να ζήσεις καθημερινά σαν να οδηγείς ηλεκτρικό, αλλά να γεμίσεις το ρεζερβουάρ και να συνεχίσεις το ταξίδι σου χωρίς καμία ανησυχία για τη φόρτιση.

Για όποιον θέλει να κάνει το πρώτο βήμα προς την ηλεκτροκίνηση χωρίς να κόψει δεσμούς με τα κλασικά καύσιμα, το 08 είναι ίσως η πιο ισορροπημένη και ολοκληρωμένη απάντηση. Με πάνω από 160 πραγματικά ηλεκτρικά χιλιόμετρα με μία φόρτιση, η δεύτερη τάπα καυσίμου είναι περισσότερο λεπτομέρεια και extra «ασφάλεια» παρά ανάγκη.

Η τιμή του ξεκινά από τα 52.990 ευρώ για την έκδοση Core και φτάνει τα 59.990 ευρώ για την πλουσιότερη More, με τετραετή εργοστασιακή εγγύηση. Δεν είναι χαμηλή, αλλά κοιτώντας τη συνολική εμπειρία που προσφέρει, την πολυτέλεια, την τεχνολογία και την ηρεμία που αποπνέει σε κάθε διαδρομή, είναι εύκολο να καταλάβεις ότι το Lynk & Co 08 ίσως είναι η αρχή μιας νέας φιλοσοφίας για τις τεχνολογίες και τις δυνατότητες που θα φέρουν τα premium plug-in του μέλλοντος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας βενζίνης: 1.499 κ.εκ., 137 PS, 230 Nm
Ηλεκτροκινητήρας: 208 PS, 350 Nm
Συνδυαστική ισχύς: 345 PS
Μετάδοση: Αυτόματο 3 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 6,8 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 185 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση – Εκπομπές CO2: 0,9 λτ./100 χλμ., 23 γρ./χλμ. WLTP
Χωρητικότητα μπαταρίας: 39,6 kWh
Αυτονομία μπαταρίας: 200 χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.820/1.915/1.685 χλστ., 2.848 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 2.112 κιλά
Χώρος αποσκευών: 540 λτ. (φόρτωση μέχρι την οροφή)
Τιμή – Τέλη κυκλοφορίας: Από 52.990 ευρώ / 0 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ