Η ιταλική ομάδα διανύει νέα «πέτρινα χρόνια», έχοντας να πανηγυρίσει τίτλο από το μακρινό πια 2008.
Τότε η Scuderia Ferrari είχε αναδειχθεί πρωταθλήτρια κατασκευαστών, ενώ σε ατομικό επίπεδο, ο τελευταίος τίτλος οδηγών ήταν αυτός του Kimi Raikkonen, ένα χρόνο νωρίτερα.
Έκτοτε έχουν αλλάξει πολλά πρόσωπα στη διοίκηση κι έχουν περάσει από το Μαρανέλο τρεις πολύπρωταθλητές: ο Fernando Alonso, o Sebastian Vettel και από φέτος, ο Lewis Hamilton. Ωστόσο, το 2025 δεν άλλαξε ρότα η ιταλική ομάδα. Στους πρώτους 20 αγώνες δεν έχει καταφέρει να κατακτήσει νίκη ενώ στη βαθμολογία κατασκευαστών είναι δεύτερη.
BUY NOW
    Όλα αυτά έχουν φέρει μεγάλη πίεση στους «κόκκινους». Ειδικά με την επικείμενη αυγή των νέων κανονισμών αφού το 2026 η Formula 1 αλλάζει πλήρως – με διαφορετικές υβριδικές μηχανές και μικρότερα σε μέγεθος μονοθέσια, με διαφορετική αεροδυναμική λειτουργία.
Δεδομένης της πίεσης αυτής, σε πρόσφατη εκδήλωση, τα κορυφαία στελέχη του οργανισμού Ferrari, τόνισαν την σημασία επίτευξης του στόχου της επιστροφής στην κορυφή.
«Πρέπει να νικήσουμε διότι το χρωστάμε στους πιστούς υποστηρικτές μας, σε κάθε άκρη του κόσμου», είπε ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna.
    Όσο για τον Πρόεδρο της ιταλικής εταιρείας, John Elkann, τα λόγια έγιναν… υπόσχεση: «Είναι μία προσωπική δέσμευση, αυτό πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Ως Πρόεδρος, ως κάτοχος του πλειοψηφικού μετοχικού πακέτου και στο όνομα του πάθους που με διακρίνει όλη μου τη ζωή, δεσμεύομαι έναντι των πολυαγαπημένων υποστηρικτών της Ferrari, που μας εμπιστεύονται τα όνειρά τους, που ανυπομονούν να μας δουν να νικάμε ξανά στη Formula 1, όπως ήδη κάνουμε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής».
Όλα αυτά, ενώ η Scuderia «προσπέρασε» ξανά τη Mercedes στη μάχη των κατασκευαστών και είναι στη δεύτερη θέση με 356 βαθμούς, ενώ τα «ασημί βέλη» έχουν 355 και η τέταρτη Red Bull Racing 346. Ωστόσο, έχει συμπληρώσει πια έναν ολόκληρο χρόνο δίχως νίκη – η τελευταία ήταν πέρυσι στο Grand Prix της Πόλης του Μεξικού, διά χειρός Carlos Sainz.