Λίγο πριν την ολοκλήρωση του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, η Red Bull Racing επισημοποίησε το οδηγικό της δίδυμο για το 2026.
Εκεί δεν υπάρχει κάποια έκπληξη. Όπως αναμενόταν ο Yuki Tsunoda θα αποτελέσει παρελθόν. Δεν κατάφερε να αρπάξει τη φετινή ευκαιρία από τα μαλλιά και παράλληλα, είναι οδηγός της Honda, η συνεργασία της οποίας με τους «ταύρους» ολοκληρώνεται άρα έχασε και την… παρασκηνιακή του ισχύ. Ωστόσο, μιας και είναι μέλος της οικογένειας της Red Bull από το 2019, του προτάθηκε η θέση του δοκιμαστή και εφεδρικού οδηγού για τις RBR και VCARB, την οποία και αποδέχθηκε.
Τη θέση δίπλα στον Max Verstappen, παίρνει ο Isack Hadjar, που ήταν φέτος η μεγάλη αποκάλυψη της σεζόν. Αγωνιζόμενος με τους Racing Bulls, είναι σταθερά στο Q3 στις κατατακτήριες και μετράει δέκα τερματισμούς στους βαθμούς, με αποκορύφωμα το βάθρο στο Grand Prix Ολλανδίας.
BUY NOW
«Είμαι ευγνώμον στη Red Bull Racing που πιστεύει σε εμένα και μου δίνει την ευκαιρία να αγωνιστώ στο υψηλότερο επίπεδο της F1», είπε ο Γαλλοαλγερινός. «Μετά τη σκληρή δουλειά που έχω κάνει απ’ όταν εντάχθηκα στη Junior Team, είναι μία μεγάλη επιβράβευση».
Η προαγωγή του Hadjar έρχεται σε μία νέα εποχή για τη Formula 1, αφού το 2026 έχουμε τη μεγαλύτερη αλλαγή κανονισμών στην ιστορία του σπορ. Ειδικά η Red Bull, από τη νέα σεζόν θα χρησιμοποιεί τους δικούς της κινητήρες.