Range Rover

Αποστολή στο Μόναχο: H Volkswagen αποκαλύπτει το νέο T-Roc

VW T-Roc

Λίγο πριν την πρεμιέρα της δεύτερης γενιάς του T-Roc στην έκθεση του Μονάχου στις αρχές Σεπτεμβρίου, η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει επίσημα το νέο της μοντέλο και το carandmotor.gr ταξίδεψε στη Γερμανία για να το δει από κοντά και να σας μεταφέρει τις πρώτες εντυπώσεις.

To Τ-Roc έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην γκάμα της Volkswagen το 2017, αποτελώντας τότε το πιο μικρό SUV της γερμανικής φίρμας (πριν το λανσάρισμα των T-Cross και Taigo). Στην πορεία των ετών και με μια μικρή αναβάθμιση το 2022, το T-Roc κατάφερε να γίνει το 2o best seller SUV της VW, με τους Γερμανούς να αναφέρουν πως μέχρι σήμερα κυκλοφορούν πάνω από 2 εκατ. μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με βάση αυτή την επιτυχία και με δεδομένο πως τα compact SUV ενισχύουν συνεχώς τα μερίδια τους, η VW, με την νέα γενιά του T-Roc στοχεύει και πάλι στις υψηλότερες θέσεις των πωλήσεων με κύρια ατού τη σύγχρονη σχεδίασή, την ποιότητα κατασκευής που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα μοντέλα της φίρμας και κυρίως με τα νέα μηχανικά σύνολα. Mεταξύ αυτών θα δούμε για πρώτη φορά ένα full υβριδικό μοτέρ 1,5 λίτρων που αναμένεται να συγκεντρώσει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το αγοραστικό κοινό, με βάση τις νέες τάσεις.

Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου T-Roc στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται προς τα τέλη της χρονιάς (οι προ-πωλήσεις θα ξεκινήσουν άμεσα), ενώ σημειώνουμε πως σε αυτή την πρώτη στατική παρουσίαση του μοντέλου οι Γερμανοί δεν αποκάλυψαν τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου τους, κάτι που αναμένουμε μέσα στο επόμενο διάστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
vw t-roc

Με σύγχρονη αισθητική, μεγαλύτερο σε διαστάσεις και πολλές τεχνολογίες

Η ριζική αλλαγή της 2ης γενιάς του T-Roc ξεκινά από την σχεδίαση, όπου το μοντέλο εναρμονίζεται πλήρως με τη νέα φιλοσοφία της μάρκας που γνωρίσαμε μέσω των νέων Tiguan, Τayron και ID.7, με τo συνολικό αποτέλεσμα να παραπέμπει ξεκάθαρα σε ένα Compact Coupe SUV με σύγχρονη αισθητική (η νέα σχεδίαση εξασφαλίζει βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή, Cd 0,29, συγκριτικά με την απερχόμενη γενιά). Κύριο στοιχείο της νέας εμφάνισης αποτελούν και τα νέα φωτιστικά σώματα που συνδέονται με μια στενή λωρίδα LED και το φωτιζόμενο λογότυπο της VW σε κόκκινη απόχρωση. Το ίδιο μοτίβο αυτό να υιοθετείται και στο πίσω μέρος (σημειώστε πως στα υψηλότερα εξοπλιστικά επίπεδα το μοντέλο θα φέρει στάνταρ το σύστημα IQ.Light Led).

vw t-roc
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βάση του νέου T-Roc είναι η τεχνολογικά αναβαθμισμένη πλατφόρμα MQB evo, κάτι που ωφέλησε τους τομείς των χώρων και των τεχνολογιών που μπορούν πλέον να εξοπλίσουν το γερμανικό μοντέλο (σημειώστε επίσης πως είναι το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας όπου το 20% των πλαστικών τμημάτων προέρχεται από ανακυκλωμένα υλικά, κάτι που ισοδυναμεί σε μείωση του βάρους κατά 40 κιλά). Στον τομέα των διαστάσεων – χώρων, το νέο T-Roc είναι 122 χλστ. μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του φτάνοντας τα 4.373 χλστ., με πλάτος και ύψος στα 1.828 και 1.562 χλστ. αντίστοιχα.

Διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 28 χλστ. (2.631 χλστ.) και χώρο αποσκευών 465 λίτρων (+20 λτ.). Όλα τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα, όπως είναι φυσικό, το νέο T-Roc να διαθέτει ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό, ακόμη και για επιβάτες άνω του μετρίου ύψους, κάτι που είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και εμείς σε αυτή την πρώτη στατική πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου στη Γερμανία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εξωτερική σύγχρονη εικόνα του νέου T-Roc δεν θα μπορούσε να μην συνδυαστεί με τον ανάλογο εσωτερικό διάκοσμο, έναν τομέα όπου η Volkswagen έχει φροντίσει να κάνει τη διαφορά στην κατηγορία των B-SUV, τόσο σε επίπεδο αισθητικής, όσο και των τεχνολογιών. Ο οδηγός έχει πλέον στη διάθεσή του ένα νέο Digital Cockpit 10 ιντσών με τους Γερμανούς να υποστηρίζουν πως έχουν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ευκολία χρήσης εν κινήσει όλων των προσφερόμενων λειτουργιών (προαιρετικά προσφέρεται και σύστημα head up display).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εντελώς νέο είναι και το σύστημα infotainment (με οθόνη 10,4 ιντσών στάνταρ ή προαιρετικά 12,9 ιντσών), το οποίο προσφέρει και δυνατότητα χρήσης μέσω φωνητικών εντολών. Στον τομέα της ποιότητας, το σύνολο των υλικών της καμπίνας παρουσιάζουν πολύ καλή ποιότητα σε αίσθηση και συναρμογή, με την υφασμάτινη επένδυση στον επάνω μέρος του ταμπλό να δένει αρμονικά με το υπόλοιπο σύνολο. Τονίζουμε πως το νέο T-Roc θα προσφέρεται σε 4 πακέτα εξοπλισμού και σε επίπεδο τεχνολογιών θα μπορεί να περιλαμβάνει μια μακρά λίστα και ενδιαφέρουσα λίστα στοιχείων, όπως για παράδειγμα τα συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης και Park Assist Pro (αυτόματο παρκάρισμα – ξεπαρκάρισμα με τη χρήση smartphone, αφού έχει καταγραφεί πρώτα από το σύστημα ο ελιγμός στάθμευσης που έχει κάνει ο οδηγός σε παράλληλο ή κάθετο χώρο).

Με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και για πρώτη φορά full υβριδικό  

Στη βάση της γκάμας των μηχανικών συνόλων του νέου VW T-Roc βρίσκουμε τον 1.5 eTSI (λειτουργία κύκλού καύσης τύπου Miller και turbo μεταβλητής γεωμετρίας) με σύστημα 48V και ισχύ 116 και 150 ίππων, κίνηση στους εμπρός τροχούς και στάνταρ 7άρι αυτόματο κιβώτιο DSG (η απόδοση του ήπια υβριδικού συστήματος και στις δύο περιπτώσεις ανέρχεται στα 19 άλογα και τα 56 Nm ροπής). Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνουν οι Γερμανοί ο 1.500άρης κινητήρας θα μπορεί να απενεργοποιεί τους 2 κυλίνδρους κατά περίπτωση (τον δεύτερο και τον τρίτο), ενώ η 48V διάταξη, ανάλογα με τις συνθήκες, θα δίνει τη δυνατότητα κίνησης στο αυτοκίνητο μόνο με ηλεκτρική ενέργεια επιτρέποντας έτσι στο μοτέρ βενζίνης να μη λειτουργεί όταν ρολάρει και να έχει μηδενική κατανάλωση καυσίμου (σε μικτές συνθήκες κίνησης, μέσω του coasting το όφελος μπορεί να φτάσει τα 0,5 λτ./100 χλμ.). Αργότερα, το γερμανικό SUV θα είναι διαθέσιμο με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION που θα συνδυάζεται με τον 2λιτρο TSI, ο οποίος θα φέρει επίσης ήπια υβριδικό σύστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από το δεύτερο εξάμηνο του 2026, στην γκάμα της 2ης γενιάς του T-Roc, θα κάνει πρεμιέρα το πρώτο full υβριδικό σύστημα της VW, με το οποίο η γερμανική φίρμα θα προσπαθήσει να ανταγωνιστεί τους παραδοσιακούς κατασκευαστές του είδους. Το εν λόγω σύστημα θα έχει σαν βάση και πάλι τον 1.5 eTSI και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, με 136 και 170 ίππους (και στις δύο περιπτώσεις η συνδυαστική ροπή θα ανέρχεται στα 306 Nm και η κίνηση θα μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων).

To νέο Full Hybrid σύστημα της Volkswagen
To νέο Full Hybrid σύστημα της Volkswagen
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως είναι φυσικό, στη συγκεκριμένη του έκδοση η μπαταρία υψηλής τάσης του full hybrid συστήματος θα δίνει τη δυνατότητα κίνησης με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για μεγαλύτερες αποστάσεις, προσφέροντας οικονομία μειωμένη κατά 15% σύμφωνα με τη Volkswagen.

Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου VW T-Roc στην ευρωπαϊκή αγορά θα γίνει προς τα τέλη του έτους. Μέσα στο επόμενο διάστημα, πιθανότατα κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Μόναχο στις αρχές Σεπτεμβρίου, θα έχουμε στη διάθεσή μας περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά για όλες τις εκδόσεις του γερμανικού μοντέλου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ