208

Jaecoo 7 SHS: Ένας μήνας και 2.500 χιλιόμετρα με κατανάλωση μικρού αυτοκινήτου

Jaecoo 7 SHS

Το Jaecoo 7 SHS υπόσχεται πολυτέλεια, εξοπλισμό και οικονομία που συναντάς σε παραδοσιακά premium SUV με τιμή που ξαφνιάζει. Πώς τα καταφέρνει όμως σε ένα οικογενειακό ταξίδι στην καρδιά του καλοκαιριού;

Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι το απόλυτο crash test για κάθε οικογενειακό SUV. Δεν έχει σημασία τι γράφουν τα φυλλάδια, αλλά αν το αυτοκίνητο θα αντέξει να φορτωθεί με βαλίτσες, ψυγειάκια, φουσκωτά, παιδιά, παππούδες και βαλίτσες, χωρίς να αφήσει ούτε ένα μπαγκάζι απέξω και χωρίς να σε «ξεζουμίσει» σε κατανάλωση. Θέλεις ένα αυτοκίνητο που να καταπίνει χιλιόμετρα σε εθνική, να μην ιδρώνει σε επαρχιακούς και να σου δίνει την άνεση να φτάνεις στον προορισμό σου με ηρεμία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτόν τον ρόλο πήρε πάνω του το νέο Jaecoo 7 SHS, που βρέθηκε στα χέρια μας για ένα ολόκληρο μήνα ώστε να μας «ταξιδέψει» στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου. Το μοντέλο δεν μας ήταν άγνωστο, αφού το είχαμε γνωρίσει ήδη κατά την επίσκεψή μας στα κεντρικά της Omoda & Jaecoo στην Κίνα και το είχαμε οδηγήσει στο road trip από το Διδυμότειχο ως το Ταίναρο, αλλά οι καλοκαιρινές διαδρομές έχουν άλλο «ζουμί». Γιατί εκεί υπάρχει σχεδόν πάντα το απρόοπτο, με τα αναπάντεχα σενάρια που δεν μπορείς να προβλέψεις και αποτελούν το καλύτερο τεστ για να αποκαλυφθεί η πραγματική εικόνα ενός μοντέλου.

 Jaecoo 7 SHS

Μετά από περισσότερα από 2.500 χιλιόμετρα, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι το Super Hybrid System δεν είναι διαφημιστικό κόλπο, αλλά μια τεχνολογία που δουλεύει υποδειγματικά στην πράξη, κάνοντας τα diesel να «ιδρώνουν». Το βλέπεις στο ρυθμό που κατεβαίνει ο δείκτης καυσίμου και στο πόσο άκοπα γράφει χιλιόμετρα. Ας τα πάρουμε, όμως, από την αρχή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην τρίχα

Με μήκος 4,5 μέτρα και πλάτος 1,86 μέτρα, το Jaecoo 7 δείχνει από την αρχή ότι απευθύνεται σε όσους αναζητούν χώρους, χωρίς όμως να κάνουν παραχωρήσεις στο αισθητικό κομμάτι, με τη σχεδίαση του να μην έχει τίποτα να ζηλέψει από premium μοντέλα που στοιχίζουν διπλάσια. Οι γραμμές του είναι καθαρές και αυστηρές, με κομψές λεπτομέρειες που συνθέτουν μια επιβλητική σιλουέτα, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου και παραπέμποντας σε πιο παραδοσιακά πολυτελή SUV που ενισχύουν την αίσθηση κύρους.

 Jaecoo 7 SHS

Το εμπρός μέρος με τη μεγάλη μάσκα και τα λεπτά φωτιστικά σώματα εκπέμπει δυναμισμό και αυτοπεποίθηση, ενώ το πλάι με τα έντονα νεύρα και τους τροχούς 19 ιντσών ολοκληρώνουν την εικόνα, δίνοντας το απαραίτητο σπορτίφ άγγιγμα. Στο πίσω μέρος, τα ενιαία φωτιστικά σώματα LED και η καθαρή γραμμή της πόρτας δημιουργούν μια «φρέσκια» αλλά ταυτόχρονα πομπώδη εικόνα, που δένει ιδανικά με τον χαρακτήρα του αμαξώματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 Jaecoo 7 SHS

Το αποτέλεσμα είναι ένα SUV που βγάζει κύρος και επιβλητικότητα χωρίς να καταφεύγει σε υπερβολές, τραβώντας τα βλέμματα και εντυπωσιάζοντας από την πρώτη κιόλας ματιά, με ένα design που μπορεί να σταθεί ισότιμα δίπλα σε ευρωπαϊκά και ιαπωνικά premium SUV, προσφέροντας την ίδια αίσθηση παρουσίας. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι δεν πέρασε στιγμή απαρατήρητο, είτε από περαστικούς είτε από άλλους οδηγούς στον δρόμο.

Πολυτέλεια χωρίς υποχωρήσεις

Στο εσωτερικό η εικόνα που σου αφήνει η εξωτερική εμφάνιση όχι μόνο συνεχίζεται αλλά ίσως ανεβαίνει και επίπεδο. Μπαίνοντας στην καμπίνα, αυτό που σε υποδέχεται είναι μια ατμόσφαιρα που δύσκολα περιμένεις σε μοντέλο με τιμή κάτω από τις 40.000 ευρώ και καταγωγή από την Ασία. Οι υφές και τα υλικά είναι πραγματικά προσεγμένα, με μαλακά πλαστικά και επενδύσεις που δείχνουν φροντίδα, δημιουργώντας premium αίσθηση και ξεχνώντας κάθε στερεότυπο γύρω από τα «κινέζικα SUV».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 Jaecoo 7 SHS

Το ταμπλό ακολουθεί μια μίνιμαλ λογική, χωρίς περιττές υπερβολές, με σωστή εργονομία και λογική διάταξη χειριστηρίων. Η ατμόσφαιρα που δημιουργείται θυμίζει ακριβότερα SUV, δίνοντας τόσο στον οδηγό όσο και στους επιβάτες την αίσθηση ότι βρίσκονται σε κατηγορία ανώτερη από αυτήν που πληρώνουν.

O oδηγός ενημερώνεται από ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια μεγάλη οθόνη αφής 14,8 ιντσών, η οποία λειτουργεί σαν κόμβος πληροφορίας και ψυχαγωγίας. Η ανάλυση είναι υψηλή, τα γραφικά καθαρά και η λειτουργία της αρκετά smooth, με τη μοναδική παρατήρηση να αφορά την ταχύτητα απόκρισης που θα θέλαμε λίγο πιο σβέλτη.

 Jaecoo 7 SHS
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνοδεύεται από Head Up Display, που προβάλλει τις βασικές πληροφορίες κατευθείαν στο οπτικό πεδίο του οδηγού, και από κάμερα 540 μοιρών που κάνει το παρκάρισμα υπόθεση ρουτίνας ακόμη και σε στενούς, απαιτητικούς χώρους.

Η αίσθηση πολυτέλειας ενισχύεται από την ηλεκτρική πανοραμική ηλιοροφή που πλημμυρίζει την καμπίνα με φως, αλλά και από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό 128 χρωμάτων, ο οποίος μπορεί να αλλάξει εντελώς τη διάθεση σε ένα βραδινό ταξίδι.

 Jaecoo 7 SHS

Τα δερμάτινα καθίσματα προσθέτουν ακόμη περισσότερους πόντους premium χαρακτήρα, αφού δεν περιορίζονται μόνο στην ποιότητα υλικών, αλλά προσφέρουν και πλήρη εξοπλισμό άνεσης όπως ηλεκτρικές ρυθμίσεις (6 κατευθύνσεων για τον οδηγό, 4 για τον συνοδηγό), καθώς και θέρμανση και αερισμό που κάνουν κάθε διαδρομή πιο ευχάριστη.

Το ηχοσύστημα με τα 8 ηχεία της Sony (στην πλουσιότερη έκδοση Exclusive) γεμίζει τον χώρο με καθαρό και πλούσιο ήχο, δημιουργώντας αίσθηση οικιακού home cinema μέσα στην καμπίνα, ενώ ο διζωνικός αυτόματος κλιματισμός δουλεύει αθόρυβα και αποτελεσματικά, προσφέροντας ταυτόχρονα και σύστημα καθαρισμού ποιότητας αέρα που δημιουργεί πιο ευχάριστο περιβάλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 Jaecoo 7 SHS

Η θέση οδήγησης είναι σωστά μελετημένη, σε αντίθεση με άλλα κινέζικα μοντέλα που συχνά χωλαίνουν σε αυτό το σημείο. Ρυθμίζεται εύκολα και καλύπτει την πλειοψηφία των σωματότυπων, με τη μοναδική παραφωνία να αφορά τα άτομα με ύψος κοντά στα δύο μέτρα, που θα ήθελαν λίγο μεγαλύτερη διαδρομή προς τα πίσω. Γύρω από τον οδηγό, οι θήκες είναι άφθονες και πρακτικές, με θύρες φόρτισης USB σε στρατηγικά σημεία μπρος και πίσω, κάτι που σε ταξίδι με οικογένεια αποδεικνύεται σωτήριο.

Στο πίσω κάθισμα ο χώρος για τα πόδια των επιβατών είναι εξαιρετικός χάρη στο μεταξόνιο των 2.672 χλστ., το ύψος της οροφής επιτρέπει σε ψηλούς να ταξιδέψουν χωρίς να δυσανασχετούν και το πλάτος του καθίσματος αφήνει περιθώρια ακόμα και για τρίτο άτομο χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις.

 Jaecoo 7 SHS
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ευρυχωρία δεν σταματάει στην καμπίνα, με τον χώρο αποσκευών των 500 λίτρων να αποδεικνύεται υπεραρκετός για τις καλοκαιρινές ανάγκες μιας οικογένειας, με βαλίτσες, καρότσια και εξοπλισμό παραλίας να χωράνε χωρίς δεύτερη σκέψη, ενώ το αναδιπλώμενο κάθισμα σε αναλογία 40:60 εξυπηρετεί για τη μεταφορά μεγαλύτερων φορτίων.

Επιπλέον, η δυνατότητα Vehicle to Load (V2L) μετατρέπει το Jaecoo 7 σε κινητό power bank, ικανό να τροφοδοτήσει ηλεκτρικές συσκευές εκτός αυτοκινήτου. Μια λειτουργία που δεν είναι μόνο «γκατζετάκι», αλλά πραγματικό εργαλείο σε εκδρομές, camping ή ακόμα και σε περιπτώσεις ανάγκης.

Αλλάζει τα δεδομένα

Η επιβλητική εμφάνιση και το premium εσωτερικό ενισχύονται από ένα προηγμένο τεχνολογικά σύστημα κίνησης, το οποίο αναδεικνύεται σε πραγματικό game changer απέναντι στον ανταγωνισμό.

 Jaecoo 7 SHS

Στην καρδιά του Jaecoo 7 SHS βρίσκεται το plug-in υβριδικό Super Hybrid System. Πρόκειται για έναν συνδυασμό τετρακύλινδρου τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Miller, αποδίδοντας 143 ίππους, και δύο ηλεκτρομοτέρ. Ο ένας ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων αναλαμβάνει ενεργά την κίνηση των τροχών, ενώ ο δεύτερος των 82 ίππων λειτουργεί κυρίως ως γεννήτρια, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα τη συνολική απόδοση όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύνολο συμπληρώνει μια μπαταρία 18,3 kWh, προσφέροντας μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία που σε πραγματικές συνθήκες μπορεί να φτάσει τα 90 χιλιόμετρα. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 347 ίππους και τα 525 Nm ροπής, με την ενέργεια να περνά αποκλειστικά στον μπροστινό άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου δύο σχέσεων Dedicated Hybrid Transmission (DHT).

 Jaecoo 7 SHS

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις επιλογές διαχείρισης της μπαταρίας. Η πρώτη, με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, χρησιμοποιεί το ρεύμα μέχρι το επίπεδο να πέσει περίπου στο 10%. Η δεύτερη, με την ονομασία Smart, είναι και η πιο ενδεδειγμένη στην καθημερινότητα, αφού αναλαμβάνει αυτόματα τη διαχείριση μεταξύ οικονομίας και δύναμης, αποφασίζοντας πότε να εμπλέξει τον θερμικό κινητήρα, πότε να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά και πότε να φορτίσει τη μπαταρία. Τέλος, υπάρχει και η τρίτη, όπου ο οδηγός ορίζει ο ίδιος μέχρι ποιο ποσοστό θέλει να κρατηθεί φορτισμένη η μπαταρία για μελλοντική χρήση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα καθημερινά πολλά χιλιόμετρα, η λειτουργία Smart αποδείχθηκε η ιδανική επιλογή, κάτι που διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι στις διακοπές, όπου η φόρτιση δεν είναι πάντα προτεραιότητα. Το σύστημα διαχειρίστηκε άψογα την ενέργεια χωρίς να χρειάζεται η παραμικρή δική μας παρέμβαση. Το μόνο με το οποίο ασχοληθήκαμε ήταν η ένταση της ανάκτησης ενέργειας, που προσφέρει τρία επίπεδα και με λίγη εξοικείωση μπορεί να χαρίσει πολύτιμα μέτρα αυτονομίας ακόμα και σε μια απλή κατηφόρα.

 Jaecoo 7 SHS

Σε επίπεδο φόρτισης, το Jaecoo 7 SHS δείχνει τον πρακτικό του χαρακτήρα. Με δυνατότητα σύνδεσης σε ταχυφορτιστή DC, η μπαταρία ανεβαίνει από το 30% στο 80% σε λιγότερο από 20 λεπτά, ενώ σε οικιακό wallbox των 6,6 kW χρειάζεται περίπου 3 ώρες για πλήρη φόρτιση. Η ευελιξία αυτή δίνει στο αυτοκίνητο πραγματικά το κάτι παραπάνω, ειδικά για άτομα που δεν έχουν χρόνο να «κουμπώνουν» και να ασχολούνται καθημερινά με καλώδια και φορτιστές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν μια μέση κατανάλωση στα 2.500 χλμ. κοντά στα 5,3 λτ./100 χλμ., χωρίς καμία ιδιαίτερη προσοχή στο γκάζι, και συνολική αυτονομία που ξεπέρασε τα 1.100 χλμ. Στην πράξη, η διαδρομή ολοκληρώθηκε με μόλις δυο στάσεις σε πρατήριο και φορτιστή από τη στιγμή που ξεκίνησε το ταξίδι, κάτι που αλλάζει εντελώς τα δεδομένα για ένα plug-in SUV.

 Jaecoo 7 SHS

Υπήρχαν μάλιστα στιγμές, σε διαδρομές με χαλαρή ροή και συχνή ανάκτηση ενέργειας, που η κατανάλωση έπεσε κάτω από το 1,0 λτ./100 χλμ., δείχνοντας τις πραγματικές δυνατότητες του συστήματος. Μιλάμε για νούμερα που συνήθως συναντάς μόνο όταν οδηγείς με το γάντι, ενώ εδώ προέκυψαν αυθόρμητα, σε καθημερινές καλοκαιρινές συνθήκες, με το αυτοκίνητο γεμάτο αποσκευές και επιβάτες.

Ευρωπαϊκών προδιαγραφών

Στον δρόμο, το Jaecoo 7 SHS συνεχίζει να δείχνει τον premium προσανατολισμό του. Το πάτημα είναι στιβαρό και προβλέψιμο, ενώ οι αναρτήσεις αρκετά σφιχτές ώστε να κρατούν το βάρος κοντά στους δύο τόνους υπό έλεγχο, χωρίς όμως να θυσιάζουν την άνεση. Σε κάποιες περιπτώσεις εμφανίζει μικρές πλεύσεις, αλλά μόνο όταν πιεστεί κοντά στο όριο κι αυτό δεν είναι το περιβάλλον στο οποίο καλείται να αποδείξει την αξία του. Στην καθημερινότητα και στα ταξίδια δείχνει τις περγαμηνές του, προσφέροντας ακριβώς αυτό που ζητά μια οικογένεια δηλαδή ασφάλεια, ηρεμία και σιγουριά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 Jaecoo 7 SHS

Παρά το βάρος του, το Jaecoo 7 καταφέρνει το 0-100 χλμ./ώρα σε κάτω από 9 δευτερόλεπτα, δείχνοντας ότι οι 347 ίπποι δεν είναι απλώς νούμερα στο χαρτί. Η δύναμή του γίνεται ακόμα πιο αισθητή στις ρεπρίζ, εκεί όπου έχει πραγματικά σημασία, προσφέροντας άμεση απόκριση και ασφαλείς προσπεράσεις.

Στην εθνική οδό είναι ευθύβολο, σταθερό, «σιδερώνει» το οδόστρωμα και παραμένει ήσυχο ακόμα και κοντά στα ανώτατα όρια ταχύτητας. Σε συνδυασμό με τα άνετα καθίσματα και την ξεκούραστη θέση οδήγησης, τα χιλιόμετρα γράφονται χωρίς κόπο.
Ταυτόχρονα, διαθέτει μια πλήρη σουίτα 25 συστημάτων υποβοήθησης, τα οποία μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να φανούν πιο ευαίσθητα απ’ όσο χρειάζεται, αλλά ευτυχώς μπορούν να απενεργοποιηθούν πλήρως, ενισχύοντας έτσι το αίσθημα ασφάλειας και αναβαθμίζοντας την οδηγική εμπειρία

 Jaecoo 7 SHS
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τιμόνι είναι ελαφρύ, όντας ιδανικό για την πόλη, αλλά κάπως αδιάφορο στις αντιδράσεις, όπως συμβαίνει στα περισσότερα SUV, ωστόσο στην επιλογή Sport , που μπορεί να επιλεγεί ανεξάρτητα από το οδηγικό mode, γίνεται αισθητά καλύτερο, με πιο σφιχτή και ολοκληρωμένη αίσθηση.

Σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, το Jaecoo 7 κρύβει με έντεχνο τρόπο τον όγκο του, χωρίς να παριστάνει όμως το σπορ SUV. Σίγουρα δεν είναι το πιο engaging μοντέλο της κατηγορίας, όμως δεν θα ανησυχήσει τον οδηγό. Υπό πίεση, οι κλίσεις στις στροφές είναι παρούσες α λλά ποτέ σε σημείο που να αγχώνουν, με τη συμπεριφορά να παραμένει προβλέψιμη και τα φρένα ικανοποιητικά ώστε να ακινητοποιούν το αυτοκίνητο με ασφάλεια.

 Jaecoo 7 SHS

Πρόκειται ξεκάθαρα για ένα SUV με οικογενειακό, ταξιδιάρικο και οικονομικό χαρακτήρα, που δεν κρύβεται πίσω από προσποιήσεις και αυτό μόνο ως θετικό μπορεί να λογιστεί, αφού συγκεντρώνει ακριβώς τα στοιχεία που ζητούν οι περισσότεροι οδηγοί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο δια ταύτα

Μετά από έναν μήνα καθημερινής συμβίωσης, το Jaecoo 7 SHS έδειξε ξεκάθαρα τον προσανατολισμό του. Πρόκειται για ένα premium SUV που καταφέρνει να συνδυάσει πολυτέλεια, χώρους, εξοπλισμό και οικονομία σε τιμή που δύσκολα βρίσκεις αλλού. Δεν είναι αψεγάδιαστο και σίγουρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, όμως μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα σε μοντέλα με αρκετό υψηλότερο κόστος.

Το στοιχείο που το διαφοροποιεί ουσιαστικά είναι το Super Hybrid System. Διαχειρίζεται ιδανικά την ενέργεια και δίνει στον οδηγό την εντύπωση ότι όλα γίνονται από μόνα τους, χωρίς να χρειάζεται να ασχολείται με κουμπιά και ρυθμίσεις, κρατώντας την κατανάλωση σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα. Παράλληλα, η ποιότητα κύλισης δεν θυμίζει απλώς premium μοντέλο, αλλά στέκεται πραγματικά σε αυτήν την κατηγορία, με ησυχία, άνεση και στιβαρότητα που σε εκπλήσσουν θετικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τιμή εκκίνησης τα 39.490 ευρώ, premium φινίρισμα, τεχνολογία αιχμής και πραγματική αυτονομία που ξεπερνά τα 1.100 χλμ., το Jaecoo 7 SHS αποδεικνύει ότι η μάρκα δεν ήρθε για να «παίξει», αλλά για να μπει κατευθείαν στο παιχνίδι των μεγάλων. Συνοδεύεται μάλιστα από νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης με 0% επιτόκιο και εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών, κάνοντας πιο εύκολη την απόκτηση του και δίνοντας στον αγοραστή την απαραίτητη σιγουριά για το μέλλον.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 1.499 κ.εκ. βενζίνη, 143 PS
Ηλεκτροκινητήρες: 204 PS / 87 PS
Συνδυαστική ισχύς: 347 PS, 527 Nm
Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο DHT, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα 8,5 δευτερόλεπτα, 180 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Χωρητικότητα μπαταρίας-Αυτονομία: 18,3 kWh, 90 χιλιόμετρα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 0,7 λτ./100 χλμ., 23 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.500/1.865/1.670 χλστ., 2.672 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.870 κιλά
Χώρος αποσκευών: 500 λίτρα
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 39.490 ευρώ / 0 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ