208

Blog: O Verstappen μπορεί να είναι πολλά, ανόητος όμως δεν είναι

Max Verstappen

Όσο κι αν τα media λατρεύουν να δημιουργούν θέματα βασισμένα στον κοπανιστό αέρα, ο Ολλανδός δεν πρόκειται να φύγει από τη Red Bull Racing. Όχι ακόμα.

Μετά το βρετανικό Grand Prix το διαδίκτυο οργίασε. Δήθεν φωτογραφίες από την «μυστική» συνάντηση του Max Verstappen με τον Toto Wolff στη Σαρδηνία, με μικρή λεπτομέρεια πως ήταν εικόνες που είχαμε δει πριν μερικά χρόνια, θεωρίες, συμβόλαια, χρονικές διάρκειες, χρήματα και άλλα γλυκανάλατα. Ουσία μηδέν όμως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου όλη τη χρονιά. Σε κάθε podcast «Καρό Σημαία», σε κάθε μετάδοση. Ο Verstappen δεν είναι ανόητος. Είναι πολλά, όχι όλα θετικά, αλλά έχει αρκετό νιονιό για να μη ποντάρει από τώρα σε άλογο σχετικά με τη νέα εποχή της Formula 1.

Το 2026 αλλάζουν όλα, είναι η μεγαλύτερη αλλαγή κανονισμών στην ιστορία του σπορ. Νέες υβριδικές μηχανές, εντελώς διαφορετικά μονοθέσια, με σημαντικά διαφοροποιημένη αεροδυναμική λειτουργία, τα πάντα θα είναι αλλιώς. Όσο κι αν η Mercedes-AMG μοιάζει safe bet σε ό,τι αφορά στα κινητήρια σύνολα, ειδικά σε σχέση με τη Σταχτοπούτα Red Bull Powertrains-Ford, μπορεί κανείς να πει με σιγουριά πως αυτή θα είναι η ομάδα που θα κυριαρχεί;

Δεν μπορεί. Κι αυτό ο Verstappen το ξέρει καλά. Θα περιμένει λοιπόν, όσο και να χτυπιούνται όλοι γύρω μου σαν τα χταπόδια. Θα περιμένει το ξεκίνημα του 2026, να δει πως διαμορφώνονται οι ισορροπίες και τότε να πάρει τις αποφάσεις του ενόψει 2027.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μη κοροϊδευόμαστε – όσο κι αν το συμβόλαιό του έχει όρους απόδοσης, πιστεύετε αλήθεια πως αν το πάρει απόφαση να φύγει, η Red Bull θα τον κρατάει με το ζόρι; Πιστεύετε αλήθεια πως αν ήθελε σήμερα, απόψε, να πάει στη Mercedes το 2026, θα έπρεπε πρώτα να... φρενάρει στο Βέλγιο και την Ουγγαρία για να τον «προσπεράσει» στη βαθμολογία ένας εκ των George Russell/Charles Leclerc;

Δεν θέλει όμως, χωνέψτε το «ειδικοί» και μη. Όχι λόγω πίστης στη Red Bull. Σιγά μη το κάνει για τη… φανέλα. Χέστηκε για τη φανέλα. Αλλά αυτή την τόσο κομβική επιλογή στην καριέρα του, δεν μπορεί να την πάρει βασιζόμενος σε προαίσθημα και υποσχέσεις. Αυτή η απόφαση θα έρθει με δεδομένα. Όταν θα έχει πειστεί πως η «χ» ομάδα θα μπορεί να του δώσει την ευκαιρία να σαρώσει, να φτάσει αυτός πρώτος τα οκτώ και μετά να τρέχει στο Νόρντσλαϊφε κάθε Κυριακή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν πιστεύω πως αυτή θα είναι η Red Bull. Προβλέπω δύσκολες ώρες, ειδικά στην αυγή των νέων κανονισμών για τους κινητήρες. Δεν μπορεί να είναι η McLaren που έχει κλειδωμένο δίδυμο, δεν μπορεί να είναι η Scuderia Ferrari για ένα εκατομμύριο λόγους.

Θα είναι μία εκ των Mercedes ή Aston Martin. Ξεκάθαρα πράγματα, κούρσα για δύο. Αν έπρεπε να ποντάρω τώρα, ξεχάστε τα πρωτοσέλιδα, στα πράσινα θα τον έντυνα. Εκεί είναι μακροπρόθεσμα το πιο ασφαλές στοίχημα. Με τον Adrian Newey, με τη Honda, με όλα τα λεφτά του κόσμου.

Ευτυχώς για τον Max, εκείνος δεν χρειάζεται να ποντάρει τώρα. Θα το κάνει όταν έρθει η ώρα. Λίγους μήνες μετά το ξεκίνημα της σεζόν του 2026.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ