
Ενώ περιμένουμε την επισημοποίηση της συνεργασίας των δύο πλευρών, πρέπει να αποσαφηνίσουμε τα δεδομένα σχετικά με την επανεμφάνισή του εντός πίστας.
Ο Valtteri Bottas που φέτος έχει περιοριστεί σε ρόλο τρίτου οδηγού στη Mercedes, αποτελεί τον έναν εκ των δύο εκλεκτών της Cadillac F1 στην πολυαναμενόμενη είσοδό της στη Formula 1.
Όμως στην τελευταία του εμφάνιση ως οδηγός της Stake F1 Kick Sauber, στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι στο 2024, ο Φινλανδός είχε λάβει ποινή 5 θέσεων στο grid του επόμενου αγώνα, καθώς κρίθηκε υπαίτιος της σύγκρουσης του με τον Kevin Magnussen.
BUY NOW

Καθώς ο 35χρονος δεν έχει αγωνιστεί έκτοτε, η ποινή παραμένει. Λανθασμένα έκαναν το γύρο του διαδικτύου δημοσιεύματα πως αυτή έπαψε να ισχύει λόγω της τροποποίησης στους Αγωνιστικούς Κανονισμούς της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και συγκεκριμένα στο άρθρο B1.10.4g που αναφέρει πως «…κάθε ποινή απώλειας θέσεων στο grid του επόμενου Αγώνα ή Sprint στο οποίο συμμετέχει ο οδηγός, έχει χρονικό όριο 12 μηνών».
Ωστόσο, αυτή η αλλαγή στους κανονισμούς, αφορά ποινές που θα έρθουν εφ’ εξής, είναι μία μέθοδος εξορθολογισμού του ποινολογίου. Και δεν αναιρεί «αμαρτίες» του παρελθόντος, όπως αυτή του Bottas ή ακόμα και του Jenson Button, που σε περίπτωση που αποφασίσει να επιστρέψει στην F1, «κουβαλάει» ποινή 3 θέσεων από το Grand Prix του Μονακό το 2017, όταν και πήρε τη θέση του Fernando Alonso στη McLaren διότι ο Ισπανός αγωνιζόταν στο Indy 500.

Η επισημοποίηση της συνεργασίας του Bottas με την Cadillac, όπως και του Sergio Perez, είναι θέμα ημερών.