F1: 1-2 της Red Bull στην Imola, καταστροφικό λάθος για Leclerc

F1

Μία πολύ σημαντική νίκη από βαθμολογικής πλευράς, πανηγύρισε στο Γκραν Πρι της Emilia-Romagna ο Max Verstappen. Ο οδηγός της Red Bull Racing έκανε έναν υγιεινό περίπατο στη θρυλική πίστα της Ίμολα και πήρε τη δεύτερη νίκη του σε τέσσερις αγώνες.

Μάλιστα, η αυστριακή ομάδα έκανε το 1-2, με δεύτερο τον Sergio Perez ενώ ο Charles Leclerc της Scuderia Ferrari έκανε λάθος στον γύρο 53 ενώ διεκδικούσε τη δεύτερη θέση, με αποτέλεσμα να αρκεστεί στην έκτη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Lando Norris για τη McLaren.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ας τα δούμε όλα αναλυτικά. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήταν στην pole position, με τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας δίπλα του, τους ομόσταβλούς τους ακριβώς πίσω τους και τις McLaren στην τρίτη σειρά της σχάρας εκκινησης.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο Red Bull έφυγαν μπροστά ενώ οι Ferrari είχαν κακές εκκινήσεις. Ο Verstappen έδειχνε το δρόμο, ο Perez τον ακολουθούσε και πίσω τους οι McLaren προσπάθησαν να περάσουν τις δύο F1-75. Ο Norris τα κατάφερε επί του Leclerc αλλά η προσπάθεια του Ricciardo έφερε επαφή με τον Sainz.

O Ισπανός κόλλησε στην αμμοπαγίδα, ο Αυστραλός κατάφερε να συνεχίσει αλλά χρειάστηκε να επισκεφτεί το pit lane και έπεσε τελευταίος ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του στην πίστα και οριοθέτησε το θεσμό ώσπου να απομακρυνθεί η Ferrari.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε στο τέλος του τέταρτου γύρου αλλά χρειάστηκε να φτάσουμε στον γύρο 8 για να περάσει τρίτος ο Leclerc και να ξεκινήσει το κυνήγι των Red Bull. Εν τω μεταξύ, με την αναμπουμπούλα του πρώτου γύρου ο George Russell είχε κερδίσει πέντε θέσεις και ήταν έκτος με τη Mercedes.

Πιο πίσω, ο Fernando Alonso εγκατέλειπε αφού η επαφή που είχε με τη Haas του Mick Schumacher στην εκκίνηση, είχε προκαλέσει εκτεταμένες ζημιές στο δεξί πλευρό της Alpine.

Ο Ricciardo ήταν ο πρώτος που τόλμησε να αλλάξει σε σλικ ελαστικά, βάζοντας τα ενδιάμεσα στον γύρο 17. Και ήταν άμεσα σαφές πως ήταν σωστή επιλογή άρα τον ακολούθησαν όλοι. Στον γύρο 19 ο Perez και οι Mercedes, στον γύρο 20 οι Verstappen-Leclerc.

Το pit stop της Ferrari ήταν λίγο πιο αργό, με αποτέλεσμα ο Perez να βρει την ευκαιρία και να περάσει τον Leclerc. Κι έπειτα να αντέξει στην πίεση στους επόμενους γύρους, επιτρέποντας στον Verstappen να ανοίξει διαφορά στην κορυφή. Και έμεινε μπροστά και μετά από μία έξοδο στον γύρο 29.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πίσω τους, ο Norris ήταν άνετα μπροστά από τους Russell, Bottas, ενώ οι Sebastian Vettel, Kevin Magnussen, Yuki Tsunoda, Lance Stroll συμπλήρωναν τις βαθμολογούμενες θέσεις. Έξω από αυτές ήταν ο Hamilton, καθώς ήταν μόλις 14ος μετά από τα pit stop.

Μάλιστα, ως αποκορύφωμα των φετινών βασάνων, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής «έφαγε» γύρο από τον Φερστάπεν στο 41ο πέρασμα!

Χρειάστηκε να φτάσουμε στον γύρο 48 από τους 63 για να δούμε ένα προσπέρασμα στους βαθμούς, με τον Tsunoda να περνά τον Magnussen και να ανεβαίνει όγδοος.

Ώσπου στον γύρο 50, ο Leclerc μπήκε για να βάλει μαλακά ελαστικά. Τον μιμήθηκαν στα επόμενα περάσματα οι Red Bull αλλά με τον Perez να καθυστερεί να ζεστάνει τα ελαστικά του, ο οδηγός της Ferrari κόλλησε πίσω του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι ενώ πίεζε, έκανε λάθος στο chicane και κατέληξε στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά. Παρότι κατάφερε να συνεχίσει, η ζημιά στην εμπρός αεροτομή της Ferrari τον έστειλε ξανά στα pit και τον έριξε ένατο.

Προσπάθησε να ανακάμψει αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να ανέβει έκτος. Έτσι ο Verstappen πήρε μία πολύ σημαντική νίκη, συν το βαθμό του ταχύτερου γύρου και η Red Bull τα μέγιστα με το 1-2 σε ομαδικό επίπεδο.

Η σταθερά ανοδική πορεία της McLaren επιβεβαιώθηκε με το βάθρο του Norris ενώ ο Russel άντεξε στην πίεση του Bottas και τερμάτισε τέταρτος, την ώρα που ο Hamilton ήταν εννά θέσεις πιο πίσω!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συνέχεια, σε δύο εβδομάδες, στο Μαϊάμι των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ