
Ο έκτος γύρος του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος μας προσέφερε απλόχερα θέαμα, με τους πρωταγωνιστές να μονομαχούν δίχως περιορισμούς.
Ειδικά στην προσπάθεια των Oscar Piastri και Lando Norris να περάσουν τον κάτοχο της pole position, Max Verstappen. Πράγμα που κατάφεραν με τα κόπων και βασάνων αλλά όταν το έκαναν, αμφότεροι χάθηκαν στον ορίζοντα, με τη McLaren να πανηγυρίζει το δεύτερο φετινό της 1-2.
Για τον Αυστραλό ήταν η τρίτη συνεχόμενη και συνολικά τέταρτη φετινή νίκη του, πράγμα που τον εδραίωσε στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών. Την ίδια ώρα, το τέταρτο φετινό βάθρο του George Russell έφερε τη Mercedes ακόμα πιο μακριά από τη Red Bull Racing στους κατασκευαστές.
BUY NOW

Πάμε όμως να δούμε πώς επηρέασαν τα ελαστικά τον αγώνα του Μαϊάμι. Όπως είχε προβλεφθεί, στην εκκίνηση οι οδηγοί χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, με 13 από αυτούς να επιλέγουν τη μεσαία γόμα για το πρώτο stint, ακολουθώντας έτσι τη θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική. Οι υπόλοιποι 7 επέλεξαν τη σκληρή γόμα, ποντάροντας στην καθυστέρηση του παραθύρου των αλλαγών, ελπίζοντας να εκμεταλλευτούν μια περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας για να μπουν στα πιτ, ή για να αντιμετωπίσουν την πιθανότητα βροχής, χωρίς άλλη αλλαγή. Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα υπήρχε απειλή βροχής αλλά αυτή δεν ήρθε ποτέ.
Δύο οδηγοί οδήγησαν το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα με ένα σετ σκληρών ελαστικών (36 γύρους), ο Nico Hulkenberg με τη Sauber και ο Lance Stroll με την Aston Martin. Όσον αφορά στη μεσαία γόμα, το μεγαλύτερο μέρος που διανύθηκε (29 γύροι) επετεύχθη από τους δύο οδηγούς της McLaren και το δίδυμο της Ferrari, τον Charles Leclerc που οδήγησε το πρώτο stint με την C4 και Lewis Hamilton που τη χρησιμοποίησε για το δεύτερο stint.

O Mario Isola, διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli, είπε σχετικά: «Ήταν ένας πολύ απλός αγώνας όσον αφορά στα ελαστικά. Από τα λίγα δεδομένα που συλλέχθηκαν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, είχε γίνει σαφές ότι, παρά το γεγονός ότι οι επιλεγμένες γόμες ήταν ένα επίπεδο πιο μαλακές από πέρυσι προκειμένου να δημιουργηθούν περισσότερες επιλογές στρατηγικής, θα ήταν και πάλι αγώνας μιας αλλαγής. Έτσι κι έγινε. Υπήρξε πολύ περιορισμένη φθορά στις C3 και C4, στην πραγματικότητα στη μεσαία γόμα ήταν λιγότερη από την αναμενόμενη. Αυτό εξηγεί γιατί οι οδηγοί που ξεκίνησαν με τη μεσαία γόμα μπόρεσαν να επεκτείνουν το πρώτο stint μέχρι το μέσο του αγώνα ή ακόμη περισσότερο. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (Virtual Safety Car) διευκόλυνε τους πρωτοπόρους να αλλάξουν σε σκληρή γόμα. Η περιορισμένη φθορά των ελαστικών συνέβαλε επίσης στις πολλές μάχες, ειδικά στην αρχή, όταν οι οδηγοί μπορούσαν να πιέσουν όσο ήθελαν. Ήταν ένα διαφορετικό σκηνικό από αυτό που είδαμε στη Σουζούκα για παράδειγμα, πριν από ένα μήνα. Τα χαρακτηριστικά της πίστας εδώ είναι πολύ διαφορετικά, με δυνατότητες προσπέρασης, και αυτό επίσης καταδεικνύει πόσο δύσκολο είναι να έχεις τα πάντα στη θέση τους ώστε να προσφέρεις το υπέροχο θέαμα που προσδοκούν και αξίζουν οι φίλαθλοι».

Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια, την Κυριακή 18 Μαΐου.