208

Στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην Ευρώπη Volkswagen και Skoda

Volkswagen Tiguan

Οι δύο μάρκες του Volkswagen Group κατέλαβαν την πρώτη και την τρίτη θέση αντίστοιχα στο πρώτο εξάμηνο του 2025.

Η Volkswagen παραμένει η πρώτη μάρκα αυτοκινήτου στην Ευρώπη, διατηρώντας για περισσότερα από 20 συναπτά χρόνια την κορυφαία θέση στις πωλήσεις. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA, στο διάστημα Ιανουαρίου–Ιουλίου 2025 η μάρκα κατέγραψε 872.817 ταξινομήσεις, σημειώνοντας άνοδο +5,7% σε σχέση με το 2024, και μερίδιο αγοράς 11,3%, αφήνοντας σε μεγάλη απόσταση τον ανταγωνισμό. Η κυριαρχία αυτή δεν αποτελεί συγκυριακό φαινόμενο, αλλά το αποτέλεσμα μιας σταθερής στρατηγικής που συνδυάζει τεχνολογική πρωτοπορία, κορυφαία ποιότητα και εμπορική συνέπεια.

Volkswagen
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ίδια στιγμή, η Skoda κατέγραψε 490.531 ταξινομήσεις, με αύξηση +11,3% και μερίδιο αγοράς 6,4%, κατακτώντας την 3η θέση πωλήσεων στην Ευρώπη. Με αυτή την επίδοση, η μάρκα ξεπερνά σταθερά παραδοσιακούς premium ανταγωνιστές και οδεύει ολοταχώς προς τη 2η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη. Η ανοδική της πορεία επιβεβαιώνει την απήχηση στο κοινό και την επιτυχία μιας στρατηγικής που συνδυάζει προσιτή πολυτέλεια με τεχνολογική υπεροχή.

skoda

Η επιτυχία των δύο μαρκών του Volkswagen Group στηρίζεται σε μια πληρέστατη γκάμα SUV, που ανταποκρίνεται σε κάθε προφίλ πελάτη. Η Volkswagen καλύπτει το φάσμα με το Taigo και το T-Cross, συνεχίζει με το best-seller T-Roc το οποίο διατίθεται στη νέα, πλήρως εξοπλισμένη έκδοση Dream, και φτάνει στα ολοκαίνουργια Tiguan και Tyron που θέτουν νέα πρότυπα σε τεχνολογία και άνεση. Η Skoda, με τη σειρά της, προσφέρει το Kamiq, το Karoq και το Kodiaq, ενώ τα ηλεκτρικά Elroq και Enyaq αποτελούν τα επόμενα βήματα της μάρκας στην κατεύθυνση της ηλεκτροκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Volkswagen

Πέρα από την πλούσια γκάμα μοντέλων, η Volkswagen και η Skoda ξεχωρίζουν γιατί προσφέρουν πολύ περισσότερα από ένα μέσο μετακίνησης. Οι καμπίνες τους έχουν εξελιχθεί σε ψηφιακά περιβάλλοντα εμπειριών, με σύγχρονα infotainment, κορυφαία συστήματα ήχου και ambient φωτισμό. Στην περίπτωση της Volkswagen, η εμπειρία αυτή εμπλουτίζεται με καινοτόμες εφαρμογές όπως τα AirConsole games, που μετατρέπουν το αυτοκίνητο σε χώρο διασκέδασης και κοινωνικότητας.

skoda
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η δυναμική του Volkswagen Group αποτυπώνεται επίσης στην ηλεκτροκίνηση. Στο πρώτο εξάμηνο του 2025, οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) αυξήθηκαν κατά 47% παγκοσμίως και κατά 89% στην Ευρώπη, ενώ οι παραγγελίες BEV στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 62%. Με αυτές τις επιδόσεις, το Group εδραιώνει την πρωτοκαθεδρία του όχι μόνο στο σήμερα, αλλά και στο αύριο της αυτοκίνησης, αναδεικνύοντας τη στρατηγική του δέσμευση για βιώσιμη κινητικότητα.

skoda

Η Volkswagen και η Skoda συνδυάζουν την εμπορική επιτυχία με την τεχνολογική καινοτομία, την κορυφαία ποιότητα και την προσήλωση στην ασφάλεια. Παράλληλα, ενσωματώνουν στοιχεία που κάνουν το αυτοκίνητο μέρος του σύγχρονου τρόπου ζωής, από τον εργονομικό σχεδιασμό έως τη συνδεσιμότητα και τις premium επιλογές εξοπλισμού. Έτσι, η Volkswagen διαμορφώνει τη θέση της ως love brand στην Ευρώπη και την Ελλάδα, ενώ η Skoda υπόσχεται περιπέτεια σε κάθε στιγμή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ