Η Renault μπαίνει με το Dacia Duster στο Ράλι Ντακάρ και ονειρεύεται τον Loeb

Dacia Duster Dakar Rally

Η Renault φέρεται να αποφάσισε την εργοστασιακή της συμμετοχή από το 2025 στο σκληρότερο ράλι του κόσμου, με ένα υβριδικό Dacia Duster που θα εξελίξει σε συνεργασία με την Prodrive.

Το αρχικό πλάνο της γαλλικής εταιρείας ήταν να λάβει μέρος στο Ράλι Ντακάρ με ένα αγωνιστικό Lada Niva. Όμως, η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία και η επακόλουθη ρήξη μεταξύ του γαλλικού ομίλου και της ρωσικής εταιρείας, έβαλαν τέλος σε αυτό το πλάνο.

Για την ακρίβεια, το αναδιαμόρφωσαν. Τη θέση του Lada Niva θα πάρει ένα υβριδικό Dacia Duster (μιας και, θυμίζουμε, η ρουμανική εταιρεία είναι θυγατρική της γαλλικής), το οποίο θα εξελιχθεί από το σπορ παράρτημα της Renault -δηλαδή την Alpine- με τη συνδρομή του βρετανικού αγωνιστικού οίκου Prodrive.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
O Sebastien Loeb με το Hunter T1+ της Prodrive στο Ράλι Ντακάρ 2023
O Sebastien Loeb με το Hunter T1+ της Prodrive στο Ράλι Ντακάρ 2023

Η Prodrive διαθέτει ήδη αρκετή εμπειρία από το Ντακάρ, καθώς κατασκευάζει τα αγωνιστικά Hunter T1+ που πρωταγωνιστούν τα τελευταία χρόνια στα Rally Raid. Ένα από αυτά, στα χέρια του Sebastian Loeb, κέρδισε επτά διαδοχικές Ειδικές Διαδρομές στο φετινό Ντακάρ για να φτάσει στη δεύτερη θέση του βάθρου.

Μάλιστα, δημοσιεύματα θέλουν τη Renault να ενδιαφέρεται να προσεγγίσει για το μπάκετ ενός από τα αγωνιστικά Dacia Duster το 2025 τον Γάλλο εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι Loeb. Αυτή θα ήταν μια γενναία κίνηση του marketing της Renault, μιας και ο Loeb ήταν επί σειρά ετών συνδεδεμένος με την Citroen και την Peugeot του ομίλου PSA.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Renault και η Dacia, πάντως, δεν είναι ακριβώς πρωτάρες στο Ντακάρ. Η πρώτη είχε συνδεθεί με τον Jean-Louis Schlesser που κέρδισε με το δικίνητο buggy του τον αγώνα του 2000, ενώ η Dacia συμμετείχε με ένα Duster από το 2013 μέχρι και το 2018, χωρίς να είναι ανταγωνιστική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ