Τι να περιμένουμε από τα ελαστικά στη Βραζιλία

Grand Prix Brazil 2021

Η πίστα του Interlagos στο Sao Paulo της Βραζιλίας φιλοξενεί την 21η και προτελευταία μάχη του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

Η Pirelli επέλεξε τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας για το Βραζιλιάνικο Grand Prix: Η C2 θα είναι η P Zero λευκή/σκληρή γόμα, η C3 θα είναι η P Zero κίτρινη/μέση γόμα και η C4 θα είναι η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα. Οι δυο προηγούμενοι αγώνες στο Austin και στο Mexico City έγιναν με την ίδια επιλογή γομών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Interlagos θα φιλοξενήσει τον 3ο και τελευταίο αγώνα σπριντ για φέτος μετά την Imola και το Spielberg. Το τρόπαιο Pirelli Pole Position θα δοθεί την Παρασκευή μετά τις κατατακτήριες δοκιμές.

Το αυτοκινητοδρόμιο José Carlos Pace, πήρε το όνομά του από το διάσημο Βραζιλιάνο οδηγό, Ιταλικής καταγωγής, έχει φορά αντίθετη των δεικτών του ρολογιού και περιέχει 15 στροφές που καταπονούν με μέτρια πλευρικά φορτία τα ελαστικά.

Το Βραζιλιάνικο Grand Prix είναι γνωστό για τα πολλά προσπεράσματα και τις συχνές εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο καιρός είναι πάντα ένα ερωτηματικό στο παρελθόν έχουμε δει καταιγίδες αλλά και υψηλές θερμοκρασίες με ηλιοφάνεια.

Οι ομάδες ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές το 2021 αλλά όσοι ανέβηκαν στο βάθρο έκαναν δυο αλλαγές. Ο νικητής Lewis Hamilton, τερμάτισε χρησιμοποιώντας την P Zero λευκή/σκληρή γόμα μπροστά από τους Max Verstappen, Valtteri Bottas που είχαν ίδια γόμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O διευθυντής Motorsport της Pirelli, Mario Isola, είπε: «Η Formula πηγαίνει στο Interlagos: ο μικρότερος σε μήκος, γύρος της χρονιάς μετά το Μονακό και το Μεξικό. Πρόκειται για μια ιστορική πίστα με φορά αντίθετη των δεικτών του ρολογιού, που συνδυάζει γρήγορα τμήματα, με αλληλουχία στροφών μέσης ταχύτητας όπως τα περίφημα “S” του Σένα. Δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις από τα ελαστικά όσον αφορά στην πρόσφυση και στην σταθερότητα στο φρενάρισμα καθώς η σχεδίαση έχει ως αποτέλεσμα συνεχή ροή χωρίς αργές στροφές. Αυτό διευκολύνει τις ομάδες όσον αφορά στη διαχείριση της φθοράς των πίσω ελαστικών. Η Βραζιλία θα φιλοξενήσει και τον τελευταίο φετινό αγώνα sprint. Έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει με τα φετινά μονοθέσια στην πίστα. Επίσης περιμένουμε πολλές διαφορετικές στρατηγικές. Το 2021 στον αγώνα του Σαββάτου οι μισοί οδηγοί έβαλαν τη μέση και οι άλλοι μισοί τη μαλακή γόμα. Παρά το μικρό μήκος της πίστας, γίνονται πολλά προσπεράσματα. Πέρυσι ο Lewis Hamilton ήταν πρωταγωνιστής σε μια επιστροφή από την 10η θέση που του έδωσε τη νίκη με στρατηγική δυο αλλαγών. Οπότε φέτος με τη νέα γενιά μονοθεσίων και ελαστικών περιμένουμε έναν ακόμη συναρπαστικό αγώνα».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ