Τα καλύτερα μοντέλα με τιμή στα 15.000 ευρώ

Renault Clio diesel

Mε ένα ποσό περί τα 15.000 ευρώ οι διαθέσιμες επιλογές στην κατηγορία των μικρών είναι κάτι παραπάνω από ελκυστικές.

Στη γειτονιά των 15.000 ευρώ υπάρχουν στην ελληνική αγορά πολλές αξιόλογες προτάσεις στην κατηγορία των μικρών. Εμείς επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε πέντε από αυτά με τιμή κοντά στα 15.000 ευρώ, που μπορούν να καλύψουν άριστα τις ανάγκες των ενδιαφερόμενων που ψάχνουν για το επόμενο μοντέλο τους σε αυτή την κατηγορία. Μάλιστα, όπου το επιτρέπει και η τιμή, χωρίς να ξεφεύγει δηλαδή από τα λογικά πλαίσια του συν 5-8%, σας παρουσιάζουμε και τις προτάσεις με ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού από εκείνη της βασικής έκδοσης, ή με ισχυρότερο μοτέρ, τις οποίες και θεωρούμε άξιες αναφοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Citroen C3

Τα μικρά diesel που καίνε με το σταγονόμετρο Citroen C3

Με μήκος σχεδόν στα τέσσερα μέτρα, το ανανεωμένο Citroen C3 συγκεντρώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για απροβλημάτιστη κίνηση εντός αλλά και εκτός των ορίων του αστικού τοπίου, με την άνεση που προσφέρει η ανάρτηση να συγκαταλέγεται στα δυνατά του χαρακτηριστικά. Οι διαστάσεις είναι επαρκέστατες και για τη δημιουργία μιας αξιοπρεπέστατης σε χώρους καμπίνα που θα φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες, με τον χώρο αποσκευών να βρίσκεται στα πολύ ικανοποιητικά 300 λίτρα. Παράλληλα, στα πρότυπα και των μεγαλύτερων μοντέλων της γκάμας της Citroen, το εσωτερικό του C3 χαρακτηρίζεται από καλή ποιότητα κατασκευής και ξεχωριστό design.

Το ανανεωμένο Citroen C3 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με δύο διαφορετικούς κινητήρες βενζίνης, τον 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό Puretech των 1,2 λίτρων αλλά και την έκδοση του εν λόγω μοτέρ που φέρει υπερσυμπιεστή εξάτμισης, με 83 και 110 ίππους αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην πρώτη περίπτωση, με το ατμοσφαιρικό μοτέρ, η τιμή για το Citroen C3 ξεκινά από τα 12.900 ευρώ για την έκδοση Flair που φέρει ένα ελκυστικό πακέτο βασικού εξοπλισμού. Σε αυτόν περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, το air conditon, τα εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες και οι LED προβολείς, ενώ το multimedia σύστημα φέρει μονόχρωμη οθόνη αφής πέντε ιντσών, bluetooth και θύρα USB.

Για εκείνους που βγαίνουν «φορτωμένοι» και εκτός των τειχών της πόλης ή απλά αποζητούν υψηλότερες επιδόσεις από το μικρό τους μοντέλο, η έκδοση του Citroen C3 με τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα των 110 ίππων ξεκινά από τα 14.950 ευρώ για την πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Feel, η οποία προσθέτει στον εξοπλισμό της, μεταξύ άλλων, τον αυτόματο κλιματισμό, τις ζάντες αλουμινίου, αλλά και το multimedia σύστημα με την έγχρωμη οθόνη αφής των επτά ιντσών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ford Fiesta

Το Ford Fiesta ανήκει δικαιωματικά ανάμεσα στα μοντέλα της κατηγορίας του που σημειώνουν υψηλές πωλήσεις στην Ευρώπη, έχοντας κρατήσει στο DNA του τη δυναμική συμπεριφορά που το έκανε να ξεχωρίζει από την πρώτη κιόλας γενιά του. Το Fiesta καταφέρνει να πείθει για τις δυνατότητες του εντός αλλά και εκτός πόλης αντιμετωπίζοντας με την ίδια ευκολία το ασφυκτικό αστικό περιβάλλον με τους αυτοκινητόδρομους. Ευχάριστο παρουσιάζεται και σε δρόμο με στροφές με τον οδηγό να έχει ως σύμμαχο, πέρα από το καλό τιμόνι, το θετικό κιβώτιο αλλά και ένα γραμμικό σε αίσθηση μεσαίο πεντάλ που «συμπληρώνεται» από δυνατά φρένα. Παράλληλα οι χώροι για τέσσερις επιβαίνοντες είναι καλοί για μικρό μοντέλο, με τα 311 λίτρα του πορτμπαγκάζ να βρίσκονται επίσης στα πλαίσια των μοντέλων της κατηγορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τιμή στα 15.671 ευρώ, τo πιο προσιτό Fiesta στην ελληνική αγορά είναι αυτό που κινείται από τον 1.000άρη υπετροφοδοτούμενο EcoBoost των 100 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (0-100 χλμ./ώρα 10,9 δεύτερα, 177 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα).

Πρόκειται για την έκδοση Connected, η οποία περιλαμβάνει air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, multimedia σύστημα με οθόνη αφής οκτώ ιντσών, bluetooth, αναγνώριση φωνής, δύο θύρες USB και έξι ηχεία, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, υπολογιστή ταξιδιού αλλά και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.

Peugeot 208

Τα μικρά diesel που καίνε με το σταγονόμετρο Peugeot 208

Η δυναμική εξωτερική σχεδίαση του Peugeot 208 είναι αδιαμφισβήτητα το πρώτο πράγμα που θα κερδίσει την καρδιά του ενδιαφερόμενου. Ωστόσο, το μικρό μοντέλο της γαλλικής εταιρίας έχει και άλλους άσους στο μανίκι του που το ανάγουν σε μια πολύ καλή επιλογή από τη βασική του κιόλας έκδοση. Το χαρακτηριστικό design της Peugeot προχωρά και στην καμπίνα του 208 που κερδίζει τις εντυπώσεις σε επίπεδο σχεδίασης αλλά και ποιότητας κατασκευής με την φιλοσοφία i-cockpit να κυριαρχεί στη σχεδίαση του ταμπλό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα με τα υλικά να έχουν πολύ καλή συναρμογή και προσεγμένες υφές, ενώ από πλευράς χώρων το 208 βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας και μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες. Στα 311 λίτρα αρκετά καλή χαρακτηρίζεται και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.

Στο δρόμο το 208 παρουσιάζει εικόνα που θυμίζει μεγαλύτερο μοντέλο με το σίγουρο πάτημα και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης να συνδυάζονται με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και χαρακτηριστική απορροφητικότητα των ανωμαλιών χωρίς να θυσιάζεται ο έλεγχος.

Στην ελληνική αγορά το μικρό της γαλλικής εταιρίας είναι διαθέσιμο με τιμές που ξεκινούν από τα 13.900 ευρώ για την βασική έκδοση Like που συνδυάζεται με τον ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο Puretech κινητήρα των 1,2 λίτρων και 75 ίππων. Στον εξοπλισμό της έκδοσης περιλαμβάνεται multimedia σύστημα με τέσσερα ηχεία, μονόχρωμη οθόνη αφής πέντε ιντσών με θύρα USB και bluetooth, air condition, curise control και περιοριστής ταχύτητας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για εκείνους που αποζητούν υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού, ένα σκαλί πιο πάνω αλλά εντός μπάτζετ, βρίσκεται η έκδοση Active με τον ίδιο κινητήρα και τιμή στα 15.200 ευρώ. Σημαντικά επιπλέον εξοπλιστικά στοιχεία έναντι της βασικής έκδοσης είναι ο κλιματισμός, οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, το i-cockpit της Peugeot με την έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων, η εκκίνηση του κινητήρα χωρίς κλειδί αλλά και τα προγράμματα λειτουργίας Normal, Eco και Sport.

Renault Clio

Τα μικρά diesel που καίνε με το σταγονόμετρο Renault Clio

Στην τελευταία του γενιά το Renault Clio είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό αυτοκίνητο που συνεχίζει επάξια στο δρόμο που χάραξαν οι προκάτοχοί του. Στα ισχυρά ατού του μικρού των Γάλλων παραμένουν η οδική συμπεριφορά με την ποιότητα κύλισης να συγκαταλέγεται επίσης στα δυνατά του σημεία.

Η καμπίνα του Clio έρχεται να συμπληρώσει τη δυναμική και εκλεπτυσμένη σχεδίαση του αμαξώματος με τους Γάλλους να έχουν δώσει την απαραίτητη προσοχή στους νευραλγικούς τομείς της ποιότητας κατασκευής και της εργονομίας. Η συνολική εικόνα αναβαθμίζεται περαιτέρω στις πλουσιότερα εξοπλισμένες εκδόσεις, με την κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Γενικότερα η εργονομία είναι προσεγμένη, με το multimedia σύστημα να δίνει παράλληλα πρόσβαση και στις ρυθμίσεις για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, γρήγορα και με τρόπο κατανοητό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό του Clio τέσσερις ενήλικες θα βρουν τους απαραίτητους χώρους για να νιώσουν άνετα εντός και εκτός των τειχών της πόλης, με το μεγάλο πορτμπαγκάζ των 391 λίτρων να φροντίζει δεόντως για την μεταφορά των αποσκευών τους.

Το Renault Clio μπορεί να αποκτηθεί στην έκδοση Authentic, στην τιμή των 15.600 ευρώ, έχοντας κάτω από το καπό του τον turbo κινητήρα βενζίνης TCe του ενός λίτρου με απόδοση 90 ίππους και 160 Nm στις 5.000 και 2.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η εν λόγω έκδοση φέρει στον εξοπλισμό της, μεταξύ άλλων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, υπολογιστή ταξιδιού, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και το σύστημα Radio Connect R & Go της γαλλικής εταιρίας.

Toyota Yaris

Best seller αυτοκίνητα 2021 επτάμηνο Toyota Yaris
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα γενιά του Toyota Yaris έχει καταφέρει να βρεθεί στην κορυφή των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς με το μικρό της ιαπωνικής εταιρίας να παρουσιάζεται πιο ώριμο και δυναμικό από ποτέ. Πλήρως ανανεωμένο σε όλους τους τομείς, το Yaris διακατέχεται από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρίας και παρουσιάζεται σαφώς πιο δυναμικό και νεανικό από το προηγούμενο.

Στο εσωτερικό του, το Yaris προσφέρει πολύ καλή συνολικά ποιότητα κατασκευής, με την προσεγμένη εργονομία του να βρίσκεται στα γνωστά υψηλά στάνταρ της Toyota, έχοντας παράλληλα επαρκείς χώρους για τέσσερις επιβάτες και πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 286 λίτρα.

Στα 13.770 ευρώ, το Yaris είναι διαθέσιμο στην έκδοση Active με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης της ιαπωνικής εταιρίας, με χωρητικότητα 1,0 λίτρο και απόδοση που φτάνει στους 72 ίππους και τα 93 Nm.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βασική έκδοση του Yaris φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό άνεσης εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, air condition και ηλεκτρικό κλείδωμα θυρών αλλά και το σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2. Το τελευταίο φέρει οθόνη αφής επτά ιντσών, bluetooth hands free, δύο ηχεία, θύρα USB, ενώ και το τιμόνι φέρει χειριστήρια για το ηχοσύστημα. Να σημειωθεί ότι το multmedia του Yaris δέχεται και φωνητικές εντολές.

Στην ίδια εξοπλιστική έκδοση που φέρει παράλληλα και έναν από τους πληρέστερους εξοπλισμούς ασφάλειας και υποβοήθησης για τον οδηγό στην κατηγορία, με τιμή στα 15.730 ευρώ μπορείτε να κάνετε δικό σας και το Yaris με τον σαφώς ισχυρότερο κινητήρα των 1.5 λίτρων και 125 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ., 180 χλμ./ώρα τελική).

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ