audi q3

O θρύλος της Lancia γύρισε στα ράλι με τη νέα Ypsilon Rally2 HF Integrale

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale

Η Lancia, μία από τις θρυλικότερες ομάδες της ιστορίας του WRC, ανακοίνωσε επίσημα την εργοστασιακή της επιστροφή στο σπορ, το 2026, στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία WRC2.

Πέρασαν πάνω από τρεις δεκαετίες από την τελευταία εμπλοκή του ιταλικού εργοστασίου στο διεθνές σκηνικό των ράλι, με τη θρυλική Delta HF Integrale - και τώρα η επιστροφή των δύο τελευταίων ονομάτων αρκεί για να ανεβάσει τη θερμοκρασία των φίλων του ράλι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα Ypsilon Rally2 HF Integrale αποτελεί καρπό της συνεργασίας της Lancia με τη Stellantis Motorsport, αξιοποιώντας τη βαθιά τεχνογνωσία που οι μηχανικοί έχουν χτίσει στα προγράμματα Rally2 των Peugeot και Citroen. Πρόκειται για ένα καθαρόαιμο rallycar, σχεδιασμένο εν λευκώ, με στόχο τις νίκες στο WRC2 από την πρεμιέρα του στο Ράλι Μόντε Κάρλο τον προσεχή Ιανουάριο.

Η λεπτομερής μελέτη της κατανομής βάρους, η εξελιγμένη αεροδυναμική και ένα νέο σύστημα turbo με anti-lag που εξέλιξε η Stellantis, είναι ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της Ypsilon Rally2 HF Integrale.

Κάτω από αυτό βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας 1.6 Turbo των προδιαγραφών των αγωνιστικών Rally2, εδώ με 287 ίππους, που συνδυάζεται με πεντατάχυτο σειριακό κιβώτιο SADEV, μηχανικά διαφορικά εμπρός/πίσω και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Reiger. Οι δοκιμές έχουν ήδη γίνει στις Γαλλικές Άλπεις και στην πίστα του Balocco, το παραδοσιακό “σπίτι” της Lancia.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επιστροφή της εταιρείας εντάσσεται στη νέα αγωνιστική κλίμακα της Stellantis, πάνω από το Ypsilon Rally4 HF και το Ypsilon HF Racing. Και τα τρία μοντέλα θα διατίθενται, σε ιδιώτες αγωνιζόμενους, μέσω του Stellantis Motorsport Racing Shop. Οι πρώτες παραδόσεις του Rally2 να ξεκινούν το πρώτο τρίμηνο του 2026, βάσει των ορίων προϋπολογισμού που ορίζει η FIA.

Η Lancia θα στηρίξει επίσης ιδιώτες οδηγούς και ομάδες σε WRC2, ERC και στα κορυφαία εθνικά πρωταθλήματα σε Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία και Βέλγιο. Όσο για την επίσημη εργοστασιακή της ομάδα στο WRC2, η σύνθεση και τα πληρώματά της για το 2026 θα ανακοινωθούν σύντομα. Οι Ιταλοί στοχεύουν στη συμμετοχή σε τουλάχιστον οκτώ γύρους του WRC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Lancia, Roberta Zerbi, τόνισε πως το νέο πρόγραμμα αντικατοπτρίζει τη μακροπρόθεσμη φιλοδοξία της εταιρείας να ξαναγράψει την παρουσία της στο διεθνές στερέωμα των ράλι. «Η κληρονομιά μας μάς εμπνέει, αλλά δεν μας κρατά πίσω. Είμαστε εδώ για να ανταγωνιστούμε», δήλωσε.

Θυμίζουμε ότι η εργοστασιακή ομάδα της Lancia έχει στο πλευρό της, σε ρόλο τεχνικού συμβούλου, έναν οδηγό-θρύλο του παρελθόντος της, τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή Miki Biasion - ο οποίος δεν έκρυψε τη συγκίνησή του: "Το να βλέπεις τη Lancia ξανά στο ράλι είναι σαν να κλείνει ένας κύκλος. Είναι συναρπαστικό να βλέπεις αυτό το αυτοκίνητο έτοιμο και να στηρίζεις τους νέους οδηγούς που ανεβαίνουν".

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ