Porsche Cayenne

Στην Ελλάδα το νέο υβριδικό Toyota Aygo Χ -Πόσο κοστίζει

Toyota Aygo X

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota ανακοίνωσε το ξεκίνημα της διάθεσης του νέου Aygo Χ στην Ελλάδα. Δείτε τα χαρακτηριστικά του, αλλά και όλες τις τιμές του.

Το νέο ultra-compact SUV Aygo X της Toyota αποτελεί ορόσημο ως το πρώτο πλήρως Hybrid Electric αυτοκίνητο στην κατηγορία του, συνδυάζοντας fun, style, υψηλή απόδοση και ευελιξία στην πόλη.

Χάρη στην τεχνολογία Toyota Hybrid Electric, το νέο Aygo X έχει τις χαμηλότερες εκπομπές CO₂ και γίνεται το 1ο αυτοκίνητο που πετυχαίνει αυτόν τον στόχο χωρίς να φορτίζει. Με εκπομπές CO2 μόλις 66 γρ./χλμ. μέσα στην πόλη, το νέο Aygo X ανεβάζει τον πήχη σε απόδοση και πρακτικότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota Aygo X

Τα νέα σχεδιαστικά ήθη που υιοθετεί το ρύγχος του ανανεωμένου και αποκλειστικά υβριδικού Aygo X κρύβουν επιμελώς την αύξηση στο μήκος του προβόλου και του συνολικού μήκους του αμαξώματος κατά 7,6 εκατοστά.

Σε πλήρη αντίθεση με την κοσμογονική αλλαγή που βίωσε το «μπροστινό» του Aygo X, το τελείωμα του αποκλειστικά πεντάθυρου διατήρησε και μάλιστα ευλαβικά τη μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του, «πληγώνοντας» τη σχεδιαστική ομοιογένεια του ιαπωνικού συνόλου.

Toyota Aygo X
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κλείνοντας με την εικόνα του ανανεωμένου Aygo X, αξίζει κανείς να σταθεί στην ύπαρξη της εξοπλιστικής γραμμής GR Sport, χάρη στην οποία το μικρό Toyota απέκτησε έναν σαφώς δυναμικότερο χαρακτήρα, συνδυάζοντας εξοπλιστικά χαρακτηριστικά όπως οι τροχοί των 18 ιντσών και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τις ανάλογες παρεμβάσεις σε ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης.

Ακόμα και έτσι πάντως ο πρώτος και ο τελευταίος λόγος ανήκει στο υβριδικό σύνολο το οποίο κινεί πλέον το Aygo X, διαμορφώνοντας ούτε λίγο ούτε πολύ το αποδοτικότερο, μη plug-in υβριδικό μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη γραμμή παραγωγής.

Toyota Aygo X

Το υβριδικό σύνολο δεν διαφέρει ουσιαστικά από εκείνο που εφοδιάζει τα Yaris και Yaris Cross, μολονότι υπήρξαν αλλαγές, όπως για παράδειγμα στη θέση και τη διάταξη των μπαταριών, ώστε να μην διαταραχθούν οι χωροταξικές ισορροπίες του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου με ένα ηλεκτρικό μοτέρ αλλά και το γνώριμο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT, το υβριδικό σύστημα πρόωσης του Aygo X αποδίδει 116 ίππους, έχοντας σαφώς ευκολότερο έργο σε σχέση με τις προγενέστερες υβριδικές υλοποιήσεις της Toyota.

Toyota Aygo X

Κι αυτό γιατί παρά την αύξηση του συνολικού βάρους κατά 140 κιλά, το υβριδικό Aygo X παραμένει κατά τι ελαφρύτερο σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση του Yaris, γεγονός που με τη σειρά του το καθιστά πιο σβέλτο και το σημαντικότερο πιο αποδοτικό.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Toyota δίνει ένα εύρος κατανάλωσης 3,5 με 3,7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, μια πρόβλεψη άκρως ρεαλιστική λαμβάνοντας υπόψη τα πρώτα δείγματα γραφής του αυτοκινήτου που είχαμε δει και στην πράξη όταν είχαμε οδηγήσει το αυτοκίνητο στο Βερολίνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota Aygo X

Σε ό,τι αφορά στις τιμές του νέου υβριδικού Toyota Aygo X, αυτές διαμορφώνονται ως εξής:

Aygo X X-Play: 19.670 ευρώ
Aygo X X-Style: 19.990 ευρώ
Aygo X X-Style Plus: 20.770 ευρώ
Aygo X X-Pulse: 22.060 ευρώ
Aygo X X-Trend: 23.010 ευρώ
Aygo X X-Envy: 24.940 ευρώ
Aygo X GR Sport: 26.590 ευρώ
Aygo X X-Limited: 26.950 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ