Formula 1, GP Μονακό: Θριαμβευτής ο Norris στο θρίλερ των κατατακτήριων

Norris Pole position Monaco 2025

Μετά από συναρπαστική μάχη ο Norris πανηγύρισε την 11η pole position της καριέρας του και πρώτη στο Μονακό. Ο Leclerc πάλεψε ως το φινάλε και βρέθηκε ανάμεσα στις δύο McLaren.

Όπως κάθε χρόνο οι κατατακτήριες δοκιμές στο Μονακό έχουν πολύ μεγάλη σημασία και μας προσφέρουν συναρπαστική μάχη. Η διαδρομή όσο πέρναγε η ώρα γινόταν ολοένα και πιο γρήγορη έτσι το Q1 ήταν γεμάτο με τους πιλότους να κάνουν συνεχόμενους γρήγορους γύρους. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Leclerc που όπως και στις ελεύθερες ήταν ο ταχύτερος έκανε 11 γύρους με το ίδιο σετ μαλακής γόμας και μάλιστα χωρίς να μπει στα pits! Εκτός συνέχειας έμειναν οι Bortoleto, Bearman (έχει και ποινή 10 θέσεων στο grid), Gasly, Stroll (έχει μία θέση ποινής στο grid) και Colapinto (και οι δύο Alpine έβαλαν στην αρχή τη μέση γόμα και αυτό δεν τους βοήθησε). Στο τέλος της διαδικασίας ο Antonelli που ήταν 15ος προσπαθούσε να βελτιώσει το χρόνο αλλά είχε επαφή στο τέλος του τούνελ και έτσι ολοκληρώθηκαν πρόωρα οι κατατακτήριες δοκιμές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Q2 καθυστέρησε λίγο να ξεκινήσει λόγω της εξόδου του Antonelli, ενώ οι αγωνοδίκες ενημέρωσαν ότι θα εξετάσουν μετά το τέλος το συμβάν μεταξύ Hamilton και Verstappen στο Q1. Ο Ολλανδός ήταν σε γρήγορο γύρο αλλά από τη Ferrari ενημέρωσαν τον Hamilton ότι είχε κόψει το ρυθμό του ο πιλότος της Red Bull με αποτέλεσμα να μην φύγει από την αγωνιστική γραμμή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ferrari, Williams και Russell διάλεξαν να βγουν στην αρχή του Q2 με τη μέση γόμα για να κάνουν συνεχόμενους γύρους αλλά το σχέδιο δεν έπιασε λόγω της ατυχίας του Russell. Ο πιλότος της Mercedes προδόθηκε από μηχανικό πρόβλημα και σταμάτησε μέσα στο τούνελ, με αποτέλεσμα να βγει και πάλι η κόκκινη σημαία. Για πρώτη φορά μετά την Αυστρία το 2022 η Mercedes δεν είχε μονοθέσιό της στο Q3.

Όπως ήταν αναμενόμενο Ferrari και Williams επέστρεψαν στη μαλακή γόμα αφού δεν υπήρχε χρόνος για πειράματα μετά την κόκκινη σημαία. Αντίθετα ο Alonso έβαλε τη μέση και μάλιστα κατάφερε να περάσει στο Q3. Στη Williams ο Albon έκανε εξαιρετικό γύρο με τη μαλακή και πέρασε ως 3ος ενώ ο Sainz δεν βελτίωσε το χρόνο του και έμεινε εκτός συνέχειας όπως και οι Tsunoda, Hulkenberg, Russell, Antonelli.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Norris ήταν ο ταχύτερος στο Q2 αλλά η διαφορά του από τον Leclerc ήταν μόλις 11 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Η μάχη για την pole position ήταν εντελώς ανοιχτή. Κανένας από τους διεκδικητές της νίκης δεν ρίσκαρε με τη μέση γόμα, όπως έκαναν οι Ocon, Albon. Οι διαφορετικές στρατηγικές είχαν να κάνουν και με το ότι φέτος στον αγώνα είναι υποχρεωτικά τα 2 pit stops οπότε όλοι έκαναν και διαχείριση ελαστικών.

Στην πρώτη γρήγορη προσπάθεια όλων οι δύο McLaren κυριάρχησαν με τον Norris να είναι ταχύτερος από τον Piastri, την ώρα που ο Leclerc ήταν 2 δέκατα πιο αργός. H στρατηγική των McLaren στο δεύτερη προσπάθεια ηταν καταπληκτική. Πρώτα ο Piastri βελτίωσε το χρόνο του και πέρασε στην πρώτη θέση αλλά άμεσα απάντησε ο Norris που ήταν 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος.

Τίποτα δεν είχε τελειώσει. Ο Leclerc επιβεβαίωσε την ταχύτητά του στο Μονακό και πέρασε στην κορυφή αλλά η McLaren είχαν χρόνο να κάνουν έναν ακόμη γύρο. Ο Piastri δεν τα κατάφερε αλλά ο Norris βρήκε 1 δέκατο του δευτερολέπτου και για πρώτη φορά στην καριέρα του θα εκκινήσει από την πρώτη θέση στο GP του Μονακό. Δίπλα του θα είναι ο Leclerc και πίσω του ο Piastri.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην τέταρτη θέση ο Hamilton (Είναι πιθανό να πέσει πιο πίσω μετά την εξέταση από τους αγωνοδίκες για το συμβάν του Q1) και ακολούθησαν οι Verstappen, Hadjar, Alonso, Ocon, Lawson και Albon.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ