F1: Η Ίμολα ήρθε για να μείνει!

Imola

Το 2020 η πίστα της Ίμολα επέστρεψε στο πρόγραμμα της Formula 1 από συγκυρίες. Η παγκόσμια πανδημία της Covid-19 είχε καταστρέψει στα πλάνα των διοργανωτών του σπορ και η αναζήτηση ευρωπαϊκών σιρκουί που θα μπορούν να καλύψουν τα κενά την έβαλε ξανά στο κάδρο.

Ήταν πριν σχεδόν ένα χρόνο, 1η Νοεμβρίου, όταν το Γκραν Πρι της Εμίλια Ρομάνια αποδεικνυόταν επιτυχία, καθώς κέρδισε άκρως θετικά σχόλια από ομάδες, οδηγούς και θεατές. Αυτό έφερε την Ιταλική πίστα ξανά στο πρόγραμμα, μόνο που φέτος ο αγώνας έγινε νωρίς – ήταν ο δεύτερος γύρος της σεζόν του 2021, στις 18 Απριλίου. Βέβαια και πάλι, επειδή το σπορ δεν μπορούσε να επισκεφτεί την Ασία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή τη φορά δεν κέρδισε ο Λούις Χάμιλτον, επικράτησε ο Μαξ Φερστάπεν, όμως οι δύο πρωταγωνιστές του σπορ είχαν μία ωραία μάχη σε βρεγμένο οδόστρωμα. Όλα αυτά, με την πίστα να έχει ανακαινιστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις.

Όμως η μεγάλη επιστροφή μετά από 14 χρόνια απουσίας από το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ, δεν σταματάει εδώ. Υπάρχει έντονη φημολογία πως στο πρόγραμμα του 2022 που θα ανακοινωθεί την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου, η Ίμολα θα είναι ξανά στη λίστα προορισμών.

Το ρεπορτάζ λέει πως οι τοπικές αρχές και η Ιταλική κυβέρνηση εξασφάλισαν το απαιτούμενο ποσό των 18 εκατομμυρίων ευρώ για τα δικαιώματα φιλοξενίας αγώνα της Formula 1. Και μάλιστα, πολλαπλασιάζοντάς το με το 4, ώστε ο αγώνας να παραμείνει στο πρόγραμμα έως και το 2025!

Μένει να δούμε ποια χώρα θα μείνει απ’ έξω για να μπει ο αγώνας της Εμίλια Ρομάνια. Αν η Κίνα θα είναι ξανά απούσα ή αν θα κινδυνέψει κάποια ευρωπαϊκή πίστα όπως για παράδειγμα αυτή του Πολ Ρικάρντ στη Γαλλία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ