Η θρυλική πίστα του Ιντερλάγκος φιλοξενεί τον εικοστό-πρώτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Εκεί, έχουμε και το προτελευταίο Sprint για τη φετινή σεζόν της Formula 1, σε ένα τριήμερο που μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω. Η πίστα του Σάο Πάολο, έχει έναν ενδιαφέροντα συνδυασμό από ευθείες και διάφορους τύπους στροφών, συνήθως προσφέρει φανταστικό θέαμα και αμφίρροπες μάχες ενώ ξαφνικές καταιγίδες συχνά προσθέτουν στην αβεβαιότητα του τελικού αποτελέσματος. Πράγμα που περιμένουμε και φέτος.
Η φετινή επιλογή γομών ελαστικών από την Pirelli παραπέμπει στο 2023, με τις γόμες C2, C3 και C4 να είναι η σκληρή, μέση και μαλακή γόμα αντίστοιχα. Η επιλογή είναι ένα επίπεδο πιο σκληρή από την τριάδα που χρησιμοποιήθηκε πέρυσι. Πέρυσι, τα ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα δεν χρειάστηκαν στον αγώνα, αλλά όταν χρησιμοποιήθηκαν την Παρασκευή και το πρωί του Σαββάτου, έδειξαν υψηλά επίπεδα φθοράς, καθώς και τοπική παραμόρφωση (graining), ιδιαίτερα στον πίσω άξονα.
BUY NOW
Η πίστα είχε ξαναστρωθεί πλήρως, με άσφαλτο και η επιφάνεια είναι πολύ λεία, λιγότερο τραχιά από τα προηγούμενα χρόνια, αν και εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές ανωμαλίες. Εάν οι συνθήκες είναι παρόμοιες, με τις αναπόφευκτες διαφοροποιήσεις λόγω της γήρανσης της ασφάλτου, η επιλογή των πιο σκληρών γομών θα παρατείνει τη διάρκεια ζωής των ελαστικών, τα οποία είναι ήδη πιο ανθεκτικά στην πτώση απόδοσης από τη γκάμα του 2024. Αυτό ίσως επιτρέψει να χρησιμοποιηθεί και η μαλακή γόμα (Soft), στον αγώνα, η οποία πέρυσι χρησιμοποιήθηκε μόνο για το Sprint Qualifying.
Αυτή την εβδομάδα, το καπέλο Pirelli Podium Cap είναι πράσινο και κίτρινο, αντικατοπτρίζοντας τα χρώματα της εθνικής σημαίας της Βραζιλίας. Η ειδική αυτή έκδοση, την οποία θα φορέσουν οι οδηγοί στο βάθρο, παράγεται από την Pirelli Design με σχεδιαστή τον Denis Dekovic.