Κι όμως, η Mercedes δεν ξέρει αν είναι γρήγορη ή όχι!

George Russell

Η νέα αγωνιστική σεζόν της Formula 1, ξεκίνησε με εκπλήξεις – αποτέλεσμα των νέων τεχνικών κανονισμών που ισχύουν στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ.

Μία από τις ομάδες που έχουν χάσει έδαφος στη νέα εποχή είναι η πρωταθλήτρια Mercedes. Μετά από οκτώ συνεχόμενα πρωταθλήματα στους κατασκευαστές, τα επτά εκ των οποίων συνοδεύτηκαν και με τον τίτλο στους οδηγούς, η γερμανική ομάδα έχει ξεκινήσει με το αριστερό.

Στον πρώτο αγώνα του 2022, στο Μπαχρέιν, οι W13 E Performance ήταν στις θέσεις 3 και 4. Στον δεύτερο αγώνα, στη Σαουδική Αραβία, ήταν στις θέσεις 5 και 10. Δυσοίωνα τα πράγματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το θέμα είναι πως η Mercedes δεν έχει βρει λύσεις – δεν έχει καν κατανοήσει πλήρως τα προβλήματα. Τα ασημί βέλη παρουσιάζουν έντονα το φαινόμενο «porpoising» όπου χοροπηδούν στις ευθείες. Ο άμεσος ανταγωνισμός το έχει λύσει κι αυτό είναι ένα πρόβλημα που τόνισε ο υπεύθυνος μηχανολογίας στην πίστα, Andrew Shovlin.

Ο Shovlin είπε στο Motorsport.com: «Το να λύσουμε το πρόβλημα των αναπηδήσεων είναι η Νο1 προτεραιότητά μας γιατί αυτό μας εμποδίζει από το να λειτουργούμε το μονοθέσιο με ρυθμίσεις της καλύτερης δυνατής απόδοσης. Αυτό που δεν ξέρουμε, είναι αν σε περίπτωση που με ένα μαγικό τρόπο εξαφανιζόταν αυτό το πρόβλημα, που θα ήμασταν από πλευράς απόδοσης. Είναι το αγωνιστικό μας γρήγορο ή όχι; Είναι δύσκολο να απαντήσουμε αυτή την ερώτηση».

Παρότι μιλάμε για την πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία της Formula 1, είναι σαφές πως δεν υπάρχει μαγικό ραβδί. Και η λύση δεν μπορεί να βρεθεί από τη μία ημέρα στην άλλη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό τόνισε και ο Shovlin: «Το θεμελιώδες είναι να κατανοήσουμε καλύτερα το πρόβλημα. Έχουμε κάποιες οδούς να ακολουθήσουμε που νομίζω μας δίνουν σωστή κατεύθυνση αλλά θα χρειαστεί χρόνος για να ενσωματώσουμε αυτές τις λύσεις στο αυτοκίνητο. Και δουλεύουμε πολύ σκληρά. Ξέρουμε πως υπάρχουν ομάδες που έλυσαν το πρόβλημα πριν από εμάς. Δεν είναι αυτά τα στάνταρ της δουλειάς μας. Όλοι στο εργοστάσιο προσπαθούν να λύσουν αυτό το πρόβλημα και παράλληλα χωρίς να αμελούν τη φυσιολογική εξέλιξη του αυτοκινήτου. Αλλά απαιτείται πολλή δουλειά για να βγούμε από τη δύσκολη θέση στην οποία βρισκόμαστε».

Η Mercedes έχει ανακοινώσει σημαντικό πρόγραμμα αναβαθμίσεων, ωστόσο αυτές δεν θα είναι πάνω στις W13 στον αγώνα της Κυριακής, στην Αυστραλία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ