24 Ώρες Le Mans: Η Toyota πανηγύρισε και φέτος!

Toyota Le Mans

Την τέταρτη συνεχόμενη νίκη της στο θρυλικό 24ωρο αγώνα Le Mans πανηγύρισε η Toyota, που ξεκίνησε με το δεξί τη νέα εποχή στους αγώνες αντοχής, με την κατηγορία Hypercars να αντικαθιστά την LMP1. Τη νίκη γιόρτασαν οι Kamui Kobayashi, Mike Conway και Jose Maria Lopez, με το πρωτότυπο #7.

H τριάδα είχε πάρει και την pole position, διά χειρός του Ιάπωνα που είναι ευρέως γνωστός από τη πολυετή συμμετοχή του στη Formula 1. Και αυτό αποδείχθηκε καθοριστικό για την εξέλιξη του αγώνα αφού η εκκίνηση δόθηκε πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας, με την πίστα βρεγμένη και την ορατότητα περιορισμένη. Για όλους, πριν του πρώτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Le Mans

Έτσι οι μετέπειτα νικητές απέκτησαν άμεσα σημαντικό προβάδισμα αφού το δεύτερο GR010 Hybrid της Toyota Gazoo Racing, το #8 με τους Kazuki Nakajima, Brendon Hartley και Sebastien Buemi, είχε μείνει από νωρίς πολύ πίσω. Υπεύθυνος για αυτό ήταν ο Oliver Pla, που οδηγούσε το πρωτότυπο #708 της Scuderia Glickenhaus και έπεσε πάνω τους.

Αργότερα ο Buemi έχασε χρόνο όταν χρειάστηκε να κάνει reset στις λειτουργίες του αυτοκινήτου του ενώ στην πορεία και τα δύο Toyota είχαν πρόβλημα με το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, με αποτέλεσμα να κάνουν πιο συχνά ανεφοδιασμούς. Όμως ήταν πολύ μπροστά ήδη και δεν απειλήθηκαν. Έτσι τα ιαπωνικά πρωτότυπα τερμάτισαν στο πανηγυρικό 1-2.

Alpine
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρίτος πέρασε τη γραμμή του τερματισμού ο έμπειρος Nicolas Lapierre που μοιράστηκε με τους Andre Negrao και Matthieu Vaxiviere το πρωτότυπο #36 της Alpine. Πίσω του ήταν τα δύο πρωτότυπα της Scuderia Glickenhaus, το #708 με τους Pla, Pipo Derani και Franck Mailleux και το #709 με τους Romain Dumas, Ryan Briscoe και Richard Westbrook.

Έκτο ήταν το #31 της Βελγικής Team WRT, στο οποίο εναλλάσσονταν οι Robin Frijns, Ferdinand Hubsburg και Charles Milesi που ήταν και οι νικητές στην κατηγορία LMP2 όπου όλα κρίθηκαν στο φώτο φίνις, με διαφορά 7 δεκάτων του δευτερολέπτου! Οριακά πίσω τους ήταν οι Sean Gelael, Stoffel Vandoorne και Tom Blomqvist με το #28 της JOTA.

Le Mans 2021

Όσο για τις μάχες της LMGTE, εκεί η Ferrari επιβλήθηκε των Corvette και Porsche. Στην Pro με την 488 GTE EVO με το #51 και τους Alessandro Pier Guidi, James Calado και Come Ledogar – οι δύο πρώτοι πανηγύρισαν τη δεύτερη νίκη και το τρίτο βάθρο τους σε τρεις συνεχόμενους αγώνες στο σιρκουί του Σαρθ! Όσο για την Am, εκεί ήταν η 488 GTE EVO με το νούμερο #83 που είδε πρώτη την καρό σημαία, με τους Nicklas Nielsen/Francois Perrodo/Alessio Rovera.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H κορυφή της τελικής κατάταξης στις 24h Le Man 2021:

  1. Toyota Gazoo Racing n°7 – 371 γύροι
  2. Toyota Gazoo Racing n°8 +2 γύροι
  3. Alpine Elf Matmut Endurance Team n°36 +4 γύροι
  4. Glickenhaus Racing n°708 +4 γύροι
  5. Glickenhaus Racing n°709 +7 γύροι

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ