byd atto 2

Formula 1, GP της πόλης του Μεξικού: Θρίαμβος του Norris και αλλαγή στην κορυφή της βαθμολογίας (video)

Norris win GP Mexico 2025

Ο Lando Norris νίκησε ξανά μετά την Ουγγαρία και πέρασε για ένα βαθμό τον Piastri! Ο Verstappen με την 3η θέση έμεινε ζωντανός στη μάχη του τίτλου.

5 στροφές πριν το τέλος του πρωταθλήματος ο αγώνας στο Μεξικό ήταν κομβικός για τη μάχη του τίτλους αφού ο Norris ήταν στην pole position και οι διεκδικητές του τίτλου, Verstappen στην 5η και Piastri στην 7η. Ο Ολλανδός έβαλε τη μέση γόμα την ώρα που οι υπόλοιποι χρησιμοποίησαν τη μαλακή στο πρώτο κομμάτι του αγώνα. Η εκκίνηση είχε πολλές μάχες. Ο Norris προσπάθησε να κρατήσει πίσω του τις Ferrari την ώρα που ο Verstappen πέρασε τον Russell και προσπάθησε από την εξωτερική να επιτεθεί σε Leclerc και Hamilton. Ήταν αδύνατο να στρίψει, έκοψε το σικέιν και επέστρεψε στην πίστα αφήνοντας τον Hamilton να τον περάσει για να μην τιμωρηθεί. Το ίδιο έκανε και ο Leclerc όταν βρέθηκε μπροστά από τον Norris αφού και αυτός έκοψε το σικέιν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πρώτοι γύροι ήταν εντυπωσιακοί αφού είχαμε ένα τρενάκι με 9 πιλότους οι οποίοι έψαχναν τρόπο να κερδίσουν θέση. Ο Piastri έχασε 2 θέσεις στην εκκίνηση και είχε κολλήσει πίσω από τον Tsunoda, ενώ ο Bearman είχε πεταχτεί 6ος πίσω από Verstappen και Russell. Στον 6ο γύρο ο Oλλανδός έκανε την κίνησή του για να περάσει τον Hamilton. Η μάχη των δύο έφερε τον Βρετανό εκτός πίστας και επέστρεψε από σημείο που δεν επιτρεπόταν, κάτι που του στοίχισε ποινή 10 δευτερολέπτων. Από το χαμό κερδισμένος ήταν ο Bearman που πέρασε και τον Russell αλλά και τον Verstappen ανεβαίνοντας στην 4η θέση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Piastri πέρασε μετά από ώρα τον Tsunoda ενώ ο Norris άνοιγε τη διαφορά στην κορυφή από τον Leclerc και έδειχνε ότι δεν θα αντιμετώπιζε πρόβλημα ως το φινάλε. Ο teammate του είχε δρόμο μπροστά του για να κερδίσει θέσεις και ο πρώτος αντίπαλός του ήταν ο Russell. Πριν προλάβει να επιτεθεί άρχισαν τα pit stops και η Mercedes έβαλε πρώτα τον Antonelli με τη McLaren να ακολουθεί. Όταν μπήκε ο Russell κατάφερε να παραμείνει μπροστά από τον Piastri ενώ ο Hamilton εξέτισε την ποινή των 10 δευτερολέπτων και έπεσε πίσω και από τους 3.

Ο εντυπωσιακός Bearman έκανε το δικό του pit stop και επέστρεψε μπροστά από τον Antonelli δείχνοντας ότι θα παίξει καθοριστικό ρόλο στον αγώνα και ήταν σε τροχιά βάθρου. Ο Norris πλησίαζε στο να χτίσει διαφορά ενός pit stop από τον Leclerc και ο Μονεγάσκος μπήκε στον 32ο γύρο με τον Bearman να βρίσκεται 2 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο Piastri έμπλεξε με τον Tsunoda που δεν είχε κάνει ακόμη pit stop και έτσι έχασε για λίγο την επαφή του με τις Mercedes. Στον 35ο γύρο έφτασε η ώρα για την αλλαγή ελαστικών του Norris που κράτησε τη μαλακή γόμα στο μισό αγώνα και πέρασε στη μέση για να φτάσει ως το τέλος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Russell ζήτησε να περάσει τον Antonelli για να κυνηγήσει τον Bearman αλλά ο teammate του δεν τον άφησε και ο Piastri κόλλησε πίσω του. Ο Russell ήταν έξαλλος με την ομάδα του και δεν το έκρυψε. Ο Verstappen μπήκε στον 38ο γύρο για το δικό του pit stop και έβαλε τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας στην 8η θέση και μάλιστα είχε να καλύψει 8 δευτερόλεπτα για να φτάσει στον Hamilton.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τελικά μετά την επιμονή του Russell η Mercedes έκανε το λογικό και τον άφησε να περάσει τον Antonelli αν και ο Piastri ήταν ακριβώς πίσω τους και θα μπορούσε να το εκμεταλλευτεί. Βέβαια όταν πέρασε δεν μπορούσε να πλησιάσει τον Bearman και απλά έμεινε μπροστά από τον teammate του.

Ο Verstappen έφτασε τελικά τον Hamilton και τον πέρασε με τη χρήση DRS ανεβαίνοντας 7ος. Πλέον μπροστά του ήταν ο Piastri που είχε σε απόσταση αναπνοής τον Antonelli. Οι δύο μπήκαν μαζί για το δεύτερο pit stop και η McLaren νίκησε τη Mercedes βγάζοντας τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας μπροστά από τον Antonelli. Bearman και Russell μπήκαν στον επόμενο γύρο και διατήρησαν τη μεταξύ τους διαφορά. 20 γύρους πριν το τέλος το θέμα ήταν αν ο Verstappen θα άντεχε να πάει ως το τέλος με ένα pit stop και να κρατήσει την 3η θέση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Verstappen όχι απλά έδειχνε ότι δεν θα είχε πρόβλημα να φτάσει ως το τέλος αλλά προσπαθούσε να μειώσει την απόστασή του από τον 2ο Leclerc για να διεκδικήσει 3 ακόμη πολύτιμους βαθμούς. Ο Piastri έκανε την κίνησή του, πέρασε τον Russell και άρχισε να κυνηγά τον Bearman. Aν κατάφερνε να τον περάσει θα διατηρούσε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα των οδηγών. Ο Russell ως όφειλε έδωσε πίσω τη θέση στον Antonelli αφού δεν κατάφερε να κερδίσει κάτι στους προηγούμενους γύρους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Verstappen ήταν εκπληκτικός με τη μαλακή γόμα και 7 γύρους πριν το τέλος είχε απόσταση 3 δευτερολέπτων από τον Leclerc ενώ και ο Piastri πλησίαζε τον Bearman. Ο Ολλανδός μπήκε στον τελευταίο γύρο στο DRS του αντιπάλου του αλλά η έξοδος του Sainz έφερε την ένδειξη του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και αυτό έδωσε στον Leclerc τη δυνατότητα να πάρει τη 2η θέση.

Ο Norris έφτασε σε μία πολύ άνετη νίκη, εκμεταλλεύτηκε την 5η θέση του Piastri και ανέβηκε στην κορυφή έχοντας ένα βαθμό περισσότερο από τον teammate του. Ο Verstappen με την 3η θέση παρέμεινε ζωντανός στη μάχη του τίτλου. Η διαφορά του από την κορυφή μειώθηκε στους 36 βαθμούς, από τους 40 που ήταν πριν τον αγώνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο οδηγός του αγώνα ήταν ξεκάθαρα ο Bearman με την 4η θέση που πήρε και αυτή γκρέμισε από την κορυφή τον Piastri που έμεινε 5ος. Antonelli και Russell ακολούθησαν ενώ ο Hamilton θα είχε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα αλλά η ποινή των 10 δευτερολέπτων δεν του το επέτρεψε και έμεινε 8ος. Ocon και Bortoleto συμπλήρωσαν τη δεκάδα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ